Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev sugen på en cayman idag... Nån som haft/har den?
Haft en Boxster 987, lika som cayman fast utan tak och typ 10KH mindre. Grymt rolig bil med bra egenskaper med mittmotor. Tycker inte utseendet bak är helt lyckad men det är ju en smaksak.Blev sugen på en cayman idag... Nån som haft/har den?
Blev sugen på en cayman idag... Nån som haft/har den?
Yes för bra kampanj att säga nej till!
Vad pratar vi om för kampanj? Sitter o hoppas på OK på en tjänstebil nästa vecka nämligen.
Exakt! Dock en fråga hur påverkar det förmånsvärdet vid tjänstebilsköp? Går man på priset innan rabatten?Kampanj på A6 Allroad sport edition har just nu bruttopris 434 000kr Cirka 100 tusen i rabatt mot ord.
Förmånsvärdet baseras alltid på listpriset, dvs innan alla rabatter!Exakt! Dock en fråga hur påverkar det förmånsvärdet vid tjänstebilsköp? Går man på priset innan rabatten?
Förmånsvärdet baseras alltid på listpriset, dvs innan alla rabatter!
En Mercedes E klass kombi med tre barnstolar.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Oj är inte hemma på vad modellerna heter. Har en 08a. Har en bakvänd i mitten där bak mellan två framåtvända. Lite meckigt med det funkar. Kan kolla vad det är för stolar.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Har samma "problem", tredje barnet på väg in. Blir en S-Max, utrymmet på andra raden är grymt sen finns ju två extra säten när det behövs. En vuxen och två barnstolar på andra raden och den vuxna sitter fortfarande bra. Inte många bilar som löser det?
Svart Volvo S60 2012:a
I ett år till, sen blir det nåt nytt
Har tillkommit en i familjen sen dess, nu är vi tre, vad rekommenderar ni för bil? Känner att s60n är lite liten. Men måste man ha en v70/passat/mondeo storlek? Räcker en bmw 3 serien touring / audi a4 / volvo v60 eller vad har ni för erfarenheter?
Svart Volvo S60 2012:a
I ett år till, sen blir det nåt nytt
Har tillkommit en i familjen sen dess, nu är vi tre, vad rekommenderar ni för bil? Känner att s60n är lite liten. Men måste man ha en v70/passat/mondeo storlek? Räcker en bmw 3 serien touring / audi a4 / volvo v60 eller vad har ni för erfarenheter?
Nu är den inköpt!
Miata sport 2003. 6vl, sportchassi/fjädring och lite lägre än den vanliga.
2370 mil. Skitfin.
Kulet börjar på torsdag
Denna åker jag runt i sedan ett par veckor tillbaka, första bilen och allt![]()
![]()
Har alltid undrat hur dom där är att köra, ser och verkar väldigt soft. En snabb recension tackDenna åker jag runt i sedan ett par veckor tillbaka, första bilen och allt![]()
![]()
Har alltid undrat hur dom där är att köra, ser och verkar väldigt soft. En snabb recension tack![]()
Var en fin första bil![]()