ChazzReinhold
Basic
Håller med, som en gokart! Synd att man inte får in mer än en matkasse dock.Jo, de är faktiskt riktigt trevliga, C30, komfort som i en stor Volvo, men mycket roligare och smidigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, som en gokart! Synd att man inte får in mer än en matkasse dock.Jo, de är faktiskt riktigt trevliga, C30, komfort som i en stor Volvo, men mycket roligare och smidigare.
Nåjo, de är rätt hyggligt bagage i C30n för sin storlek faktiskt, särskilt om man inte ska ha passagerare med sig.Håller med, som en gokart! Synd att man inte får in mer än en matkasse dock.![]()
Nåjo, de är rätt hyggligt bagage i C30n för sin storlek faktiskt, särskilt om man inte ska ha passagerare med sig.
Vi brukar ta våran när vi åker hem till norrland. Åkt 4 personer med packning för nästan 2 veckor utan jättebekymmer.Du tycker det? Jag blir förvånad varje gång vi ska iväg hur dåligt med plats det är, har iofs ett täckande hårt insynsskydd som ställer till det lite.
Härligt, grattis!Ny hämtad idag 2.0tdi TT-16
Riktigt trevlig, grattis!Ny hämtad idag 2.0tdi TT-16
![]()
Ny hämtad idag 2.0tdi TT-16
![]()
Den såg lite rolig ut! Är den lika rolig att köra månne?Daihatsu Copen! Innan ni spyr så betänk att den får mer uppmärksamhet än en Ferrari.Antagligen enda exet i Sverige.
![]()
Ungefär som en gokartDen såg lite rolig ut! Är den lika rolig att köra månne?
Daihatsu Copen! Innan ni spyr så betänk att den får mer uppmärksamhet än en Ferrari.Antagligen enda exet i Sverige.
Håller med om det, inte varit så förtjust i de andraNice. Första snygga TT:n!
Kul! Den motorn låter dessutom förvånatsvärt bra i ttnNy hämtad idag 2.0tdi TT-16
![]()
Bra uppstarts ljud, växling och accelerationen är riktigt go ocksåKul! Den motorn låter dessutom förvånatsvärt bra i ttn
428:an alla dagarVar och kikade på nya X4 och 428i, riktigt fina bilar!
![]()
![]()
Självklart men X4 såg bra ut, har dock inte kört någon av dem.428:an alla dagar![]()
Självklart men X4 såg bra ut, har dock inte kört någon av dem.
Oj, förväntade mig lite mer kräm av x4. Men men, ska provköra nya Q7 inom kort. Får återkomma med kort recension dåHade en X4 som hyrbil för ett par veckor sen, 2.0d. Kan tyvärr meddela att det inte var något man skrev en låt om direkt... Det enda häftiga var att man kunde öppna bakluckan precis så mycket man ville att det skulle vara öppen från förarplatsen
Oj, förväntade mig lite mer kräm av x4. Men men, ska provköra nya Q7 inom kort. Får återkomma med kort recension dåF.ö såg jag även nya i8 men den kostar ju skjortan!
Sugen på Q7?Oj, förväntade mig lite mer kräm av x4. Men men, ska provköra nya Q7 inom kort. Får återkomma med kort recension dåF.ö såg jag även nya i8 men den kostar ju skjortan!
Behöver provköra den först innan jag vetSugen på Q7?
Helt rätt!Behöver provköra den först innan jag vetHar dock en vän på Audi som kallar xc90 för en symaskin jämfört med nya Q7!