Tack för du bröt av det tråkiga passat-snacket. Riktigt fin! GrattisHar inte tagit så mkt bilder
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för du bröt av det tråkiga passat-snacket. Riktigt fin! GrattisHar inte tagit så mkt bilder
![]()
![]()
Aa bilen är helt original utöver avgasetAhh så det går att välja ifrån fabrik?
Haha tackTack för du bröt av det tråkiga passat-snacket. Riktigt fin! Grattis![]()
TackSå jävla vackert!
Snygg t-shirt på mannen till högerAa bilen är helt original utöver avgaset
Snygg t-shirt på mannen till höger![]()
Har inte tagit så mkt bilder
![]()
![]()
Barnen har funnits länge. De har åkt allt. Hittills är deras favorit min sambos förra 308SW med panoramatak.Att du har fått barn igen och att barn är dyra? Det är det första jag hade tänkt![]()
![]()
Helt rätt! Mitt bästa minne var farsans Peugeot 106 ''Roland Garros?'' med taklucka som vi sladdade jävel med hem från skolan vintertid. Och detta var typ 2005 så bilen var varken ny eller flashig...Barnen har funnits länge. De har åkt allt. Hittills är deras favorit min sambos förra 308SW med panoramatak.
Eftersom du ändå inte fått något svar; Jag har haft XF av förra generationen, först en 2.7 diesel och därefter en 3.0 diesel, jag var mycket, mycket nöjd. Framförallt var XF trevlig då den kändes väldigt speciell att köra, designen och inredningen i kombination med att man inte ser lika många XF som Passat, V70 och 5-serie vilket gjorde att den kändes lite rolig och lyxig. Nya modellen är mer utslätad, vilket jag personligen inte gillar, men det är säkerligen en bra bil som med nuvarande erbjudande känns extremt prisvärd. Mina var helt felfria, hade inga problem alls.Dags för ny tjänstebil. Någon här som kör nya Jaguar XF Sportbrake? Går att få för 8,9 belopp i sportutförande och bra utrustning.
Audi A4 ”allround” måste vara Audis nya modellserie?Provsatt en AUDI A4 allround och en Q5 idag..... asså jag är fortfarande mållös över hur fantastiska materialval de använder. Total Kevlarkänsla, en Audi och en Sinn U1hade suttit som en smäck!
Säljaren påstod att samtliga 4 hjul drevAudi A4 ”allround” måste vara Audis nya modellserie?![]()
Klart det är töntigt att snacka ner någon, oavsett vilken bil man/han kör. Tolkar dig som att dina grannar kör snik A6 och att de beter sig drygt mot dig och din Passat?Jag har inga problem med snubben som ärvt miljarder och därmed kör illgröna Ferraris, eller med Maziks Mondeo-dödare () eller med någon som är genuint bilintresserad.
Folk som däremot väljer en snik-naken A6:a för att sedan snacka ner grannen med Volvo eller (hu) Passat, är ju dock lite töntiga.
Har inte tagit så mkt bilder
![]()
![]()
Precis, det där är lite underskattat. Värt mycket att starta upp v8an en liiiite för tidigt mörk morgon. Lika tacksam varje gång att det inte är en trött kombi.Allt tjöt om praktiska bilar hit och dit
Köp det som funkar för dig/din/din-er situation.
För min del funkar detta utmärkt. Till och från jobbet/förskola/skola. Efter en hård dag på jobbet så ler hela min kropp när jag startar bilen
Hade jag haft råd så hade det varit en 911 istället.
Familjevagnen till Ikea
![]()
Precis, det där är lite underskattat. Värt mycket att starta upp v8an en liiiite för tidigt mörk morgon. Lika tacksam varje gång att det inte är en trött kombi.
På fråga nummer tre så svarar jag att jag är glad att jag inte förknippas med dem tröttna passat ägarna som kommer ut från Ica och ska hem och laga mat, byta blöja eller städa för att återgå nästa morgon till ett jobb i en bil dem valde för att få in hela familjen + barnvagn.
Lite som att starta en V-twin med öppnare rör och öppnad luftburk (viktigt!) och dra in frisk höstluft i lungorna.Precis, det där är lite underskattat. Värt mycket att starta upp v8an en liiiite för tidigt mörk morgon. Lika tacksam varje gång att det inte är en trött kombi.
Inte vad jag vet men jag tror att du kommer känna igen dig själv i mig om 10 år ishHar vi träffats?![]()
Så kan det nog bli.Inte vad jag vet men jag tror att du kommer känna igen dig själv i mig om 10 år ish![]()
Oljudstrumpet?Lite som att starta en V-twin med öppnare rör och öppnad luftburk (viktigt!) och dra in frisk höstluft i lungorna.
Helt rätt, min nästa bil då är jag ute ur att behöva ha kombi med småbarn stolar osv, då blir det vanliga framåtvända på samtliga , då kan man välja lite mer frittAllt tjöt om praktiska bilar hit och dit
Köp det som funkar för dig/din-er situation.
För min del funkar detta utmärkt. Till och från jobbet/förskola/skola. Efter en hård dag på jobbet så ler hela min kropp när jag startar bilen
Hade jag haft råd så hade det varit en 911 istället.
Familjevagnen till Ikea
![]()
Går t om att köra den som en diesel
![]()
Nä, rätt tyst hoj, inte som random HD. Mullrar mysigt på låga varv, men insugsbrölar som en arg tjur vid pådrag.Oljudstrumpet?
Det tror du bara. När kidzen får fötterna fram emot ryggen på dig så kommer du vilja ha ett så stooooort baksäte som möjligt för att inte bli tokig på ryggsparkarnaHelt rätt, min nästa bil då är jag ute ur att behöva ha kombi med småbarn stolar osv, då blir det vanliga framåtvända på samtliga , då kan man välja lite mer fritt![]()
Om det säljs gjutjärnsplatta för enkelt montage baksida förarstol är jag snabb att kasta in mina pengar för ett köp.Det tror du bara. När kidzen får fötterna fram emot ryggen på dig så kommer du vilja ha ett så stooooort baksäte som möjligt för att inte bli tokig på ryggsparkarna![]()
Plus i kanten för god musiksmak.Allt tjöt om praktiska bilar hit och dit
Köp det som funkar för dig/din-er situation.
Hade jag haft råd så hade det varit en 911 istället(si sådär 14-15k till månaden...)
Familjevagnen till Ikea
![]()
Går t om att köra den som en diesel
![]()