Dem är faktiskt skit hahaR2 är ett skitdäck, fick ju reklamera mina. Gick ju inte ens köra på torr, kall asfalt.
Vad kör du på? Dubbat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dem är faktiskt skit hahaR2 är ett skitdäck, fick ju reklamera mina. Gick ju inte ens köra på torr, kall asfalt.
konstigt när du har 255....
Kan säga att Hakka R2 255/45/19 ej funkar så bra med min.... Får ta det riktigt försiktigt
Det handlar inte om rädsla utan enkel matematik och det är finansbolagen faktiskt ganska bra på. Exemplet med Tesla är inte riktigt jämförbar för med all respekt för Tesla - några större kliv har de faktiskt inte tagit. Om det tar 3,2s eller 3,1s till 100 är ingen revolution. Om det däremot kom en Tesla med samma räckvidd och prestanda för halva nypriset med samma utrymme - ja då sjunker förstås restvärdet över en natt.Erfarenheten idag när endel elbilar börjar bli lite äldre är väl att batterierna håller förvånansvärt bra, speciellt i bilar med lite mer påkostade system (klimat/laddning)
Har inte många finansbolag insett att elbilar inte är totalt livsfarliga numer? Var ju samma snack när Tesla var nya på marknaden här. Äldre Tesla är ju rätt frånsprungna av nyare, men går ju att kränga. Export finns ju också som ett alternativ. Frågan är väl snarare hur intressanta fossilbilar blir när billiga elbilar kommer ut på nybilsmarknaden, det kommer ju bli kalkyler som kommer kunna motivera nyköpt elbil framför treårig beg förmånsbil för privatpersonerna som ger fossilbilarna sina 40-50% restvärde år tre idag.
Klart att elbilsutvecklingen går fort som tusan nu, men är inte fullt lika rädd för att hoppa på tåget. Kan vara företagsekonomiska famous last words![]()
Vi pratar att det släpper i 20km/h ...konstigt när du har 255....![]()
Dubb har ju även hårdare gummiblandning, kanske passar bättre på din kärra.Vi pratar att det släpper i 20km/h ...
Sen att det släpper även i 120 rakt fram.....
Det handlar ju om utseende och inte prestanda. Bilar går inte snabbare för att du har större fälgar.Tycker nästan det är roligare med trötta dieslar på tramsigt breda och stor fälgar. Man kan verklige känna hur mycket prestandan och komforten sänkts.
?Det handlar ju om utseende och inte prestanda. Bilar går inte snabbare för att du har större fälgar.
Det handlar ju om utseende och inte prestanda. Bilar går inte snabbare för att du har större fälgar.
På tal om Elbilar:
Riktigt snygg enl. mig!
![]()
![]()
![]()
Haha! Lär inte vara helt gratis nejOhhhh yeah
Säkert 3 mille i pris![]()
Sanslöst snyggPå tal om Elbilar:
Riktigt snygg enl. mig!
![]()
![]()
![]()
Tuff!På tal om Elbilar:
Riktigt snygg enl. mig!
![]()
![]()
![]()
Snygg overall men taklinjen ner mor baken var inte alls snygg tycker jag. Avskyr verkligen coupé-linjer på fyrdörrars bilar. Men kul att se något extremt i formerna!På tal om Elbilar:
Riktigt snygg enl. mig!
![]()
![]()
![]()
Galet fin! Porsche feeling dockPå tal om Elbilar:
Riktigt snygg enl. mig!
![]()
![]()
![]()
Är ju baserad på en (eller gjord i samarbete med?) Porsche så kanske inte så konstigtGalet fin! Porsche feeling dock![]()
Du tycker illa om breda däck, jag föredrar dem (oavsett motor). Det handlar även om säkerhet där bredare däck vinner både på torrt och vått underlag.
Va? Nej och nej.Du tycker illa om breda däck, jag föredrar dem (oavsett motor). Det handlar även om säkerhet där bredare däck vinner både på torrt och vått underlag.
Dagens ungdom, inga intressen alls.
Fullständigt noll.
Om man ställer in 'en rätt låter 'en precis som en Maserati.
Kan bara hålla med dig @Aurum !Va? Nej och nej.
Blir ju billigt eftersom de är utbytbara med cykeldäck!
Kan inte låta bli att skratta lite när man går förbi en i3 och först ser de massiva sidorna och sedan inser att de är lika breda som ett finger när man kommer runt till baksidan..![]()
Tänk på att de är dyra som f-n. Pratade med däckis när han lagade en punka till mig. Just kring att billtillverkarna sätter större & större hjul som standard. Då sa han just att däcken till i3 var så udda i dimension och bara i3 som använde dessa så en kostnad folk inte tänkte på.
Tänk på att de är dyra som f-n. Pratade med däckis när han lagade en punka till mig. Just kring att billtillverkarna sätter större & större hjul som standard. Då sa han just att däcken till i3 var så udda i dimension och bara i3 som använde dessa så en kostnad folk inte tänkte på.
Tänk på att de är dyra som f-n. Pratade med däckis när han lagade en punka till mig. Just kring att billtillverkarna sätter större & större hjul som standard. Då sa han just att däcken till i3 var så udda i dimension och bara i3 som använde dessa så en kostnad folk inte tänkte på.
Bra pris!Tacka vet jag stora däck
En uppsättning 275/35/20 (fram)+ 305/35/20 Michelin Pilot Sport 4S går på 9k ifrån UK