• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

thomastheswede

Audemars
Plockat ut ny (nästan ny, demobil 600 mil) bil vi med!
image.jpg
 

Doncorleone

Panerai
Sportar för tillfället en BMW 325ti från 01 med extra utrustning så som M sport innertak, M instegslister, växelspak m.m. Togs in av en svensk tidning från Tyskland som "reportage bil", därav en massa extra utrustning.
Grym väghållning och helt ok snabb med 193 häst.
Skulle hellre haft en Audi med fyrhjulskrafs:cigar:
image.jpg
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Sportar för tillfället en BMW 325ti från 01 med extra utrustning så som M sport innertak, M instegslister, växelspak m.m. Togs in av en svensk tidning från Tyskland som "reportage bil", därav en massa extra utrustning.
Grym väghållning och helt ok snabb med 193 häst.
Skulle hellre haft en Audi med fyrhjulskrafs:cigar:
image.jpg
Fan va kul med mycket BMW's, jag slänger upp en bild på mina aktuella lite senare idag! :snaphappy:
 

Pistol_Pete

Panerai
Provkörde Tesla Model S p85d i veckan. Satan vilken grym bil! Som en kärnkraftsdriven Porsche ungefär. Lite dyr initialt men låg driftkostnad, supermiljöbilspremie och otroligt lågt förmånsvärde...
Jag är sjukt frestad!
 

hedbrg

Panerai
Sportar för tillfället en BMW 325ti från 01 med extra utrustning så som M sport innertak, M instegslister, växelspak m.m. Togs in av en svensk tidning från Tyskland som "reportage bil", därav en massa extra utrustning.
Grym väghållning och helt ok snabb med 193 häst.
Skulle hellre haft en Audi med fyrhjulskrafs:cigar:
image.jpg
Schyst! Har varit å provkört ett gäng sådana i jakt på andrabil, tyvärr har dom flesta varit rosthögar med en prislapp som man skulle förvänta sig en rostfri för.
Grymt fula men riktigt roliga för pengen.
 

Doncorleone

Panerai
Schyst! Har varit å provkört ett gäng sådana i jakt på andrabil, tyvärr har dom flesta varit rosthögar med en prislapp som man skulle förvänta sig en rostfri för.
Grymt fula men riktigt roliga för pengen.

Ja e46:eek:r är ju inte direkt kända för att inte rosta tyvärr. Min har klarat sig men bakluckan ska bytas ut då det är genomgående rost på ett ställe där.
Annars är den perfekt och att den är lite ful stör mig inte.
 

Bjudko

Cartier
Schyst! Har varit å provkört ett gäng sådana i jakt på andrabil, tyvärr har dom flesta varit rosthögar med en prislapp som man skulle förvänta sig en rostfri för.
Grymt fula men riktigt roliga för pengen.

Du kan få köpa min vinterbil snart om du vill. En BMW 330 2004. Extremt lite rost för att vara en E46.
 

Bilagor

  • 330b.jpg
    330b.jpg
    231.5 KB · Visningar: 142

point1

Cartier
Och det sämsta med svart är alla repor som syns.
Har en svart metallic XC60 som jag handtvättat i snart ett år, gjorde misstaget o köra den i biltvätt 2 ggr - ser för jävlig ut nu, helt sönderrepad. Skall in på DItec när allt grus är uppsopat på gatorna...


Japp, jag gav upp efter 1 månad med min Tesla :p lämnade in den på lackbehandling hos Ceramic Pro, nu kör jag den i maskintvätt, inte märkt några nya repor, men jag orkar bara inte bry mig längre.
 

Ketan

Cartier
Provkörde Tesla Model S p85d i veckan. Satan vilken grym bil! Som en kärnkraftsdriven Porsche ungefär. Lite dyr initialt men låg driftkostnad, supermiljöbilspremie och otroligt lågt förmånsvärde...
Jag är sjukt frestad!

Tesla är riktigt najs :) Grannen har en vit Model S och man slänger alltid en blick på den när man går förbi :) Synd att dom bara ska vara så dyra. I Norge är det billigare har jag förstått och där ligger en Model S i samma prisnivå som en bmw 520d tror jag.
 
Topp