Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool bil, men jag kan inte låta bli att tänka på Margaret Thatcher som sa "Being powerful is like being a lady. If you have to tell people you are, you aren't".
Vad hände med tiden när en värsting från Mercedes var återhållsam och elegant, men ändå hade en otrolig pondus? Jag antar att det designen försvann ungefär samtidigt som marknaden gick från att vara chefer inom tysk stålindustri, till att vara ryska diskoteksägare. Marknaden och dess preferenser har väl ändrats helt enkelt.
Cool bil, men jag kan inte låta bli att tänka på Margaret Thatcher som sa "Being powerful is like being a lady. If you have to tell people you are, you aren't".
Vad hände med tiden när en värsting från Mercedes var återhållsam och elegant, men ändå hade en otrolig pondus? Jag antar att det designen försvann ungefär samtidigt som marknaden gick från att vara chefer inom tysk stålindustri, till att vara ryska diskoteksägare. Marknaden och dess preferenser har väl ändrats helt enkelt.
En sådan vill jag ha.Cool bil, men jag kan inte låta bli att tänka på Margaret Thatcher som sa "Being powerful is like being a lady. If you have to tell people you are, you aren't".
Vad hände med tiden när en värsting från Mercedes var återhållsam och elegant, men ändå hade en otrolig pondus? Jag antar att det designen försvann ungefär samtidigt som marknaden gick från att vara chefer inom tysk stålindustri, till att vara ryska diskoteksägare. Marknaden och dess preferenser har väl ändrats helt enkelt.
Sant, men jag gillar hur de är mer återhållsamt vräkiga än vad dagens bilar är.Nu vet jag inte hur gamla ni är, men de äldre feta MBs har alltid beskylls för att vara vräkiga när de kommer ut!
Sant, men jag gillar hur de är mer återhållsamt vräkiga än vad dagens bilar är.
Låt oss hoppas att njurarna (som är helt onödiga på en elbil) ser större ut pga maskeringen.Hahah återigen: Vad sysslar BMW med? och namnet: iNext? herregud..
Ingen jättekoll på elbilar, men luft behövs väl för tex AC-kylare oavsett? Eller hur funkar de i en elbil?Låt oss hoppas att njurarna (som är helt onödiga på en elbil) ser större ut pga maskeringen.
Det verkar också vara lag på att "I" måste finnas med när man bygger elbilar numera...
Det behövs lufttillförsel men inte i närheten av lika mycket som en förbränningsmotor. BMW behöver dock inte sina gigantiska luftintag av kylarskäl, det är en ren designgrej. På flera modeller sitter numera ett elektriskt spjäll/gardin bakom grillen som stänger njurarna vid vanlig körning för bättre aerodynamik samt att få upp värmen i motorn snabbare.Ingen jättekoll på elbilar, men luft behövs väl för tex AC-kylare oavsett? Eller hur funkar de i en elbil?
Fast här verkar de vara lite mer återhållsamma? Grillen på denna verkar ändå inte dragits över motorhuven? Är det en mer stramare design vi har att vänta oss från München i framtiden?Hahah återigen: Vad sysslar BMW med? och namnet: iNext? herregud..
Går ju inte göra grillen fulare så där har man väl nått vägs ände helt enkelt.Fast här verkar de vara lite mer återhållsamma? Grillen på denna verkar ändå inte dragits över motorhuven? Är det en mer stramare design vi har att vänta oss från München i framtiden?
Nja, jag har åtminstone aldrig ägt, än mindre drömt om att få äga, en Passat! Men en gång åkte jag faktiskt i en Passat. Kommer inte ihåg miltal eller om det var svart halvskinn.Tråden är återigen invaderad av ägare till -16 Passat, silver metallic och svart halvskinn som gått 22 000 mil.
Jag har aldrig varit religiöst lagd, men jag ber numera till Gud att du inte kommer att få rätt!Allt Bmw rör vid de senaste åren förvandlas till guld och nya 7-serien är som vanligt en vägvisare för hela branchen
Tråden är återigen invaderad av ägare till -16 Passat, silver metallic och svart halvskinn som gått 22 000 mil.
Allt Bmw rör vid de senaste åren förvandlas till guld och nya 7-serien är som vanligt en vägvisare för hela branchen
Jag behöver inte backa, har en jättekonstig VW, en lite konstig SAAB och en ovanlig husbilsmodell!Äger en -16 Passat...backar ut....tyst....
Har inte du en BMW 5-serie?Tråden är återigen invaderad av ägare till -16 Passat, silver metallic och svart halvskinn som gått 22 000 mil.
Allt Bmw rör vid de senaste åren förvandlas till guld och nya 7-serien är som vanligt en vägvisare för hela branchen
Skulle behövts tidigare, bmw har länge dragits med fruen vevhusventilation, på vintern så fick man täcka för njurarna när det var riktigt kallt så motorn skulle komma upp i temp. annars kylde det för mycket, detta redan på E39.Det behövs lufttillförsel men inte i närheten av lika mycket som en förbränningsmotor. BMW behöver dock inte sina gigantiska luftintag av kylarskäl, det är en ren designgrej. På flera modeller sitter numera ett elektriskt spjäll/gardin bakom grillen som stänger njurarna vid vanlig körning för bättre aerodynamik samt att få upp värmen i motorn snabbare.
Du menar att det bara är en viss typ av människor som är berättigade att ”invadera” tråden? Vad ska det vara, endast de som äger bilar för mer än halv miljonen? Hur gör vi med de som inte har bilarna skrivna på sig själv utan leasas av företag, får de ens kolla i denna tråd ännu mindre skriva inlägg?Tråden är återigen invaderad av ägare till -16 Passat, silver metallic och svart halvskinn som gått 22 000 mil.
Precis, en sån där silvrig för 7,5-pbbHar inte du en BMW 5-serie?
Blir svårt att hitta en femma för 7,5ppb dockPrecis, en sån där silvrig för 7,5-pbb
Jag har faktiskt för mig att förra modellen marknadsfördes med 7.5 basbelopp, men den nya ligger väl på 8.5.Blir svårt att hitta en femma för 7,5ppb dock
Hoppas verkligen de hinner fatta innan de sabbar nästa femma med bävertänderna
Ja så var det nog. Förstår dock inte varför någon skulle välja en för 7,5ppb. Ingår ens ratten?Jag har faktiskt för mig att förra modellen marknadsfördes med 7.5 basbelopp, men den nya ligger väl på 8.5.
Det knasiga är ju att både BMW och Mercedes är otroligt prisvärda för företag (tjänstebilsåkare), varianten de idag säljer för 8-5 basbelopp har rattvärme, kamera, komfortpaket, sportpaket, navigation.... en Volvo blir inte billigare.Ja så var det nog. Förstår dock inte varför någon skulle välja en för 7,5ppb. Ingår ens ratten?
Förvisso sant men det är ju några saker man ändå vill lägga till som kupévärmare, aktiv CC, komfortöppning, etc. som bör finnas i en premiumbil. Men absolut, den nya för 8,5 är rätt välutrustad redan från start.Det knasiga är ju att både BMW och Mercedes är otroligt prisvärda för företag (tjänstebilsåkare), varianten de idag säljer för 8-5 basbelopp har rattvärme, kamera, komfortpaket, sportpaket, navigation.... en Volvo blir inte billigare.