Jag förstår, men den lär vara kul när det ligger snö uteTanken är god. Men det faller lite på barn, hund och fru..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår, men den lär vara kul när det ligger snö uteTanken är god. Men det faller lite på barn, hund och fru..
Hatet över fejkpipor kan jag känna är lite överdrivet.
Eftersom dagens design dikterar att de absolut måste integreras i stötfångaren så funkar det ju inte så bra att ha dem direkt anslutna till avgassystemet. Det hade blivit varmt och det hade blivit skitigt.
Men visst - hade jag fått bestämma så hade man haft gammaldags två-, eller fyrapipigt avgassystem hängande en bit under stötfångaren på alla (prestanda)bilar.
Har mer problem med bilar där man förstärker motorljudet med hjälp av högtalare. Det är riktigt fjantigt.
Förstärker inuti kupén, kanske jag borde förtydligat.Haha, är det så att man använder sig av högtalare för ett förstärkt motorljud? Aldrig hört talas om, kul info! Vilka bilar är utrustade med detta?
Förstärker inuti kupén, kanske jag borde förtydligat.
"BMW Active Sound" - vet inte exakt vilka modeller det fanns/finns på, men i alla fall på F30 328i (numera 330).
Finns garanterat fler tillverkare än BMW som använder.
............................................________Tjena du menar väl att stereon kompenserar för vind brus mm som en att den bibehåller ljud nivån inne i bilen ? eller
Om det är det du menar så fanns detta redan på Volvo V70 typ 1999för ljudet inne i kupen
//Simon
Förstärker inuti kupén, kanske jag borde förtydligat.
"BMW Active Sound" - vet inte exakt vilka modeller det fanns/finns på, men i alla fall på F30 328i (numera 330).
Håller med om att det är fjantigt. Minns att Renault var tidigt ute med detta i någon modell, där kunde man även välja olika motorljud så det lät som en V12 inne i kupén osvFörstärker inuti kupén, kanske jag borde förtydligat.
Haha, wtf?!?Håller med om att det är fjantigt. Minns att Renault var tidigt ute med detta i någon modell, där kunde man även välja olika motorljud så det lät som en V12 inne i kupén osv![]()
Nänä. Förstärkt motorljud.Tjena du menar väl att stereon kompenserar för vind brus mm som en att den bibehåller ljud nivån inne i bilen ? eller
Om det är det du menar så fanns detta redan på Volvo V70 typ 1999för ljudet inne i kupen
//Simon
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,
Nänä. Förstärkt motorljud.
Du är verkligen helt hopplös..Att rita är nog inte din starka sida eller var det där kladdet nu är
Men här har du lite motor ljud, Ps det finns mer på nätet--->
//Simon
Haha, wtf?!?
Sjukt!
Finns bilar med utvändiga högtalare, tex förra sq5.Förstärker inuti kupén, kanske jag borde förtydligat.
Finns bilar med utvändiga högtalare, tex förra sq5.
Nice har du köpt en CS?Snart är det vår.
![]()
Nice har du köpt en CS?
Grymt, stort grattis.
Snart är det vår.
![]()
Den är ju sjukt brutal! Den där kräver vår omgående!
Kul val!
Ser inte riktigt men det sitter keramiska skivor?
Grymt, stort grattis.
Har du fått den redan eller får du den till våren? Dem där däcken vill du inte ha på när det regnar.
Får man fråga varför det blev en sådan och exv inte Porsche?
Keramiskt ja.
Kollat på 991 och valet blev M4 CS för att dels 911 är dyrare, men framför allt mindre galen än M4cs. Hade behövt vara ngt för en miljon till typ.
Jag är ju Porker-fanboy men för samma pengar är Porsche just nu inte speciellt skoj - CSn är ju betydligt mer hårdrock än Porsche för motsvarande pengar (enda lika galet är väl gammal toktrimmad 996/997 men inte samma typ av känsla som en ny CS) - som sagt, kul val!
En 991 GTS ligger i samma härad dock och den är rätt bonkers den med
En 991 GTS ligger i samma härad dock och den är rätt bonkers den med