Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska bli spännande och se vad nya femman har att erbjuda. Är det 2017 den kommer tro?
Torde vara så då den nuvarande F10 kom 2010. Tycker dock den har hållit sig väl så här långt i alla fall. Vissa uppgraderingar har varit bra men andra styling ändringar tycker jag blivit till det sämre.
Admin får snart byta namn på tråden till Den stora tråden som spekulerar kring Audi, Mercedes och BMW...
Tycker den känns sömnig. Tråkig inredning också. Släde för 50-taggare.
5 serien är trevligDet är kul jämfört att snacka 7,5 basbelopp. Tråkigare diskussion finns inte. Nu pratar vi BMW istället![]()
Verklighet mot drömmarDet är kul jämfört att snacka 7,5 basbelopp. Tråkigare diskussion finns inte. Nu pratar vi BMW istället![]()
Och inte ens fyrhjulsdrift. Jag lider med dig!7.5 basbelopp, vilket i landsproblem. När jag var ung slyngel kunde man bara drömma om att plocka ut en flångans 520D. Nu sitter jag och gnäller för att jag inte får in e klass nästa gång. Jösses.
Inte för att vara den men men nya MINI delar bottenplatta med BMW 2 Serie active tourer och nya X1 så man kan fan nästan säga att MINI och BMW är same same. Samma motorer, växellådor, drivlina etcNu är du där igen i den här tråden. Det var fel för 10 sidor sedan och det är fel även på den här sidan.
Det är inte samma delar i Audi och Skoda. En del mjukvaror är samma, en del motorer är (nästan) samma. Mer är det inte.
Är BMW och Mini samma bil enligt ditt sätt att se det? De har samma släktskap om inte mer.
Inte för att vara den men men nya MINI delar bottenplatta med BMW 2 Serie active tourer och nya X1 så man kan fan nästan säga att MINI och BMW är same same. Samma motorer, växellådor, drivlina etc![]()
2 serien activ tourer är ju ett skämt om nåt, vem fan köper en sån.Inte för att vara den men men nya MINI delar bottenplatta med BMW 2 Serie active tourer och nya X1 så man kan fan nästan säga att MINI och BMW är same same. Samma motorer, växellådor, drivlina etc![]()
Man kan räkna på http://www.skatteverket.se/privat/s...rmansberakning.4.3f4496fd14864cc5ac9539d.htmlDet tråkiga är ju inte prisbasbeloppen utan det djävlusiska förmånsvärdet som skatteverket begär....
betalar runt 8 bananer /mån i förmånsvärde i dagsläget... Vill inte ens veta vad en RS6a skulle kosta.
Dem som tidigare kört golf plus, merca B klass mfl... typ pensionärer och dem som inte köper BMW för att det är en BMW utan för att det är en bra bil.2 serien activ tourer är ju ett skämt om nåt, vem fan köper en sån.
Haha ja, samt att lägga till en röstningsfunktion.Admin får snart byta namn på tråden till Den stora tråden som spekulerar kring Audi, Mercedes och BMW...
Vet att det har tagits upp i andra trådar! Men någon som har erfarenhet av;
http://www.privatleasing.bmw.se/car/bmw-1-serie-privatleasing/#content
Jag tycker överlag att det verkar prisvärt, vad säger ni?
Bra idé! En röstning mitt i tråden tänker du?Haha ja, samt att lägga till en röstningsfunktion.
Svar ja!Bra idé! En röstning mitt i tråden tänker du?
Mycket bil för pengarna! Men det finns ju betydligt mer utrustade bilar för samma peng.
En helt grundutrustad BMW 1-serie med tygklädsel, manuell växellåda och en av dom svagaste motorerna gör ju inte bilen rättvis.
Folk som leasar den du länkade gör det nog mer för att det är en BMW än för att dom får en sådan körupplevelse eller komfort ifrån bilen.
Men det är bara min åsikt.
Precis som alla tjänstemän med 7,5 basbelopp som ses smyga runt i en snik-318d bara för att det står BMW på den.Mycket bil för pengarna! Men det finns ju betydligt mer utrustade bilar för samma peng.
En helt grundutrustad BMW 1-serie med tygklädsel, manuell växellåda och en av dom svagaste motorerna gör ju inte bilen rättvis.
Folk som leasar den du länkade gör det nog mer för att det är en BMW än för att dom får en sådan körupplevelse eller komfort ifrån bilen.
Men det är bara min åsikt.
Precis som alla tjänstemän med 7,5 basbelopp som ses smyga runt i en snik-318d bara för att det står BMW på den.
Jag har betydligt högre beloppsgräns än så men valde ändå bort både BMW och Audi pga de skrattretande dyra tillvalen.
Lite märklig prissättning på tillvalen, över 20.000kr extra (560kr/månad) för navigationssystem? Pust!Vet att det har tagits upp i andra trådar! Men någon som har erfarenhet av;
http://www.privatleasing.bmw.se/car/bmw-1-serie-privatleasing/#content
Jag tycker överlag att det verkar prisvärt, vad säger ni?
Passat? 240 hk för nästan inga pengar alls!Vad valde du istället?
Lite märklig prissättning på tillvalen, över 20.000kr extra (560kr/månad) för navigationssystem? Pust!
Admin får snart byta namn på tråden till Den stora tråden som spekulerar kring Audi, Mercedes och BMW...