mykie
Basic
Snygga fälgarEn del Porsche på senaste, gillar det! Här kommer ett par bilder på min Boxster S -09 för den som är intresserad![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga fälgarEn del Porsche på senaste, gillar det! Här kommer ett par bilder på min Boxster S -09 för den som är intresserad![]()
Här kommer vardagsbilen också...
![]()
Fick bli en sväng idag bland sol och snö
![]()
Magisk!Fick bli en sväng idag bland sol och snö
![]()
Haha, nej tyvärr, min är inte komplett. Men det är de enkla verktygen som saknas så den blir relativt enkel att fixa.. putsduken är till och med kvarMagisk!
Minns min tid med e28, länge sedan nu men saknar den fortfarande, ngt alla höll på att jämföra var om verktygssatsen var komplett, nå är den komplett?![]()
Du kan ju vara glad att det inte är en M-modell och att du saknar mejslarna. Där pratar vi smått bisarra värden.Haha, nej tyvärr, min är inte komplett. Men det är de enkla verktygen som saknas så den blir relativt enkel att fixa.. putsduken är till och med kvar![]()
Lite småful fråga kanske, men har den S-line eller inte? Ser loggan, men diffusorn liknar en vanlig.Så ja.
Nyservad och med nya sommarsulor på
![]()
Lådbil.![]()
Man blir inte avundsjuk när man kollar era bilder iaf
Varför?
För att min bil har:
En sprucken framruta
Tattarlagat avgas
Ett bromok som tror att den är en svetstång ibland och inte vill släppa taget
Handbromswiren har transformerats till en piska som sakta slår sönder underredet
Något viner till vänster fram när jag växlar eller byter fil
Har era bilar det?
Nä.
Min är alltså mer unik![]()
Lite småful fråga kanske, men har den S-line eller inte? Ser loggan, men diffusorn liknar en vanlig.![]()
Ah hajar! Riktigt trevlig bil det där. Snygga fälgar också!Varför småful fråga?
Jo då, s-line interiör och exteriör.
De senare faceliften ser annorlunda ut.
Dra lampanDin är iallafall gatlaglig.
Min bil går inte genom besiktningen pga ABS lampa.
Försökt 2 gånger nu, och har ännu inte fått ordning på det. Ingen mening att åka in och få körförbud på den.
Så nu står bilen.
Ah hajar! Riktigt trevlig bil det där. Snygga fälgar också!![]()
Är väl standard? Roligaste är när S- eller AMG-modeller knattrar...Jo men den är trevlig den
Men får nog lämna till nästa år för något med större motor..
Motor och fälgar matchar inte riktigt på denna så att säga hehe
Eller sätt en entejpsbit över, inne i panelen. Så ser de inte ens att det ska vara abs. Så ser det ut i min pickis.Dra lampan
Dra lampan
Funkar inte på moderna bilar. Bilprovningen vet att lampan ska tändas först för att sedan släckas. Dessutom kollas felkoder numera ändå.Eller sätt en entejpsbit över, inne i panelen. Så ser de inte ens att det ska vara abs. Så ser det ut i min pickis.
nu har jag iofs ingen koll på vad det var för bil..Funkar inte på moderna bilar. Bilprovningen vet att lampan ska tändas först för att sedan släckas. Dessutom kollas felkoder numera ändå.
Har Vipern ens en dator? Mest en stor motor och fyra hjul?Funkar inte på moderna bilar. Bilprovningen vet att lampan ska tändas först för att sedan släckas. Dessutom kollas felkoder numera ändå.
Dom kollar väl bara bilar nyare än 04 eller nåt med dataHar Vipern ens en dator? Mest en stor motor och fyra hjul?
Jag tänkte att Vipern var "gammal" (inget ont om det!).Funkar inte på moderna bilar. Bilprovningen vet att lampan ska tändas först för att sedan släckas. Dessutom kollas felkoder numera ändå.
Dra lampan
Jag tänkte att Vipern var "gammal" (inget ont om det!).
Äldre amerikansk elektronik, i synnerhet halvgammal, är ibland inte helt enkel att fixa. Ibland är en fullösning det bästa.
Det där problemet har jag kompisar som haft en hel del strul med, det tog ett helt år innan bilprovningen accepterade att airbag-lampan på vissa årsmodeller av Jaguar XJ inte tänds när man slår på tändningen, utan enbart vid eventuella fel.Funkar inte på moderna bilar. Bilprovningen vet att lampan ska tändas först för att sedan släckas. Dessutom kollas felkoder numera ändå.