Landcruiser?
För mkt off road.
Ser tom gammal ut om man jämför med xc90.
Jag var inne på en sådan förut,men lite för hård.
Gillar den nya dock som tusan v8 dieseln
Men xc90 med r-design ser bra ut.
Lite oroilg att den ska vara stötig.
![ugy9edy4.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F04%2F14%2Fugy9edy4.jpg&hash=2e78c053d2b64b174a675bd516916b7a)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Landcruiser?
Gillar också XC90n, tråkigt bara att de senare årsmodellerna har dödstråkiga och klena motoralternativ.
D5 är väl ingen raket heller men är ingen sportbil så tror man klarar sig med den spisen.
Japp, den är ganska gammal men ingen dålig bil för det.
Kommer en ny men vill man ha en bra suv runt 200 beg så finns det inget som slår den tkr jag.
Har inget emot äldre bilar, hade en 530 01a i 6 år, underbar bil.
Q7 tappar riktigt hårt, tycker man kan handla dem riktigt billigt i andra hand. Visst också en gammal men roligare i alla aspekter.
Den är såklart ingen raket, men trög så in i bomben och dricker för mycket.
Jag gillar XC90, skön att köra och förarmiljön är fantastisk. Det är bara dieslarna som jag inte gillar.
Dom vibrerar och är ganska otrevliga men bensinare på en sådan bil är oftast dåligt för plånkan.
Jo den är överkomlig inköpsmässigt men tycker den ser ut som en minibuss.
Kom igen, och xc90n är snygg då alltså?Den ser ju ut exakt som den gjort sen -03 med pinsamt små facelifts. Tittar man även invändigt ser de helt nya ut som v70n som kom -00
Kvalitén på Audi är fruktansvärt mycket bättre än på volvo, om vi jämför ex xc90 med q7. Rejäla dörrar på en bil är som ett bra lås på en länk. En Volvos dörrar är som länken på en dassig seiko i jämförelse med audins "ploprof-känsla". Volvo är bra grejer, men klankar man på audins kvalitetskänsla har man antagligen bara kört gamla runkiga a4or från 90-talet... eller så har man bara bestämt sig...![]()
Beror lite på, q7 av nyare sort i vitt med s line ser bra ut tkr jag.
Volvo är ingen kioskvältare men bara försäkringen på bmw eller q7 är ca 5000 mer per år jämfört med xc90.
Inte värt det.
Tillägger att jag inte har någon åsikt om bilarnas inre då jag egentligen ger blanka fan i motorer och totalt saknar bilintresse. Dock är kvalité och känsla viktigt för mig, oavsett vad det gällerKvalitén på Audi är fruktansvärt mycket bättre än på volvo, om vi jämför ex xc90 med q7. Rejäla dörrar på en bil är som ett bra lås på en länk. En Volvos dörrar är som länken på en dassig seiko i jämförelse med audins "ploprof-känsla". Volvo är bra grejer, men klankar man på audins kvalitetskänsla har man antagligen bara kört gamla runkiga a4or från 90-talet... eller så har man bara bestämt sig...![]()
Den aspekten förstår jag... Antar Ml är samma?
Japp ML också.
Dom går ocksä att få till ok pengar men snålt bagage.
Farsan har en av senaste årsmodellen och man får in barnvagnen men inte mycket till.
XC90 är mer riktad mot barnfamiljer.
Skulle klara mig bra med en V70 som jag har för mig är längre än xc90 dessutom.
Men vill ha något lite roligare iaf, gillar att sitta högt.
Tillägger att jag inte har någon åsikt om bilarnas inre då jag egentligen ger blanka fan i motorer och totalt saknar bilintresse. Dock är kvalité och känsla viktigt för mig, oavsett vad det gäller
Geländewagen?
Slå på stort och köp en Suburban istället![]()
Medelvärdet av geländewagen och prius kanske blir xc90...
Hoppas du hittar det du vill ha och gör en så bra affär som möjligt! Lycka till!
Alfa GTV 2000, årsmodell 1973. Ett far och son projekt som tog tid men var i slutändan värd varenda minut!![]()
Frågan är egentligen hur dyrt det blir att äga en eländewagen. Obs ironi, jag tycker de är fantastiska.
Jag menar, värdebeståndet i mercedes pansarvagnar nämnt är otroligt. De verkar knappt tappa efter den initiala värdetappet.
Är det jag som är dåligt införstådd kanske?![]()