Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Copen är ju riktigt kul så den kommer undan med typ alltFörstår mycket väl att den får massa uppmärksamhet.
Hade det varit en Nissan Micra-cab så hade det nog blivit en del galla![]()
Får man fråga vad du pröjsar för försäkringen?Efter att ha haft ett antal tyska kärror av olika snitt kan jag säga att den här har jag fortfarande inte tröttnat på. Komforten är minst sagt bra, har egentligen allt man kan önska sig förutom riktig sportbilsprestanda. Gubbig är den också.![]()
![]()
Kan varm rekomenderas om man tröttnat på stötiga vrålåk och vill ha en rejäl bil. Till priset av en ny V70.
/gustav
Det får man.Får man fråga vad du pröjsar för försäkringen?
Med andra ord en bil för föraren som inte riktigt är en total skitstövel utan bara nästan...X4 är väl bara en nästan-X6a?
![]()
![]()
I dag regnar det i Sthlm, håll ut, om några månader ser det ut så härOk nu ska jag lugna mig med bilder.
Eller som vill vara en total skitstövel men inte riktigt har rådMed andra ord en bil för föraren som inte riktigt är en total skitstövel utan bara nästan...
Idag är det BMW väder ju! Hej förresten C.A/Lukas
Känner igen det där! Fick du sälja Z4an?Haha tjenare! Japp fast nu kör jag V70, håller på att bygga om lägenheten så behöver en laståsna![]()
Nej den står i jobbets garage under tiden jag håller påKänner igen det där! Fick du sälja Z4an?
Den. Är. Grym.Kör 320D sedan (2011) men byts troligen en 530D touring (2013) i veckan. Någon som kan ge lite input på 530d'n?
Instämmer, fantastisk kärra! Speciellt efter lite mappning!Den. Är. Grym.
(självklart lite beroende på utrustningen.)
Bra bil, se till att ha "måsten" som komfortstolar, panorama, HUD och liknande.Kör 320D sedan (2011) men byts troligen en 530D touring (2013) i veckan. Någon som kan ge lite input på 530d'n?
Bra bil, se till att ha "måsten" som komfortstolar, panorama, HUD och liknande.
/gustav
Var och kikade på nya X4 och 428i, riktigt fina bilar!
![]()
![]()
Härlig familjebil men du glömde nämna bensinförbrukningen
Ha ha ha...ja den dricker lite mer än genomsnittet. Men det kostar att ligga på topp, som det brukar heta.Härlig familjebil men du glömde nämna bensinförbrukningenDen slukar bensin som ingen annan.
Ha ha ha...var tvungen att googla bilen. Har alltså Renault en modell som heter Samsung? Ha ha ha... Extra kul att ditt betyg blir "Riktig skit rakt igenom"...ha ha ha...måste skratta lite till..ha ha ha. Så jäkla kul recension!Denna gångens hyrbil.
Samsung SM5. Riktigt skit rakt igenom.
Så otroligt kass så det finns inte ens på kartan.
![]()
Kört endel mk2 997s, beror ju givetvis på vad man är ute efter. Ska de vara en bil som funkar till mycket så visst. Jag tyckte dock den var för snäll. Ska man ha den som entusiastbil ska man lida lite, den ska vara obekväm, låta mycket, vara svårt att använda. Så är min inställning.Någon som ägt 997s mk2 eller nya boxster s? Lite sugen på någon utav de bilar. Så om ni har haft någon av dessa får ni gärna skriva vad ni tyckte om bilen![]()
Ha ha ha...var tvungen att googla bilen. Har alltså Renault en modell som heter Samsung? Ha ha ha... Extra kul att ditt betyg blir "Riktig skit rakt igenom"...ha ha ha...måste skratta lite till..ha ha ha. Så jäkla kul recension!
Ha ha ha! Miami?Okej, det är två väldigt dåliga bilder men måste ändå lägga upp dem. Zoma in vita Camaron
![]()
![]()
JuppHa ha ha! Miami?