Du har inga bilder från insidan? Please, tell us more!Denna gångens hyrbil.
Samsung SM5. Riktigt skit rakt igenom.
Så otroligt kass så det finns inte ens på kartan.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har inga bilder från insidan? Please, tell us more!Denna gångens hyrbil.
Samsung SM5. Riktigt skit rakt igenom.
Så otroligt kass så det finns inte ens på kartan.
![]()
Hämtade ut min nya tjänstebil för någon vecka sedan.
![]()
![]()
Otroligt pigg och responsiv sak![]()
Nån som kör nya passaten? Upplevelser?
Behöver du speciella egenskaper som kräver den typen? För som bilar räknat är de ren skit. Allt annat du kan hitta är bättre än en Nitro. Cherokee blev vettig i sin senaste utgåva. De tidigare är verkligen inte bra.gaaah!! Vet inte vad jag ska köpablev tvungen att byta nu när det behövs baksäte. om jag inte hittar en till pickis fast med fyra dörrar så funderar jag på en Dodge Nitro eller en Grand Cherokee. någon som provat?
4x4 och automat är krav åtminstoneBehöver du speciella egenskaper som kräver den typen? För som bilar räknat är de ren skit. Allt annat du kan hitta är bättre än en Nitro. Cherokee blev vettig i sin senaste utgåva. De tidigare är verkligen inte bra.
Då finns det med andra ord ingen anledning att åka Nitro eller Cherokee...4x4 och automat är krav åtminstone![]()
här borta har jag åtminstone hittat dom med fyrhjulsdrift och automat. men nej, ur några andra synsätt så finns det ingen anledningDå finns det med andra ord ingen anledning att åka Nitro eller Cherokee...
Fin grattis, bakhjulsdrift är lika viktigt som skruvad krona![]()
![]()
![]()
Har kört det några gånger, en kompis som har köpt. Hade B7-modellen själv innan.
Interiören är ett absolut ett steg upp, även så "sportstolarna" har bättre stöd. Vad gäller interiören så är det fortfarande inte Audi-kvalitet. Dock med det digitala klustret så blir helhetsupplevelsen riktigt bra(jag är iofs tekniknörd). Utrymmena är även lite bättre än mot tidigare modell.
Har bara kört FWD med DSG och 190hk dieseln, den räcker väl till för vanlig körning och DSG-lådan funkar fint.
Halogen och xenon bör man stå över och köra på led-paketet gör mycket för ljusstyrka och räckvidd.
Åkkomforten är även den bättre dock så har jag bara åkt 19", kan bara jämföra med min gamla som det satt 18" på, men visst är det stötigt med 19" och det så kallade sportchassit. Upplevs även som att det är lägre vägljud inne i kupén trots 19"
Vet att en som haft el-problem och problem med att el-luckan öppnar sig av sig självt när bilen är låst, det är en passat jue
Personligen så gillar jag utseendet på den äldre mer
TjenaHar kört en del olika nya Passat, mycket trevlig bil! Utrusta mycket om du ska leva med den, och vänta till vintern så slipper du en med barnsjukdomar. För de har dom tyvärr, och de är inte få:/
Alltracken kommer ju snart!!!!
Så kan de bli ibland, det finns ju hur mycket andra modeller som helst på marknadenTjena
Man skall aldrig säga aldrig men jag kommer inte köpa en passat igen
SedanNya sulor runt om på min M3. Kan varmt rekommendera Michelin Pilot Super Sport. Mycket bra grepp!
![]()
SedanÄntligen nån som förstått hur en m3 skall vara
![]()
Underbart, körde en sedan med allt från BMW performance och competitiongrejer på för några år sen. Rossligt jävla underbart ljud och en mycket underskattad bil!Jupp! 4 dörrars underlättar en hel del när man har 2 ungar...![]()
Underbart, körde en sedan med allt från BMW performance och competitiongrejer på för några år sen. Rossligt jävla underbart ljud och en mycket underskattad bil!
Förresten, kan de va så att sulorna monterades på Valla Däck?
Gäller att passa på de få minuter det är sol på dagarna denna sommar!
![]()
Underbart, körde en sedan med allt från BMW performance och competitiongrejer på för några år sen. Rossligt jävla underbart ljud och en mycket underskattad bil!
Förresten, kan de va så att sulorna monterades på Valla Däck?
Sant! Tror att jag försöker syfta på diverse stämplar m3an har fått, speciellt e92. Både bättre kvalitet, motor osv än många mycket dyrare märken.Underskattad vet jag väl inte om dem är..En M3 är ju alltid en M3! svårt att underskatta dem
Skulle mer vilja påstå att lillebror 335i är underskattad! Nu beror det klart vad man ska ha bilen till men som ren vardagsbil är ju 335an bättre! En mappning är allt som krävs och den går i princip lika bra som M3an![]()