Får väl ta och gratulera i efterskott för körkortet i sådana fall! För övrigt både en underbar bil och en underbar klocka!
Tack så mycket! Älskar att köra den. Föräldrarna har den dock nu, i Stockholm behöver jag ingen bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får väl ta och gratulera i efterskott för körkortet i sådana fall! För övrigt både en underbar bil och en underbar klocka!
Tack så mycket! Älskar att köra den. Föräldrarna har den dock nu, i Stockholm behöver jag ingen bil.
Som Stockholmare själv vet jag precis vad du menar. Det känns allt som oftast som den är i vägen när man försöker ta sig fram i innerstan. Kommunaltrafiken eller en promenad tar mig till alla ställen jag behöver åtminstone lika snabbt som att köra bil.
Grattis till kortet, sportar oxo en svart CC, 206 men det börjar dra ihop sig för familjebilen så den lär väl se blocket snartKör en cabbad svart Peugeot 206. Fick för övrigt körkort för åtta veckor sedan.
![]()
Grattis till kortet, sportar oxo en svart CC, 206 men det börjar dra ihop sig för familjebilen så den lär väl se blocket snart
Köpte en Porsche Cayman S från 2009 förra året. Den plockades fram häromdagen. Grymt roligt! Bilar kan tom vara roligare än klockor...
Niclas L
Bubbla... min första bil fast blå. För lääääänge sedanVW 1300 1966 strax väglaglig, slö men charmig
Bmw 330d 2007 Pendlar/Daily Driver, 231 Dieselhästar 500NM Vrid
Chevrolet Corvette 2005, Plastleksak med stötstångsv8 på strax över 400 pållar, kul att burna med.
![]()
![]()
![]()
Ja då får väll jag oxå bjuda på en bild på mina sommaråk..
Har min älskade gamla Mustang mach1 som jag sliter runt med i mån av bra väder,
En äldre s80 D5 till vardags,
Samt lite andra bilar som ofta säljs innan jag hinner fästa mig vid dom
Kul initiativ till en intressant tråd!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tonårsbil!!!Ok kan lufta min dailydriver här också då...
Det står en röd Mustang Mach 1 på översta plan i ett parkeringsgarage (utan tak) och har stått där hela vintern, inget kapell, ingenting. Alldeles utlämnad till elementen.![]()
Och så Honmonstret - 2002, 4100 mil....ca 500 travhästar....
![]()
Jag har brottats med osunda tankar runt 996TT i flera år nu!
Kommer, nästan alltid, fram till att jag gillar dom och att det förmodligen är mest pang för pengen när det gäller sportbil i dagsläget.