Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En GT3 RS kommer också med aircon och multimedia-system. Så den är också lite njaaaa?![]()
Tror halvbur i RS fås vid tillägg av clubsportpaketet
Sen är det väl grymt att ha en bil med diverse utrustning som gör vardagen lättare men som samtidigt är rolig och snabb på exv bana
Till halvburen ingår strävorna, brandsläckare och bälten när bilen levereras. Dock ej monterade.Visst, det är ju upp till köparen själv vad man nu kryssar i vid beställning. Men hade jag nu köpt en CS som jag skulle köra med nere på ringen/div banor så hade ju alla bekvämligheter åkt ut. Men en halvbur är väl standard i gt3 rs? det är främre delen som är tillval.. (tror jag)
Edit: Tydligen så va det CS-paketet som gällde för halvbur, fast vem beställer RS utan CS....
Strävorna? Du menar främre delen av buren och dörrsträvorna?Till halvburen ingår strävorna, brandsläckare och bälten när bilen levereras. Dock ej monterade.
Yepp!Strävorna? Du menar främre delen av buren och dörrsträvorna?
Nu när du väl säger det så började jag fundera om jag ens sett 991 rs med fullbur? Dem är ju så vanliga nere på ringen så blir aldrig att man kikar på dem..
Detta gäller 997/1-2 RS.Nu när du väl säger det så började jag fundera om jag ens sett 991 rs med fullbur? Dem är ju så vanliga nere på ringen så blir aldrig att man kikar på dem..
Stort grattis, riktigt lyckad modell och faktiskt prisvärd!Nya sommarbilen är här...
![]()
Grattis! Tyskimport? Där brukar det gå att få ner priserna en bitJapp 570s. Det här märket är nytt för mig, så vi får se om de levererar.
Det är samma spec som på den här bilen. Det som är "svart" är kolfiber.
![]()
Stort grattis, riktigt lyckad modell och faktiskt prisvärd!
Kan du exakt List på 540 och 570 i Sverige?
Grattis! Tyskimport? Där brukar det gå att få ner priserna en bit![]()
Japp 570s. Det här märket är nytt för mig, så vi får se om de levererar.
![]()
Tack. Nej tyvärr vet inte exakt. Priset drar iväg ganska kraftigt när man börjar speca bilen, från tillsynes en "billig" bil till omotiverat dyr. Om jag minns rätt är min specad för 580 tkr.
Ohh my
Riktigt bra! Stort grattis
Har du redan fått den?
Ja och nej, Den står hos Autoropa nu. Det visade sig vara ett litet skrapmärke på höger kolfiberspoiler, troligtvis vid avrullning från transporten. Så nu står den hos Autoropa i väntan på ny frontspoiler. Tur att det inte är säsong.
Jag har ryktesvägen hört att det kan vara skrämmande leveranstider från McLarenDet här kan avgöra om det blir ett engångsägande.
Jag anpassar mig efter hur de vill och kan hämta och lämna med täckt släp.
Japp jag hade en 355:a waaaay back
Är det den här du tänker på
![]()
Nya sommarbilen är här...
![]()
Jag anpassar mig efter hur de vill och kan hämta och lämna med täckt släp.
Japp jag hade en 355:a waaaay back
Är det den här du tänker på
![]()
Håller med tillfullo att 991 med manuell låda är ngt jag hellre äger dock.
Grym, stort grattis @Ingo. Hoppas få sen den glida runt mycket i sommarJapp 570s. Det här märket är nytt för mig, så vi får se om de levererar.
![]()
Riktigt fin grattis.Ja du lär se den, den är inte speciellt diskret![]()
Va? Ingen multifunktionsratt?Nya sommarbilen är här...
![]()
Håller med tillfullo!Håller också med om detta men att jämföra med en, helt annan typ av bil, som begagnad kostar 50% mer än jämförelseobjektet gör ny är en haltande jämförelse.
Jag skulle ännu hellre äga en GT3RS liksom.
Mäktigt! Stort grattisJapp 570s. Det här märket är nytt för mig, så vi får se om de levererar.
![]()
Japp 570s. Det här märket är nytt för mig, så vi får se om de levererar.
![]()
Är det någon form av kändis vi har att göra med härGrattis till nya bilen!
Jag kommer ihåg när jag var mindre så såg man dig rulla i en manuell 360 spider! sanslöst fin.