• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Du tycker det? Jag blir förvånad varje gång vi ska iväg hur dåligt med plats det är, har iofs ett täckande hårt insynsskydd som ställer till det lite.
Vi brukar ta våran när vi åker hem till norrland. Åkt 4 personer med packning för nästan 2 veckor utan jättebekymmer.
Men förstår att insynsskyddet ställer till det. Brukar lasta ända upp till taket :D

Ny hämtad idag 2.0tdi TT-16
image.jpg

Daihatsu Copen! Innan ni spyr så betänk att den får mer uppmärksamhet än en Ferrari.:) Antagligen enda exet i Sverige.

Copen är ju riktigt kul så den kommer undan med typ allt :D Förstår mycket väl att den får massa uppmärksamhet.
Hade det varit en Nissan Micra-cab så hade det nog blivit en del galla :p

Självklart men X4 såg bra ut, har dock inte kört någon av dem.

Hade en X4 som hyrbil för ett par veckor sen, 2.0d. Kan tyvärr meddela att det inte var något man skrev en låt om direkt... Det enda häftiga var att man kunde öppna bakluckan precis så mycket man ville att det skulle vara öppen från förarplatsen

Hade en X4 som hyrbil för ett par veckor sen, 2.0d. Kan tyvärr meddela att det inte var något man skrev en låt om direkt... Det enda häftiga var att man kunde öppna bakluckan precis så mycket man ville att det skulle vara öppen från förarplatsen
Oj, förväntade mig lite mer kräm av x4. Men men, ska provköra nya Q7 inom kort. Får återkomma med kort recension då:) F.ö såg jag även nya i8 men den kostar ju skjortan!

Nu vill jag inte trampa på någons tår om ev. någon har en men är ändå inte X4, X6 och GLE några av de värsta "nästan bilar" som finns? de är inte någon SUV fullt ut och de är inte en coupé heller. X6 med rails är nog i mina ögon bra nära en Multipla i utseende...

Erkänner dock själv att om man är en sån som sänker en redan låg bil 10 cm inte är någon som gillar praktiska bilar utan mer estetiskt tilltalande bilar.

Tillbaka
Topp