Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som besökt Sindelfingen Plant?
En dålig bild innan jag drar till jobbet
Men lägg av!
Hur grymma som helst.
Det är liksom inte den snyggaste av sportbilar, mer brutal, men bara att veta vilket tekniskt underverkd en är och vilka prestanda den har gör den helt makalöst fantastiskt.
Stort grattis. Min drömbil.
Har precis sålt min -13 BMW 328 Touring och ska bli billös är det tänkt.
Bor centralt så behovet har aldrig varit jättestort om man ska vara helt ärlig. Mest en skön lyx.
Brukar mest bli så att mitt sug efter motoriserade prylar som gör att jag får återfall sisådär ett halvår till ett år efter jag sålt en bil
Nu lutar det istället åt nåt sånt här:
Jo, jag vet. Heeelt galen kan jag tnka mig. 180hk i en naken hoj liksomFinns också som extra allt, går under namnet "The Beast", 1290 cc....
Gillar elcykeln, men den där klockan... Om det finns graal, kanske det är den!!!!
Jo, jag vet. Heeelt galen kan jag tnka mig. 180hk i en naken hoj liksom
Nu blev det istället en sån här:
Provkörde igår och var tvungen att ha den. Helt sjukt rolig hoj. Bakhjulsmonster är vad det är
Trots att det "bara" är 120hk är det bra tryck i den
Sommaråket Mercury cougar-68
En dålig bild innan jag drar till jobbet
Riktigt cool och lite lagom övermotoriserad SMMin säger hej
Jag är frustrerad
Har bestämt mig att det får bli en Mazda Miata 140 Hk.
Men inte hittar jag rätt bil! Folk tar ut fantasipriser, eller så har de gått för långt och på vintern.
Söker frenetiskt Utan resultat.
Jag vill ju!
Sommaråket Mercury cougar-68
Ruskigt snygg och ser äckligt fin ut.Sommaråket Mercury cougar-68
Min pärla får ny ägare imorgon
Får försöka hitta nåt annat kul.