Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha det grymt där inne!! Vad rullar du för något nu?Jaha. Då tar jag väl och svänger av här...
![]()
Men likt en tonåring på midsommarafton var jag såklart lite tidig...
Så Åby får bjuda på en kaffe så länge.
![]()
(Lyckades få med klockan på den bilden!)
Ha det grymt där inne!! Vad rullar du för något nu?
Sådär! Haha. Kanske inte riktigt vad ni hästkraftsdårar förväntade er!
Men jäklar vad grym den är!
Jag tycker ändå du levererade, Defender är alltid coolt. Snorkel förpliktigar dock, på med taktältet och ut i bushen nu!
E220 cdiE! Vilken motor?
Defendern var hur hård som helst! Är inte alls avundsjuk![]()
Inte bränslesnål heller vaJo, hård är bara förnamnet. Tyvärr är väl varken "praktisk" eller "driftsäker" efternamnet direkt...![]()
Inte bränslesnål heller va![]()
Jag var bara tvungen!
Fin och rolig bil!![]()
![]()
![]()
![]()
Mina hemtrakter! En gamma klasskamrat står där inne och kränger bilar...Jaha. Då tar jag väl och svänger av här...
![]()
Men likt en tonåring på midsommarafton var jag såklart lite tidig...
Så Åby får bjuda på en kaffe så länge.
![]()
(Lyckades få med klockan på den bilden!)
Nybliven Audiägare i sommar med denna A3 Sedan![]()
Mina hemtrakter! En gamma klasskamrat står där inne och kränger bilar...
Så jävla trevlig! Håller på att kriga med chefen gällande en sådan nu! Är det 2.0tdi:n?
WTF!
Vad ska du göra med den?
Jag gjorde lumpen som stridsvagnsbefäl och jag tror att det där är det närmaste man kan komma i det civila![]()
Kör ett stycke Golf GTI -11 med DSG genom jobbet
Mycket rolig bil med extremt bra väghållning, respons och skönt ljud trots sina ynka 4 cylindrar..
![]()
Gratulerar, den är riktigt jäkla fin! Ser ut som du köpt en lanseringsbil med lite s-line, alcantara, adaptiva farthållare o nav?Nybliven Audiägare i sommar med denna A3 Sedan![]()
Gratulerar, den är riktigt jäkla fin! Ser ut som du köpt en lanseringsbil med lite s-line, alcantara, adaptiva farthållare o nav?
Absolut, kan vara det snyggaste Audi säljer just nuDu har så rätt, (+ LED-strålkastare o panoramaglastak), svårt att stå emot en fullutrustad Audi till ett mycket fördelaktigt pris![]()