Oj, helt orealistiskt i förhållande till vad det är fel bil. Visst det är en stor motor, men inget annat som imponerar.
Lite osäker på vilka bilar man ska jämföra den med men ingen kommer väl i närheten av kr/hk. Viss prutmån borde finnas på listpris också.
Tycker man ska jämföra mot andra lyxigare suv:ar i samma prisklass bortsett effekt har den ju inga fördelar mot konkurrenter? Om de sen har 500hk eller 700hk är ointressant, alla kommer ändå vara en kompromiss Vad ska du använda de 200hk extra till i en bil som inte går att köra, mer åka i?
Regnr visar du ju ändå dagligen när du är ute och kör så varför dölja det på nätet? Försöker inte vara dryg nu btw, det är en genuin fråga.
När du är ute och kör är inte din klocksamling lika sökbar som den är genom inläggen du gjort här på forumet. Är nog mest för att inte koppla dina klockor till din adress via regnumret.
Stor skillnad på att anta att någon kanske har något dyrt hemma som går att stjäla mot att veta att någon har något extremt dyrt som dessutom är väldig enkelt att ta stjäla / ta med sig.
Lol, Jag har blivit en identitetslös parodi av mitt forna jag, så att jag säger inte emot dig. 2011 2019
Som andra redan nämnt. När man postar bilder på att man har vissa klockor är det inte allt för kul att öppet visa vem man är. Vart man bor osv
@Norrlänningen ok? Den är ju i och för sig billig nu, men var skitdyr ny. Massa cylindrar, dock ej över ens 300 hk. Edit: special bespoke mega custom också, med trösklarna och hjulen.
Mer Norrlänningen vintage, ca 2003 strax efter körkortet. Jag har mycket sådant här från mitt tidigare liv.
Rimlig första-bil ändå. Det sjuka är att jag tycker E46 är en design som håller än. Skulle fortfarande kunna tänka mig en fin M3a.
E46/E39 är the golden era, helt klart. Båda bilarna har aldrig haft någon period där de har känts daterade utan har åldrats med värdighet och helt plötsligt är dom eftertraktade klassiker. M3 e46 och M5 e39 är ett klockrent köp även sett som investering.