Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du ser den lite till vänster i bild, gissa!
Inomhus, men tack för omtankenVindstilla hoppas jag så du inte repar ner den med täcket!
En perfekt vinterbil ML500.
![]()
Här kommer två bilar som jag tycker är lagom för vintern. Possen körde jag med tre vintrar och Nissan en vinter.
![]()
![]()
Bump! Vill se lite nytt från er, ska själv kanske köpa en Dacia Sandero vad tror ni om den?
Anyway.....Top Gear fans kommer förstå:
![]()
Den är säkert helt ok, jag gillar den faktiskt, tycker den ser riktigt "bruksig" ut, lite som en Land Rover Defender men billigare. Jag hade nog personligen hellre köpt en begagnad Land Cruiser eller Pajero för samma pengar, högre kvalitet och allmänt trevligare bilar, men vill man ha en ny bruksbil med 4x4 har man ju inte så mycket att välja på, plus att den nog kommer ge en hyfsad driftsekonomi, andrahandsvärdet kommer i kronor räknat vara svårslaget tack vare den låga prislappen.Bump! Vill se lite nytt från er, ska själv kanske köpa en Dacia Sandero vad tror ni om den?
Ser snabb ut. Lyckad design, med S-line paket speciellt. Lägg upp interiörbild, tack.Audi A3 Sedan 2.0 TDI![]()
Nej detta är en Rapide som slumrat in i ide även den, men kanske ett Aston GTG till våren vore trevligt!?Nej, "bara" en Vantage S
Men du har en DB9 Omen?
Nej detta är en Rapide som slumrat in i ide även den, men kanske ett Aston GTG till våren vore trevligt!?
Klocksnacks mest nischade GTG. Någonsin.
I en annan del av prisskalan jämfört med ovanstående kan det rapporteras att jag slängt bort Volvon och köpt en BMW 540 istället. Utrustad med Eisenmann sportavgas låter den helt makalöst.
![]()
![]()
I en annan del av prisskalan jämfört med ovanstående kan det rapporteras att jag slängt bort Volvon och köpt en BMW 540 istället. Utrustad med Eisenmann sportavgas låter den helt makalöst.
Vintervila här också. Det är något extra med formsydda kapell
![]()
Vintervila här också. Det är något extra med formsydda kapell
![]()