Helt rätt färg!Igår landade hobbybil no 2.
En VVW.
Vintage Volvo Wagon
145 sport 1972
Ser rätt fin ut också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt färg!Igår landade hobbybil no 2.
En VVW.
Vintage Volvo Wagon
145 sport 1972
Volvo original Alu-fälgar, jo ja tackar ja!Igår landade hobbybil no 2.
En VVW.
Vintage Volvo Wagon
145 sport 1972
Volvo original Alu-fälgar, jo ja tackar ja!
Helt rätt färg!
Ser rätt fin ut också?
Igår landade hobbybil no 2.
En VVW.
Vintage Volvo Wagon
145 sport 1972
Kan jag locka med en A6 avant 2012 med automat och dryga 8200 mil på mätaren?Sportar en solbleksröd Polo 1.4 från 2004.
Trådkapning: Någon som har en välomhändertagen Forester, A4 Avant eller XC60 som önskas bli av med utanför Blocket? Automat krav och gärna back-kamera på Forester/XC60. (Någonstans runt 160-200k)
Chris Harris påstod att en gt4 troligtvis får stryk av en vanlig boxster s 718.
Ja många är skeptiska till ljudet i 718. Jag kan inte påstå att det är en uppgradering, men jävlar vad bra den går. Riktigt riktigt snabb bil, hade absolut kunnat äga en. Hade jag ägt den tidigare boxster hade jag säkert inte kunnat det men menFor realz?
De testerna/jämförelserna måste jag börja kolla efter. Har ju gått och tyckt att 718 verkar lite mesig och GT4an är ju helt amazing.
Ja... Porsche PDK visar vad riktig kärlek är!Kan man annat än älska en riktigt bra mekanisk manuell låda?
En ny bas Carrera går löjligt bra
Pdk är också en trevlig låda givetvis, men ett under att så få väljer den manuella som är så braJa... Porsche PDK visar vad riktig kärlek är!
Pdk är också en trevlig låda givetvis, men ett under att så få väljer den manuella som är så bra
Var i Alsace i helgen och mellan sauercrout o vinprovningar var jag i Mulhouse. Där finns Collection Schlumpf! Porche, Ferrari, Maserati, RR , Bentley o mycket annat, men framförallt Bugatti. Värstingarna värstingar var ett par ( 21/2 eller 3 ) Bugatti Royal! Slår allt annat jag sett! Är ni i närheten och gillar gamla fina eller konstiga bilar så titta in!Ja... Porsche PDK visar vad riktig kärlek är!
"Den är för lång" /Hälsningar min fruKan jag locka med en A6 avant 2012 med automat och dryga 8200 mil på mätaren?
Funderar på en LED-ramp till Passaten. Är det någon som har erfarenhet av adaptivt helljus (led high, led Matrix...) och extraljus?
VW säljer en rigid SR20 som jag funderar på:
Är det något att ha?
Ap ap ap! Man får icke tvätta bilen på uppfarten! Tänk på miljön. Aja baja!Rally (vinter) hjulen åkte på Peggan.
Jag har nästan fått igenom min vilja hos sambon att sätta dit stora röda stänklappar på den
718 e grym kommer nog gå över från 981 till våren, körde den 1,5 timma medans de satte vinterhjul och bytte en list på min vinterbil (cayennen) i förra veckan.Ja många är skeptiska till ljudet i 718. Jag kan inte påstå att det är en uppgradering, men jävlar vad bra den går. Riktigt riktigt snabb bil, hade absolut kunnat äga en. Hade jag ägt den tidigare boxster hade jag säkert inte kunnat det men men
Kolla senaste testen på Topgear.com, sen klagar han som alla andra över att den tappat själ.
Finns ingen lag om det. Kommuner får inte bestämma sådant.Ap ap ap! Man får icke tvätta bilen på uppfarten! Tänk på miljön. Aja baja!
Finns ingen lag om det. Kommuner får inte bestämma sådant.
http://www.naturvardsverket.se/Stod...ningar/Ovriga-vagledningar/Biltvatt-pa-gatan/
(Däremot vill de gärna tro det)
"Det är inte möjligt för en kommun att utfärda ett generellt förbud mot biltvätt på gatan enligt miljöbalken."
