• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Jag kommer till och med ihåg tråden som skapades efter en fotosession med 355:an :D, om man ändå hade sådant minne vad gäller exv termodynamik hahaha

Den bilden som postades tidigare i tråden är från den dagen om jag inte missminner mig
Haha inte illa, nä som sagt om man kunde ha minnet man har kring bilar även på vettigare sker vore man troligen en högt aktad man idag :D

Åhh the Zatzy days! Var en snubbe som hade mycket fina bilar minns jag men tyvärr inte hans nick. Hade bl.a. en 996 Turbo väldigt tidigt samt var relativt ung.

Åhh the Zatzy days! Var en snubbe som hade mycket fina bilar minns jag men tyvärr inte hans nick. Hade bl.a. en 996 Turbo väldigt tidigt samt var relativt ung.
Tror även jag att den va "Sideways" som några nämnde innan.. Kommer ihåg nån bild på deras uppfart fylld med fina bilar, tror även hans bror åkte någon Evo? Ser alla bilder framför mig :D

Edit: Sideways och goliath hette bröderna på zatzy

Sideways kör fortfarande Turbomatade Porschebilar om jag inte har helt fel. Kommer ihåg när han körde en GT3 med raka pipor för 4-5 år sen, det är det sjukaste jag har hört i bilväg på länge.

Om ni tänker på han som hade 996 turbo, RS4, jävla massa M-bilar, E55 osv. så var det jag. Sideways och Goliath körde 996 turbo och Evo men bytte inte bil speciellt ofta till skillnad från mig.

Tillbaka
Topp