D
Deleted member 9585
Guest
Bekräftar absolut fördomarna som finns och förstärker de olyckligt nog..Tack för ett intressant inlägg! Det bekräftar en del fördomar.
Det kanske du inte vill berätta men jag måste ju fråga; har ni en "best of" -pärm med de värsta historierna?
Är folk generellt trevliga när de ringer in eller är de stressade och irriterade, får ni ta mycket "skit"?
Nej vi har ingen best of pärm men det skulle faktiskt vara en bra idé hehe, finns ju allt ifrån folk som häller i glykol i ad blue systemen till de som får motorhaveri så norr i Ryssland man kan komma och behöver bärgning hem.
Majoriteten är trevliga men sen är det ju knappast ovanligt med sjukt otrevliga kunder som slänger en jäkla massa skit, just de som är mest arga är ju de som har läst på minst om villkoren, just att kunder betalar dyrt för assistans men inte läser på vad det egentligen är som gäller är problematiskt i allra högsta grad.
Stressade kunder är nästan värre.. främst för att man inte ser helheten, vi har väldigt svårt att skicka bärgare för att starta upp en urladdad Passat när vi har 4 trafikolyckor i närområdet, något stressade kunder har svårt att acceptera.
Senast redigerad av en moderator: