• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Sjobedan

Rolex
Är rs4an snabbare än S5an? Har nämligen kört s5an, tyckte det var bra drag i den:)

RS5 dæremot. Herregud. Læmnar valfri M3 i dammet... Samt en och annan porsche. (med titanavgas från Audi) Polarens bil som man fick ta hand om førra sommaren. Hoppas verkligen att han drar på långsemester i år också.
 

Målarn

The Steak
RS5 dæremot. Herregud. Læmnar valfri M3 i dammet... Samt en och annan porsche. (med titanavgas från Audi) Polarens bil som man fick ta hand om førra sommaren. Hoppas verkligen att han drar på långsemester i år också.

Hmm är den verkligen så snabb??? Körde en original 2004 E55a mot en RS5a och det var ganska så pinsamt hur dåligt RS5an gick... Mycket tajtare mot M3
 
D

Deleted member 1265

Guest
RS5 dæremot. Herregud. Læmnar valfri M3 i dammet... Samt en och annan porsche. (med titanavgas från Audi) Polarens bil som man fick ta hand om førra sommaren. Hoppas verkligen att han drar på långsemester i år också.
Instämmer här, ffa på nordschleife, där upplevde jag att m3an inte var i närheten så snabb!
Kört 4000 mil med RS4 B8, nej det är inte en långsam bil. Tyckte den gick oerhört mycket bättre efter ca 2500 mil.
Såld nu och nästa står och väntar på mig, Zlataninspirerat! :woot::cigar:
 

par

Patek
2-Faktor
Ja det är det.
Det var väldigt skarpsynt, inte många som skulle se det så lätt :)

Untitled3.png
45th är ju fina. Sålde dem nya:) vilket märke tittar du på?
 

Sjobedan

Rolex
Hmm är den verkligen så snabb??? Körde en original 2004 E55a mot en RS5a och det var ganska så pinsamt hur dåligt RS5an gick... Mycket tajtare mot M3

Min kænsla ær att den ær det. Det kan ju såklart vara så att førarna har varit dåliga. Men med optimering från Audi ink sportsystemet så kanske det puttar igång den ordentligt? (framførd i sport och med paddlar under bus)

De enda bilarna som læmnade mig i sticket som kan anses som ''normala'' sportbilar var nyare GT3, GT-R samt en trimmad S14 silva(?) :D

Det enda dåliga jag har att sæga efter att ha anvændt den bilen i två månader ær bensinforbuket... En halv Rolex sub på två månader. (beggad kanske man ska lægga till)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
45th är ju fina. Sålde dem nya:) vilket märke tittar du på?


Jag kollar på SLP Loudmouth II. :)
Var inne på Flowmaster American Thunder tidigare men den var tydligen inte i rostfritt och hade dragits tillbaka för att det fanns fall där dämparen hade rostat sönder.

Det hade varit trevligt med Longtube headers och racekat men då kan jag ju glömma att få igenom den på besiktningen.
 

Sjobedan

Rolex
Instämmer här, ffa på nordschleife, där upplevde jag att m3an inte var i närheten så snabb!
Kört 4000 mil med RS4 B8, nej det är inte en långsam bil. Tyckte den gick oerhört mycket bättre efter ca 2500 mil.
Såld nu och nästa står och väntar på mig, Zlataninspirerat! :woot::cigar:

Var blir det før kul då? :)
 

isbjörn

Panerai
Ja då får väll jag oxå bjuda på en bild på mina sommaråk..

qUhmU2F.jpg

Christ! Den Corvetten... (64-65?)
Och bubblan är ju åxå kul, fast på annat sätt.
Kör själv 8x8 som bruks, i form av liten volvokombi + en Santa Fe diesel. Barnstolar galore. Pontiac 70-talare på sommaren.
Om flytet och tiden infinner sig även lite Cadillac och Honda (tvåhjuligt) i sommar.
BMW, Citroên, Saab, Porsche och KTM utsorterade för tillfället.


skickat via mobilen och Tapatalk
 

Pool

Breitling
Kör en Volkswagen Golf. Passar perfekt som stadsbil men 1.6l motorn lämnar väl liiite att önska.. :)
 

Rivalen

Rolex
Samma gamla A6 med 4a turbo, men åtminstone chippad till närmare 200 häst så helt hopplöst är det inte. Men snart blir det billöst.
 
Topp