MrPlow
Silver
Dum fråga kanske, men varför ha två stycken sådana sportbilar? Det räckte liksom inte bara med den ena eller?För övrigt så ser Maseratin riktigt farlig ut!
Alla italienska sportbilar kräver en backup-bil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dum fråga kanske, men varför ha två stycken sådana sportbilar? Det räckte liksom inte bara med den ena eller?För övrigt så ser Maseratin riktigt farlig ut!
Bilparken i dagsläget.
AM Rapide V-12
Maserati Gran-cabrio Sport 450 V-8
ML 500 4-matic V-8
Bilparken i dagsläget.
AM Rapide V-12
ML 500 4-matic V-8
![]()
![]()
Omen vinner, lås tråden.
Alla italienska sportbilar kräver en backup-bil?
Gör några det nu ens på nyare året runt bilar? Känns mer som folk gjorde det förr på sina gamla rostiga bilar som inte var helgalvade.Ni som har en sommarbil som ni bara sportar på sommaren, är de något som ni ändå kostar på en rostskyddsbehandling?
Fick mig att tänka på den här =)Alla italienska sportbilar kräver en backup-bil?
Eller om där finns någon logik överhuvudtaget i ditt inlägg.Sen kan man ifrågasätta logiken bakom att ha en brittisk sportbil som backup.![]()
Sakta i backarna, även om Omens bilpark är outstanding så har Guskleto fortfarande inte avslöjat sitt värstingåk!![]()
Omen vinner, lås tråden.
Ja det finns faktiskt inget mer att diskutera om vem som har forumets värsta bilpark. Jag tror dock att jag har forumets snabbaste bil och då syftar jag på min GT-R. Eller finns det kanske någon som är villig att utmana mig?![]()
Ska sanningen fram så äger jag bara 50 % av åket. Likväl är det ett monster![]()
Snabbast var då? På en knixig konbana är du välkommen att försöka any day!![]()
Top secret!
Äsch då! Hoppas att du postar här sedan då.![]()
Bilparken i dagsläget.
AM Rapide V-12
ML 500 4-matic V-8
Gör några det nu ens på nyare året runt bilar? Känns mer som folk gjorde det förr på sina gamla rostiga bilar som inte var helgalvade.
Snabbast i min värld är tiden på ringen och eventuellt 0-402 m. Min verklighet är dock inte den ultimata sanningen. Vad rattar herren för kärra?![]()
Snabbast var då? På en knixig konbana är du välkommen att försöka any day!![]()
Snabbast i min värld är tiden på ringen och eventuellt 0-402 m. Min verklighet är dock inte den ultimata sanningen. Vad rattar herren för kärra?![]()
Lite bilder från maskinrummen för den som kanske är intresserad...Åh, vilken fröjd för ögat! Jag tycker det är så otroligt kul och uppmuntrande med folk som unnar sig den typen av bilar, all heder åt dig Omen!Du får posta hur många bilder på den där Aston Martin du vill, hela tiden
Och admin: lås tråden.
Lite bilder från maskinrummen för den som kanske är intresserad...![]()
Lite bilder från maskinrummen för den som kanske är intresserad...
![]()
![]()
Team Klocksnack, så klart. Snart har vi ett F1-stall...
Självklart!!
Det är bara till att Omen ska svinga lädret och köpa den här:
http://www.blocket.se/malmo/BMW_M1_Sauber_F1_42520178.htm?ca=21&w=3&last=1