• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Nya sommarbilen är här... :)

p47

Senast ändrad:
En GT3 RS kommer också med aircon och multimedia-system. Så den är också lite njaaaa? :D :p

Tror halvbur i RS fås vid tillägg av clubsportpaketet

Sen är det väl grymt att ha en bil med diverse utrustning som gör vardagen lättare men som samtidigt är rolig och snabb på exv bana

Visst, det är ju upp till köparen själv vad man nu kryssar i vid beställning. Men hade jag nu köpt en CS som jag skulle köra med nere på ringen/div banor så hade ju alla bekvämligheter åkt ut. Men en halvbur är väl standard i gt3 rs? det är främre delen som är tillval.. (tror jag)

Edit: Tydligen så va det CS-paketet som gällde för halvbur, fast vem beställer RS utan CS....

Senast ändrad:
Visst, det är ju upp till köparen själv vad man nu kryssar i vid beställning. Men hade jag nu köpt en CS som jag skulle köra med nere på ringen/div banor så hade ju alla bekvämligheter åkt ut. Men en halvbur är väl standard i gt3 rs? det är främre delen som är tillval.. (tror jag)

Edit: Tydligen så va det CS-paketet som gällde för halvbur, fast vem beställer RS utan CS....
Till halvburen ingår strävorna, brandsläckare och bälten när bilen levereras. Dock ej monterade.

Stort grattis, riktigt lyckad modell och faktiskt prisvärd!
Kan du exakt List på 540 och 570 i Sverige?

Tack. Nej tyvärr vet inte exakt. Priset drar iväg ganska kraftigt när man börjar speca bilen, från tillsynes en "billig" bil till omotiverat dyr. Om jag minns rätt är min specad för 580 tkr.

Senast ändrad:
Tack. Nej tyvärr vet inte exakt. Priset drar iväg ganska kraftigt när man börjar speca bilen, från tillsynes en "billig" bil till omotiverat dyr. Om jag minns rätt är min specad för 580 tkr.

Oerhört fin sommarbi!
En Golf Clubsport i utrustning är inte dåligt! Men det är ju som man säger; Skillnaden på pojkar och män är prislappen på deras leksaker. ;)

Ohh my :D

Riktigt bra! Stort grattis
Har du redan fått den?

Ja och nej, Den står hos Autoropa nu. Det visade sig vara ett litet skrapmärke på höger kolfiberspoiler, troligtvis vid avrullning från transporten. Så nu står den hos Autoropa i väntan på ny frontspoiler. Tur att det inte är säsong.
Jag har ryktesvägen hört att det kan vara skrämmande leveranstider från McLaren :sorry: Det här kan avgöra om det blir ett engångsägande.

Ajdå det låter inget kul, som sagt tur att det är off-season!

Hade du annars inte kunnat ta ut den och åka in med den när de fått in spoilern?

Får jag fråga är det Ingo som bland annat haft en 355:a? :)

Ja och nej, Den står hos Autoropa nu. Det visade sig vara ett litet skrapmärke på höger kolfiberspoiler, troligtvis vid avrullning från transporten. Så nu står den hos Autoropa i väntan på ny frontspoiler. Tur att det inte är säsong.
Jag har ryktesvägen hört att det kan vara skrämmande leveranstider från McLaren :sorry: Det här kan avgöra om det blir ett engångsägande.

Tillbaka
Topp