Skön årsskattEn suvbild också för att återupprätta den nya ordningen i tråden. Ska bli kul att prova denna när vädret bättrar sig. 710hk är ju aldrig fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön årsskattEn suvbild också för att återupprätta den nya ordningen i tråden. Ska bli kul att prova denna när vädret bättrar sig. 710hk är ju aldrig fel.
Skön årsskatt
Oj, helt orealistiskt i förhållande till vad det är fel bil. Visst det är en stor motor, men inget annat som imponerar.Japp, inte nog med att listpris är över 1.1
Oj, helt orealistiskt i förhållande till vad det är fel bil. Visst det är en stor motor, men inget annat som imponerar.
Min leasingbil from augusti. Då kommer jag va coolast i stan
Snygg , hoppas du har den färgen..
Tycker man ska jämföra mot andra lyxigare suv:ar i samma prisklass bortsett effekt har den ju inga fördelar mot konkurrenter? Om de sen har 500hk eller 700hk är ointressant, alla kommer ändå vara en kompromiss Vad ska du använda de 200hk extra till i en bil som inte går att köra, mer åka i?Lite osäker på vilka bilar man ska jämföra den med men ingen kommer väl i närheten av kr/hk. Viss prutmån borde finnas på listpris också.
Då tar du en ordentlig paus då från tråden med andra ord?
Regnr visar du ju ändå dagligen när du är ute och kör så varför dölja det på nätet?Glöm inte reg-numret
Fin bil!
Regnr visar du ju ändå dagligen när du är ute och kör så varför dölja det på nätet?
Försöker inte vara dryg nu btw, det är en genuin fråga.
När du är ute och kör är inte din klocksamling lika sökbar som den är genom inläggen du gjort här på forumet. Är nog mest för att inte koppla dina klockor till din adress via regnumret.
Om du kör en dyr bil så kan man väl anta att personen har en hel del värdesaker hemma?När du är ute och kör är inte din klocksamling lika sökbar som den är genom inläggen du gjort här på forumet. Är nog mest för att inte koppla dina klockor till din adress via regnumret.
Stor skillnad på att anta att någon kanske har något dyrt hemma som går att stjäla mot att veta att någon har något extremt dyrt som dessutom är väldig enkelt att ta stjäla / ta med sig.Om du kör en dyr bil så kan man väl anta att personen har en hel del värdesaker hemma?
Ja det är ju sant förstås.Stor skillnad på att anta att någon kanske har något dyrt hemma som går att stjäla mot att veta att någon har något extremt dyrt som dessutom är väldig enkelt att ta stjäla / ta med sig.
Om du kör en dyr bil så kan man väl anta att personen har en hel del värdesaker hemma?
Haha, KS viktigaste tjänstebilsförare. "Jag kör minsann en 520xi" @Norrlänningen
Som andra redan nämnt. När man postar bilder på att man har vissa klockor är det inte allt för kul att öppet visa vem man är. Vart man bor osvRegnr visar du ju ändå dagligen när du är ute och kör så varför dölja det på nätet?
Försöker inte vara dryg nu btw, det är en genuin fråga.
Lol, Jag har blivit en identitetslös parodi av mitt forna jag, så att jag säger inte emot dig.
2011
2019
På tal om Audi och reklamfilmer, denna är ganska weirdBär mig emot att säga att nåt är bra med Audi, men den här reklamfilmen är genial:
Äh, här har du en genial reklamfilmBär mig emot att säga att nåt är bra med Audi, men den här reklamfilmen är genial:
@Norrlänningen ok? Den är ju i och för sig billig nu, men var skitdyr ny. Massa cylindrar, dock ej över ens 300 hk.
Edit: special bespoke mega custom också, med trösklarna och hjulen.
Släng upp e46an
Mer Norrlänningen vintage, ca 2003 strax efter körkortet. Jag har mycket sådant här från mitt tidigare liv.
Det är way back in the days, hittade ett par gamla bilder på en av e46orna.
Gissar ca 2005
Rimlig första-bil ändå.
Det sjuka är att jag tycker E46 är en design som håller än. Skulle fortfarande kunna tänka mig en fin M3a.