Jösses! Vad roligt att se, såg en del på senaste semestern som var ljuvliga.Go kväll..här är mina goingar, den gråa såldes alldeles nyss, men W113 är kvar.![]()
Går inte o jämföra med dagens även om de är fina o snabba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jösses! Vad roligt att se, såg en del på senaste semestern som var ljuvliga.Go kväll..här är mina goingar, den gråa såldes alldeles nyss, men W113 är kvar.![]()
Klart jag har kikat på A45, likaså seaste Focus RS men de är typ dubbel så dyra.Du har inte kikat på en A45 AMG? Lite dyrare kanske men det brukar finnas några lätt begagnade till salu och det är en löjligt rolig bil!
Ja de är snygga, och väldigt välbyggda,.Pagoda är ju för jävla läckra!
Med taket nere, åtminstone. Får lite konstiga proportioner om man kör hardtopen.
Ja de är kul att folk använder sina bilar, coupen går för jäkla bra, man hänger lätt med i vanliga trafiken fast det är en 62a.Jösses! Vad roligt att se, såg en del på senaste semestern som var ljuvliga.
Går inte o jämföra med dagens även om de är fina o snabba
Ja jäklar, jag läste lite för snabbt och missade visst den detaljen. Ber om ursäkt, då tycker jag absolut en Golf R är ett kanonalternativ!Klart jag har kikat på A45, likaså seaste Focus RS men de är typ dubbel så dyra.
SL 65..det är respekt...det är väl "samma" maskin som i Pagani Zonda.
Kanske finns lite släktskap men samma är det inte. Zondamotorn är på 7.3 liter exempelvis samt förstås avsaknaden av turboaggregat.SL 65..det är respekt...det är väl "samma" maskin som i Pagani Zonda.
Kanske finns lite släktskap men samma är det inte. Zondamotorn är på 7.3 liter exempelvis samt förstås avsaknaden av turboaggregat.
Sen när blev Zondamotorn turboladdad? Huayra är en annan sak men det är inte det som står i citatet.Det är visst turbo i M158. Torrsumpsmörjning, annan kylning, mindre turbos är skillnaden.
Klart jag har kikat på A45, likaså seaste Focus RS men de är typ dubbel så dyra.
Sen när blev Zondamotorn turboladdad? Huayra är en annan sak men det är inte det som står i citatet.
TjenaKlart jag har kikat på A45, likaså seaste Focus RS men de är typ dubbel så dyra.
Nu har jag bara kört 700 mil med min MB C men är så nöjd att jag tror inte det blir någon ny bil på 10 år
Till och med min bror som är BMW tok gillar den såpass att han vill ha en. Han kör 325 från 2014.
MB har lyckats bra vill jag lova![]()
700 mil???Nu har jag bara kört 700 mil med min MB C men är så nöjd att jag tror inte det blir någon ny bil på 10 år
Till och med min bror som är BMW tok gillar den såpass att han vill ha en. Han kör 325 från 2014.
MB har lyckats bra vill jag lova![]()
Är sugen på nya C och E men pallar inte värdetsppet. Tänkte vänta tills de blir två till tre år gamla och slå till.
700 mil???
Använder du inte bilen?![]()
Riktigt snygg, en klassiker, är det en 33 el 35 ?![]()
Shit vad det blivit få mil i år.
Inte alls otänkbart att det stannar på tvåsiffrigt.
Nån som vill köpa bil?![]()
635, sista årsmodellen (1989) - 633 hade försvunnit ett par år tidigare.Riktigt snygg, en klassiker, är det en 33 el 35 ?
635, sista årsmodellen (1989) - 633 hade försvunnit ett par år tidigare.
Automat eller manuell?
Har för mig det är automat men kan helt klart fått det om bakfoten..
[/ATTACH]
Shit vad det blivit få mil i år.
Inte alls otänkbart att det stannar på tvåsiffrigt.
Nån som vill köpa bil?![]()
Nädå, den ska inte säljas. Sannolikt aldrig.Känner igen det där.. har nog lagt 40-50 mil på mätaren för egen del. Men sälja för egen del nix
Har skaffat en ny större bil och ska därför sälja någon eller båda av de bilarna jag har men har inte hundra koll på vad de olika utrustningspaketet heter och vad som är standard resp. tillval eftersom jag köpt bilarna begagnade. Försökte via olika gratissidor för resp märke (Audi & BMW) få ut utrustningen genom att fylla i chassienummer men det gav mest standardutrustningen.
Jag antar att det är hur enkelt som helst att få ut via reg. nr/chassienummer om man sysslar med bilförsäljning så frågan är om det finns någon vänlig själ som kan hjälpa till alt. tips på någon sidan som ger all info?
Edit: @par bläddrade igenom K&S där jag såg att du hade en annons ute och kom på att du sysslar med bilar. Finns det någon bra sida för att få fram all info?
Det är relativt nya bilar, 2012 och 2013.För Audi kan du gå in på auditillbehor.se i en dator som stödjer silverlight och knappa in dit reg nummer så kan du få fram vilka tillbehör den har.
För BMW sök upp ditt chassinummer och ta de 7 sista tecknen. Googla på BMW vin decoder så kommer det upp lite sidor. Jag brukar använda bimmer.work fyll i 7 tecken och sök så kommer utrustningen fram.
Detta gäller "nyare" bilar![]()