Vad för italienare?
En Shamal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad för italienare?
Spännande..vad är det till?Julen kom tidigt i år!
![]()
Fast det där är ju inga hjul.Julen kom tidigt i år!
![]()
M235iSpännande..vad är det till?
Nää men det känns som julafton när man får sådana trevliga paket!Fast det där är ju inga hjul.
Kul..riktig gokartM235i
Nää men det känns som julafton när man får sådana trevliga paket!
Här är ett smakprov!Kul..riktig gokart..hoppas det blir skönt ljud i den..
Nice..Här är ett smakprov!
Inte min bil men hoppas på samma ljud
Fick på 18"-arna igår på Vofflan. Det blev ju ett riktigt lyft!
![]()
Man är däremot skadad i huvudet då det första man tänkte efter att ha tvättat bort däckpastan var att en sänkning på 5-10 cm och spacers på 10mm fram och 20mm bak skulle sitta som en käftsmäll. Att jag är totalkass på att fota och glömde stänga bakluckan är en annan sak..
Klart snyggare!
Men ville mamma ha artontummare då?
Mina föräldrar klagade högljutt när jag sålde på dem en bil med sjutton och lågprofil för några år sedan!![]()
Fick på 18"-arna igår på Vofflan. Det blev ju ett riktigt lyft!
![]()
Man är däremot skadad i huvudet då det första man tänkte efter att ha tvättat bort däckpastan var att en sänkning på 5-10 cm och spacers på 10mm fram och 20mm bak skulle sitta som en käftsmäll. Att jag är totalkass på att fota och glömde stänga bakluckan är en annan sak..
Kan tänka mig att 20 tum ser rätt löjligt ut på en standard f10 ja.Mjae..
Men den ska säljas för den är högljudd redan på 16" och dessa fick jag tag på genom en gammal jobbkontakt. Tror det blir lättare att få den såld då den sticker ut lite mer. Har jag fel finns ju 16"-arna kvar. Förstår dock vad du menar för jag och polaren sålde in att hans pappa skulle skaffa 20" till sin F10 när han behövde köpa vinterdäck. Sagt och gjort så fixade vi fina 20" med sommardäck och så köpte han 18" vinterdäck till orginalfälgarna. Han var sådär nöjd efter ett år och bilen blev kallad pimp-mobil på hans jobb.![]()
Satte in ny barnstol i lill-Audin i kväll.
Fy för i helvete.
Finns det någon vettig jämförande info om innerlängd i kupén hos bilar?
Det här går ju inte.
En av er här har ju erbjudit "hjälp" med bilbytandet, vi får se om vi hörs snart!
Frun provade bilen idag med nya stolen.Delge gärna informationen om du får reda på något, hade ju varit riktigt skönt att kunna ha en bakåtvänd stol bakom förarstol utan att sitta dubbelvikt.
Skoda Superb? Den enda bil med väsentligt större baksäte än nåt annat i klassen.Frun provade bilen idag med nya stolen.
I veckan köper vi ny bil.
Satte in ny barnstol i lill-Audin i kväll.
Fy för i helvete.
Det här går ju inte.
En av er här har ju erbjudit "hjälp" med bilbytandet, vi får se om vi hörs snart!
Min uppfattning är att det ska till rejält stora bilar för att ha bakåtvänd stol i bak och ändå sitta fram ok, t ex a6, passat kombi, volvo v70 etc. Macanen känns för liten, tyvärr.Satte in ny barnstol i lill-Audin i kväll.
Fy för i helvete.
Det här går ju inte.
Tyvärr upplevde jag samma problem i a6:an så skall till suv/familjebuss för att komma runt det.Min uppfattning är att det ska till rejält stora bilar för att ha bakåtvänd stol i bak och ändå sitta fram ok, t ex a6, passat kombi, volvo v70 etc. Macanen känns för liten, tyvärr.
Min uppfattning är att det ska till rejält stora bilar för att ha bakåtvänd stol i bak och ändå sitta fram ok, t ex a6, passat kombi, volvo v70 etc. Macanen känns för liten, tyvärr.
I morgon ska jag prova Superb Alldrive och Sorento.Tyvärr upplevde jag samma problem i a6:an så skall till suv/familjebuss för att komma runt det.
Usch, trist med skadan på Audin men kanske bättre att det händer på den gamla bilen än den kommande.I morgon ska jag prova Superb Alldrive och Sorento.
Prestigen byter jag bort...
Har med fru, barnvagn (Emmaljungas största) och iZi vad-den-nu-heter jättestol. Som en bonus har jag med en ny, fin skada på bilen efter föregående natts parkering. Jag hatar verkligen folk.![]()
Den var läcker...Var ute i lördags med Vipern, troligtvis sista nöjesturen innan den ställs undan för vintern.
Om två veckor när jag är hemma igen blir det att köra ut den till vinterförvaring.
Lite små mek blev det också!
I morgon ska jag prova Superb Alldrive och Sorento.
Prestigen byter jag bort...
Har med fru, barnvagn (Emmaljungas största) och iZi vad-den-nu-heter jättestol. Som en bonus har jag med en ny, fin skada på bilen efter föregående natts parkering. Jag hatar verkligen folk.![]()
Har tänkt tanken, verkar ändå rätt bra.Men för h*lve*e @Strindberg , om du ändå kollar Sorento har du ingen bra anledning att inte kolla SsangYong.![]()
Har tänkt tanken, verkar ändå rätt bra.
Att de listar svankstöd som en extra lyxartikel ger mig dock lite dåliga vibbar.
Köpte du inte en "Rexytytion"?