• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Bilparken i dagsläget.:)
AM Rapide V-12
Maserati Gran-cabrio Sport 450 V-8
ML 500 4-matic V-8
20140316_104938_2_bestshot.jpg


2014-05-19 15 28 51.jpg
 
Är det det typ som att fråga varför man behöver så många dyra klockor?

Nej absolut inte. Är mest bara nyfiken på valet. Förstår att många här också är bilintresserade och precis som med klock-samlandet så finns det de som väljer att ha flera liknande klockor också finns det personer som väljer klockor utifrån att de ska fylla upp ett visst användningsområde i samlingen.
 
Nej absolut inte. Är mest bara nyfiken på valet. Förstår att många här också är bilintresserade och precis som med klock-samlandet så finns det de som väljer att ha flera liknande klockor också finns det personer som väljer klockor utifrån att de ska fylla upp ett visst användningsområde i samlingen.

Haha, sant! Själv hade jag tidigare två Gibson Les Paul med anledning att kunna byta snabbt om en sträng gick av, vilken man fick förklara ibland, kanske samma resonemang här!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Nej absolut inte. Är mest bara nyfiken på valet. Förstår att många här också är bilintresserade och precis som med klock-samlandet så finns det de som väljer att ha flera liknande klockor också finns det personer som väljer klockor utifrån att de ska fylla upp ett visst användningsområde i samlingen.
Min hustru kör en och jag den andra, bra så?
 

Jonte73

Audemars
Hade också en TS, bytte bort den när lilltjejen kom. Saknar den fortfarande.
Förstår det :) Riktigt fin på vintern.
Har åkt en hel del på is med audis olika quattromodeller och det går att åka riktigt fort sidledes ;) såå för min del är det quattro som gäller på nästa med.
 
  • Like
Reactions: PIC

4cie

Rolex
2-Faktor
Ni som har en sommarbil som ni bara sportar på sommaren, är de något som ni ändå kostar på en rostskyddsbehandling?
 
Topp