Kul med input från en ägare! Pratade med en Porsche-säljare om att Porscheägare känns ibland som bakåtsträvare. Han menade att så inte var fallet, de som är bakåtsträvare är bara högljudda och inte köpare ändå718 e grym kommer nog gå över från 981 till våren, körde den 1,5 timma medans de satte vinterhjul och bytte en list på min vinterbil (cayennen) i förra veckan.
Visst man kan gnälla eller haka på i utvecklingen och den är som du säger, jävligt snabb, framförallt i Sport och sport + kommer 718 till sin rätt, i normalläge e den väldigt snäll och timid, nära på ekonomisk. Jag gillar den skarpt och då har jag ändå kört 1 hel sässe med 981.
Låter som en klarsynt analys! Jag älskar märket o kör därför både vinter och sommar med Stuttgarts finest!Kul med input från en ägare! Pratade med en Porsche-säljare om att Porscheägare känns ibland som bakåtsträvare. Han menade att så inte var fallet, de som är bakåtsträvare är bara högljudda och inte köpare ändå
Rigid och Vision-X är väl det som är nåt att ha, om jag har förstått nördarna rätt. Blev en breeeeed ramp infälld i grillen och två typ 20 cm i solskärmen på senaste lastbilen, allt Vision-X. Chauffören är nöjd! (Äh, hittar ingen solglasögon-emoji )
Brorsan hade led-ramp på en V60 med adaptivt helljus, funkade kanon. Funderat på något sånt bakom gälarna på BMW:n med adaptivt helljus, Rindab ska tydligen ha canbussniffers som funkar bra för att få ut rätt signal. Antar att VW har något liknande i sortimentet, annars är ett tips att kolla med dom. Kör VW någon bra höstkampanj på Rigid?
Var i Alsace i helgen och mellan sauercrout o vinprovningar var jag i Mulhouse. Där finns Collection Schlumpf! Porche, Ferrari, Maserati, RR , Bentley o mycket annat, men framförallt Bugatti. Värstingarna värstingar var ett par ( 21/2 eller 3 ) Bugatti Royal! Slår allt annat jag sett! Är ni i närheten och gillar gamla fina eller konstiga bilar så titta in!
Jag har LED High samt Dynamic light assist på min. Funkar prima och kan inte säga att jag behöver mer ljus.Funderar på en LED-ramp till Passaten. Är det någon som har erfarenhet av adaptivt helljus (led high, led Matrix...) och extraljus?
VW säljer en rigid SR20 som jag funderar på:
Är det något att ha?
Ap ap ap! Man får icke tvätta bilen på uppfarten! Tänk på miljön. Aja baja!
Led high innebär att man får dynamic light assist - dvs dynamiskt helljus. Rampen får hamna under skylten så att den varken täcker ACC- eller parkeringsradarn. Alltså visst lyser det bra för att vara standard men där jag bor är inte direkt storstad med gatlampor överallt. Och så blir det ett par resor runt i landet så jag vill ha lite mer. Tanken är att listen ska gå igång när helljuset är på max, dvs alla sektorer tända. Men om det kommer funka vet jag inte. Kommer det bli för ljust för systemet att upptäcka möten eller att man kör upp bakom bilar. Det är sånt jag undrar... man vill ju inte behöva ha en separat strömbrytare.Jag har LED High samt Dynamic light assist på min. Funkar prima och kan inte säga att jag behöver mer ljus.
Har du LED High el vanliga LED?
Du kan garanterat inte sätta något framför VW emblemet men det visste du nog (radarn sitter där). Och det lär ju knappast funka med Dynamic Light om du hakar på extraljus. Kanske kan få det att tändas och släckas men knappast blända av precis i den kvadraten som krävs.
Kan Romson bränna bunkerdiesel i centrala Stockholm och smeta in botten i gift kan väl vi få tvätta bilen på uppfarten?Min mänskliga rätt att få göra det!