Plockat ut ny (nästan ny, demobil 600 mil) bil vi med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste väcka denna tråden efter dagens car shopping
Rastade pärlan en stund idag
Svagt minne av att jag "vann" en åktur med den därRastade pärlan en stund idag
Svagt minne av att jag "vann" en åktur med den där
Fan va kul med mycket BMW's, jag slänger upp en bild på mina aktuella lite senare idag!Sportar för tillfället en BMW 325ti från 01 med extra utrustning så som M sport innertak, M instegslister, växelspak m.m. Togs in av en svensk tidning från Tyskland som "reportage bil", därav en massa extra utrustning.
Grym väghållning och helt ok snabb med 193 häst.
Skulle hellre haft en Audi med fyrhjulskrafs
Schyst! Har varit å provkört ett gäng sådana i jakt på andrabil, tyvärr har dom flesta varit rosthögar med en prislapp som man skulle förvänta sig en rostfri för.Sportar för tillfället en BMW 325ti från 01 med extra utrustning så som M sport innertak, M instegslister, växelspak m.m. Togs in av en svensk tidning från Tyskland som "reportage bil", därav en massa extra utrustning.
Grym väghållning och helt ok snabb med 193 häst.
Skulle hellre haft en Audi med fyrhjulskrafs
Provkörde Tesla Model S p85d i veckan. Satan vilken grym bil! Som en kärnkraftsdriven Porsche ungefär. Lite dyr initialt men låg driftkostnad, supermiljöbilspremie och otroligt lågt förmånsvärde...
Jag är sjukt frestad!
Och det sämsta med svart är alla repor som syns.. Det bästa med svart är att det är så lätt att hålla rent!
Schyst! Har varit å provkört ett gäng sådana i jakt på andrabil, tyvärr har dom flesta varit rosthögar med en prislapp som man skulle förvänta sig en rostfri för.
Grymt fula men riktigt roliga för pengen.
En Z4 3.0Si, original så när som på fälgar, ett Bastuck system och Bilstein B12
Schyst! Har varit å provkört ett gäng sådana i jakt på andrabil, tyvärr har dom flesta varit rosthögar med en prislapp som man skulle förvänta sig en rostfri för.
Grymt fula men riktigt roliga för pengen.
Och det sämsta med svart är alla repor som syns.
Har en svart metallic XC60 som jag handtvättat i snart ett år, gjorde misstaget o köra den i biltvätt 2 ggr - ser för jävlig ut nu, helt sönderrepad. Skall in på DItec när allt grus är uppsopat på gatorna...
2500krVad låg förmånsvärdet på?
Japp, jag gav upp efter 1 månad med min Tesla lämnade in den på lackbehandling hos Ceramic Pro, nu kör jag den i maskintvätt, inte märkt några nya repor, men jag orkar bara inte bry mig längre.
Baam!Äntligen sommardäck igen
Du kan få köpa min vinterbil snart om du vill. En BMW 330 2004. Extremt lite rost för att vara en E46.
En Volvo V60 D5
En BMW Z4 2,5i
En Mercedez Benz GLA250 4matic
Provkörde Tesla Model S p85d i veckan. Satan vilken grym bil! Som en kärnkraftsdriven Porsche ungefär. Lite dyr initialt men låg driftkostnad, supermiljöbilspremie och otroligt lågt förmånsvärde...
Jag är sjukt frestad!