Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är 2 år äldre än du.....om 2 år tänker du annorlunda![]()
Skaffa en vettig parkeringsplats är inget alternativ?Kreativt gjort av ena grannen. Hatar också att få dörruppslag.
![]()
Nja, är förhyrda platser och det är kö till garageplatserna. Klarar mig hyfsat och bor bara på halvtid i området.Skaffa en vettig parkeringsplats är inget alternativ?
Måste dela med mig av denna bild på en sprillans Tesla Model X.
Underbar passform, fantastiskt linjeskönt! Grannens Trans Am från ~94 ain't got shit on this mothafucka!![]()
Eftersom det är relativt svalt ute nu tror jag inte det men du kommer ju få ett duktigt rengöringsarbete i kylkanalerna.Fan vissa ska inte ha bil. Jag är en av dem. Snackade i tele samtidigt som jag slog i 5 dec motorolja. Tänkte inte på vad jag gjorde så skicka i det där kylväskan är. Perfekt! Behövde göra en grej så kört 15 mil så. Utan AC på... Tänkte kontakta verkstad på måndag. Något som kan ta allvarligt stryk? XC60.
Fan behöver göra lite saker imorgon med. Hoppas de har tid på måndag. Vad kan det gå på mellan tummen? <10k?Eftersom det är relativt svalt ute nu tror jag inte det men du kommer ju få ett duktigt rengöringsarbete i kylkanalerna.
Bäst är om du inte kör bilen alls.
Du kommer ju behöva skölja kylsystemet några gånger, det går att göra själv om du har någonstans att skruva på.Fan behöver göra lite saker imorgon med. Hoppas de har tid på måndag. Vad kan det gå på mellan tummen? <10k?![]()
Jag skämtade lite.......hoppas det framgick.......ohemult dyrt tycker jag. Klart......mkt HK och stöldbegärlig i STHLM.......kostar huggorm. Tror min S4 låg på runt 14-15k per år........efter 2 år tyckte jag det blev ett för dyrt nöje. Att man bara kom 36 mil på full tank bidrog också en del. Med min nuvarande tröttdiesel kommer jag i alla fall 100 mil.....
Jag har gått och funderat på en Macan S! Är det din första? Är du glad?Här kommer en bild. Stulen från handlare. Blev en Macan GTS.
![]()
@ante_77 Jag var och provkörde Challengern i onsdags. Låter gött och går riktigt bra. Tyvärr en hel del trafik när jag åkte (17-18-snåret i Uppsala), men det är ordentligt klipp i den. Man känner att det är en tung bil.
Tyvärr blir den nog för jobbigt att ha med barnstolar i bak.. Dessutom kanske det är tråkigt att det blir lite slit- och slängbil.
Kan ju nästan tro att du är försäljaren som hjälpte mig! Dagen efter jag provkörde skickade han en bild på en Cadillac ATS V. Jag har dock aldrig sett en sådan på riktigt. Ger den ha-begär?Du har ju alltid Chargern, men den tycker inte jag något vidare om.
Cadillac CTS-V har ju en 4-dörrars
Haha. ATS-V känner jag inte till.Kan ju nästan tro att du är försäljaren som hjälpte mig! Dagen efter jag provkörde skickade han en bild på en Cadillac ATS V. Jag har dock aldrig sett en sådan på riktigt. Ger den ha-begär?
https://www.blocket.se/uppsala/Cadillac_ATS_V_470HK_Sedan_Aut_Sv_Sald_Fullut_80199711.htm?ca=10&w=3
Nej det var inget skämt om att försäljaren hade döpt bilen fel. Däremot känner jag väl att man får sjukt mycket roligare bil för halvmillen än det där.
Det är min första Macan men inte min första Porsche. Har haft en 911 och en Cayene innan. Tycker detta är den perfekta mixen mellan sportbil och bruksbil. Sedan kanske Panamera är ennu bättre i det avseendet men det har aldrig varit ett alternativ för mig. Nu har min bil bara rullat 11 mil så det är fortfarande mycket nyhetens behag.Jag har gått och funderat på en Macan S! Är det din första? Är du glad?
Spännande! Hoppas ni får det bra!Det är min första Macan men inte min första Porsche. Har haft en 911 och en Cayene innan. Tycker detta är den perfekta mixen mellan sportbil och bruksbil. Sedan kanske Panamera är ennu bättre i det avseendet men det har aldrig varit ett alternativ för mig. Nu har min bil bara rullat 11 mil så det är fortfarande mycket nyhetens behag.
Köp min R8 så har du något att rulla med över vinternHelt rätt val av bil Chat.
Min bil är på service just nu, men kommer sälja den hos Hedin Performance-center.
Har själv skarpt övervägt en GTS, hört att den t.o.m slår turbon på fingrarna när det kommer till körglädje m.m?
Jag klarar inte att gå "billös" ändå till våren.![]()
GTE är ingen specifik modell utan tilläggsnamnet på Golf/Passat laddhybrid (bensin/el). Sen finns E-Golf också, som går på el.Har jag missuppfattat men VW GTE är ingen hybrid?
Måste dela med mig av denna bild på en sprillans Tesla Model X.
Underbar passform, fantastiskt linjeskönt! Grannens Trans Am från ~94 ain't got shit on this mothafucka!![]()
Inget fel på bilarna eller Saab i sig, men förstår jag det rätt - du ställer in 9-5:an för vintern? Varför isf? Känns som två bra bruksbilar båda två, inte så att den ena är en 911 direkt.Nyligen införskaffat en andrabil, en Saab 9-3 Vector 2.0t Biopower från 2010. Perfekt med etanol , billigt literpris och billig skatt.
![]()
Så nu kan 9-5:an åka in på vintervila.
![]()