Denna jag tänkte på.Jag tror du tänker på Adenauer Forst. Det där torde vara Brünnchen - sett mot körriktningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna jag tänkte på.Jag tror du tänker på Adenauer Forst. Det där torde vara Brünnchen - sett mot körriktningen.
Denna jag tänkte på.
Appropå bergsget !
Den här klättrar i 200+ blås .
Snö eller inte, faak it ;-)![]()
Säbyviken .Karlslund ?
Denna jag tänkte på.
Japp, brunchen. Många krascher här, förare ska "styla" o det blir lite fel, tyvärr är hela ringen lömsk.Är inte det kurvan där det brukar kör av en massa hojar och bilar?
Kan förstå att det är besvärande. Förstår inte heller varför de tillåter hojar och bilar att köra samtidigt. Om jag någon gång kör ringen så kommer det inte vara tillsammans med bilar. Jag har nog av dem i trafiken.![]()
Sista killen som kör av är ju riktigt kass. Låser blicken totalt kasst i kurvan i krypfartDenna jag tänkte på.
Sista killen som kör av är ju riktigt kass. Låser blicken totalt kasst i kurvan i krypfart![]()
Extremt tilltalande design!Tyvär verkar sedanen inte komma/släppas/enbart koncept.
![]()
Finns det någon på KS som har bekantskaper på Mercedes? Tänkte om det gick att få lite rabatt på en nybilsköp.
Finns det någon på KS som har bekantskaper på Mercedes? Tänkte om det gick att få lite rabatt på en nybilsköp.
Sambon var sugen på en sådan, hennes bag gick i när vi provade, men vi fick nog plocka ur drivern vill jag minnas. Hennes klubbor är nog också gissningsvis lite kortare än dina. Vill du vara helt säker så får du nog prova, men det borde verkligen gå.Helt OT för denna tråden egentligen, men är det någon som har en BMW 1-serie F20, och vet om man kan få in en golfbag utan att behöva fälla sätena?
Står i valet o kvalet att köpa en 118d idag.
Vill minnas att du arbetar med juridik. Är du advokat så kolla de ramavtal Advokatsamfundet har. Hos Mercedes har du 11% i rabatt på nybilsköp.
Sambon var sugen på en sådan, hennes bag gick i när vi provade, men vi fick nog plocka ur drivern vill jag minnas. Hennes klubbor är nog också gissningsvis lite kortare än dina. Vill du vara helt säker så får du nog prova, men det borde verkligen gå.
Jag har skjutsats runt "ringen" i en Daimler DS420, det var en väldigt underlig upplevelse kan jag lova. Vi var inte snabbast direkt, med en varvtid på 14 minuter om jag inte minns fel, men föraren som var deltagare vid historisk racing gjorde ett mycket bra jobb måste jag säga och han gav verkligen 110%. Upplevelsen var väl 50% spänning och 50% skräck.
Det var även ganska läckert att ligga i omkörningsfil på autobahn i 170km/h eller vad det nu var, och bli ikappkörd av DS420:n som blinkade och ville köra om, modellen ser ganska mäktig ut i höga hastigheter. Jag vill dock minnas att den inte hade speciellt mycket att ge i de hastigheterna, den toppade runt 180km/h.
Ingen dålig julklappTog med mig golfbagen och den gick in med normallånga herrklubbor, fick dock ta ut drivern. Så då blev de köp av denna
![]()
Dom är vackra så det duger i 50 knyck!
Saaatan så cool!!