Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag citerar mig själv här, eftersom jag hittade en gammal bild på Daimlern som kasar runt på "ringen"Ingen dålig julklapp
Ja, de är läckra, bilen jag åkte var ganska risig och hade kostat 1400 pund några veckor innan, men sen hade ett gäng entusiaster svetsat upp den. Väldigt påkostad och trevlig inredning i dem!
På hoj lr i bil?Helvete, känner att jag måste ner 2015...
På hoj lr i bil?
Den där får du ta med på en GTG!Nu med tonade rutor. Det bästa med svart är att det är så lätt att hålla rent!
Nu med tonade rutor. Det bästa med svart är att det är så lätt att hålla rent!
Grymt snygg! Men svart är ju den värsta färgen att hålla efter. Hade en svart Cadillac från 80-talet tidigare o jag fick tvätta ihjäl mej haha.Nu med tonade rutor. Det bästa med svart är att det är så lätt att hålla rent!
Grymt snygg! Men svart är ju den värsta färgen att hålla efter. Hade en svart Cadillac från 80-talet tidigare o jag fick tvätta ihjäl mej haha.
Nästan värt att kasta ut alla ungar bara för att kunna köra denna skönheten!
Haha, speciellt nu på vintern.
Helt klart värt det om det är vad som krävs
Haha, speciellt nu på vintern.
En nytvättad svart bil är såklart det snyggaste som finns men som sagt ALLT syns. Räcker med damm. På vintern är det slaskigt o jävligt, på våren grusigt o dammigt, sommarn=pollen, hösten lövigt o regn. För jävligt helt enkelt. Min första vita bil o den har "bara" blivit tvättad 4 gånger sen jag hämta den i mitten på december haha.
Teslan är för övrigt så sjuuuukt snygg! Påminner en hel del om en jagga
Nu med tonade rutor. Det bästa med svart är att det är så lätt att hålla rent!
Lite rörigt just nuSkruvade inredning igårkväll på denna pärla som jag inte tror är postad här sen innan.
Alfa Romeo 1300gtj -73
En helt vanlig Golf, kanske tråkig men helt ny..
Jo det är ju inte för inte dom namngett en klass efter just GolfenKan vara världens bästa bil irl - inget tråkigt med det.
Själv, Saab 9-5 sportcombi. Oklart vad som är så sportigt. Men verkar bli en rullande kakburken på hjul snart... (Sharan/S-max/Touran)...
Är det någon som åker runt i BMW 4-serie GC och har tankar kring denna?
Funderar på att byta CC:n mot en sån eller 3-serie GT.
Kanske är vackraste bilen någonsin!Skruvade inredning igårkväll på denna pärla som jag inte tror är postad här sen innan.
Alfa Romeo 1300gtj -73
Skruvade inredning igårkväll på denna pärla som jag inte tror är postad här sen innan.
Alfa Romeo 1300gtj -73
Är också väldigt intresserad av 435 Gran Coupe. Tror det är den perfekta bilen när du inte behöver lasta barnvagnar och annat elände. Att den går som en bättre sportbil gör ju det hela än roligare. Återkopplar i tråden när jag lyckats få till en provkörning.