Förmånsbil exakt.Leasing?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmånsbil exakt.Leasing?
Fälg #2 V.2Ok nu är jag nära behöver lite hjälp, grymma i-landsproblem. Vilken gillar ni mest
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är största kombin en e-klass? Nån som vet?
E-klass är väsentlig större än Superb vad gäller bredd och bagageutrymme. Superb är egentligen bara stor på ett enda ställe, längsled i baksätet. Alla andra mått är normala mellanklassmått, alltså lika stor som Passat, Mondeo mfl. Så kör man tonåringar i baksätet är Superb bättre än konkurrenterna, annars inte.Typ så, eller Skoda superb?
E-klass är väsentlig större än Superb vad gäller bredd och bagageutrymme. Superb är egentligen bara stor på ett enda ställe, längsled i baksätet. Alla andra mått är normala mellanklassmått, alltså lika stor som Passat, Mondeo mfl. Så kör man tonåringar i baksätet är Superb bättre än konkurrenterna, annars inte.
To late to the partyFälg #2 V.2![]()
Inte dum den hellerTo late to the party
Blev fälg #3, gillade den du tänker på mest utseendemässigt, men fälg tre är lättare.
Motsatsen till posör, men måste säga att jag blir lite förvånad över resonemanget.To late to the party
Blev fälg #3, gillade den du tänker på mest utseendemässigt, men fälg tre är lättare.
Så länge du inte tänkt hälla vatten i bagaget så är skillnaden stor ändå.Nåja inte jättestor skillnad i liter mätt. Bagageutrymmet sväljer 660 liter med baksätet uppfällt 10 liter mindre än E-klass
Jag åkte V60 och E91 när jag hade småbarn. Går utmärkt med rätt vagn.Skaffa takbox om ni ska packa så jäkla fullt hela tiden. Har sjäkv barn o visst E klass var grym men klarar mig bra med mindre också.
Folk ska ha med sig så önödigt mycket saker.
Ska inte sticka under stol med att det låter bra - men visst finns det motorljud som är vassare än detta...
Det överlägset sjukaste jag hört var FXX-K på bana. Tills den kom ut lät alla andra Maranello-bestar bra. Efter... Not so much.
Också hört FXX-K på bana (Ringen) och det är bland det sjukaste jag hört jag med. Vi hörde plötsligt ett vrålande yl genom skogen och ner kommer den i minst 200 km/h, inbromsandes, tre snabba nedväxlingar, in i kurvan och hårt ut, lika snabbt som den kom. Personligen tycker jag dock att dessa boxersexor låter precis lika bra och jag går oftast igång mer på dem. De låter hårdare och råare och tenderar att låta lite mer "mekaniskt", hur man nu ska uttrycka det, men en skrikande Ferraritolva har ju sin charm med. De andra som ligger right up there för mig är nog gamla Ferrari F1 V12or och högvarviga raka sexor. Och den där FXXen lät ju faktiskt inte mycket annorlunda än en gammal F1a...![]()
Motsatsen till posör, men måste säga att jag blir lite förvånad över resonemanget.
Bilen är inte direkt lätt, tänkte det är lika bra att spara in där det går. De ser inte helt pjåkig ut heller. Med de här fälgarna, nya skivor och h-pipe(ersätter främre ljuddämparen) så är det närmare 35kg som lättas.
72kgMen vad väger du själv då?
De som betalar dyrt för några kg brukar ofta själva ligga på 3-siffrigt![]()
Jag åkte V60 och E91 när jag hade småbarn. Går utmärkt med rätt vagn.
72kgand going down
Bra
Men en 2.3L Whipple på den så slipper du bry dig om bilens vikt...![]()
Bra
Men en 2.3L Whipple på den så slipper du bry dig om bilens vikt...![]()
körde en lite ordenkligare tvätt av lilla mammas lortgris igår.
Före
![]()
![]()
Efter
![]()
Rätt bra färg för att hålla emot skiten. Körde med Tershine SiO2 shampo och Refract efter det. Gillar den combon skarpt. Här är min Polow efter två tvättar/behandlingar.
![]()
Torkar man ändå bilen kan man lika gärna spraya på det så det är ju inte svårt att göra en behandling heller.
NOS!
MaziK måste ju såklart installera NOS med. Är väll krav på alla jänkejärn av rang?![]()
Finns faktiskt 3L Whipple nu![]()
Har inte tillräckligt med hår på kulorna för kompressorKBK!
Eller var med i mitt Procharger gäng.
Har inte tillräckligt med hår på kulorna för kompressor. Skämt och sido
Hade jag kunnat få garanti och inga problem med besiktning så hade jag tagit en stark funderare.
https://www.ford-tillbehoer.se/ford...ibreringssats/2216663?model=mustang&year=2015
https://www.ford-tillbehoer.se/ford-performance-parts/motor-performance/gt-performance-sats-för-kalibrering-av-kalluftsintaget/2216661?model=mustang&year=2015
https://www.ford-tillbehoer.se/ford...ibreringssats/2216659?model=mustang&year=2015
Bäst av allt
https://www.ford-tillbehoer.se/ford...rcharger-sats/2216665?model=mustang&year=2015
Undrar vad det betyder att det finns garanti....
Mmm kostar typ 40lök I USA105k...
Ingår motorn då också?
Jävla ockerpris!
Mmm kostar typ 40lök I USA![]()
Ingen som har en åsikt om golf clubsport?
Vart bor du? Den typen av bil är helt värdelös om det är mycket trafik. Har kört en del Megane RS-nånting i Stockholm och det är skitkul i 20 sekunder och värdelöst 98% av resterande tid. Bilen spårar, bullrar, skakar. Allt som är kul på bana är hemskt i vanlig trafik.Ingen som har en åsikt om golf clubsport?
Kul! Bekräftar du @alfgren kommentarer hur den uppträder till vardags?Jag är väldigt nöjd med min. Någonting speciellt du undrar över?
Enda problemet jag haft (ett väldigt litet sådant) under 1200 mil är ena spolarmunstycket till strålkastarna som kärvar lite och fastnar i yttre läget.
Vad jag har läst mig till är den en av de bästa allround hatchbackarna. Lite där det klämmer dvs är detta en bil frugan kommer hata!?Vart bor du? Den typen av bil är helt värdelös om det är mycket trafik. Har kört en del Megane RS-nånting i Stockholm och det är skitkul i 20 sekunder och värdelöst 98% av resterande tid. Bilen spårar, bullrar, skakar. Allt som är kul på bana är hemskt i vanlig trafik.