• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Här slumrar redan Massen i ide och får snart sällskap av Aston.
015.jpg
 

Tapiren

Cartier
Bump! Vill se lite nytt från er, ska själv kanske köpa en Dacia Sandero vad tror ni om den?
Den är säkert helt ok, jag gillar den faktiskt, tycker den ser riktigt "bruksig" ut, lite som en Land Rover Defender men billigare. Jag hade nog personligen hellre köpt en begagnad Land Cruiser eller Pajero för samma pengar, högre kvalitet och allmänt trevligare bilar, men vill man ha en ny bruksbil med 4x4 har man ju inte så mycket att välja på, plus att den nog kommer ge en hyfsad driftsekonomi, andrahandsvärdet kommer i kronor räknat vara svårslaget tack vare den låga prislappen.

Och eftersom nyheter efterfrågas, jag har i sedvanlig ordning bränt klock-budgeten på en "ny" bil. Den framförs lämpligen med pilotglasögonen på och lyssnandes på kasettband med "superhits of the 80:s"



Klockmatchningen bör vara denna, men jag är möjligen på fel spår här;


Sen har jag köpt en vinterbil också;
 
Topp