Svante7
Basic
Såklart alla har blivit tagna på sängen, det Tesla har åstadkommit är verkligen beundransvärt.
Självklart har tekniken och framstegen blivit billigare de senaste 6-7 åren (framförallt om man köper in batterier till sina bilar). Ge det två år så har alla elbilar med samma kapacitet som Tesla och då räcker det inte att ha varit först på marknaden för att kunna sälja bilar i miljonklassen.
Mycket spekulationer här nu. Inte bara det här inlägget utan flera. Hur många är det som egentligen vet något om framtidens utveckling? Är väl baksidan med forum. Alla blir ”världsmästare” bakom en skärm
Jag ville ha åsikter från folk som ägde/körde bilen. Inte höra vad allas spåkulor säger. Om det är enkelt att veta hur framtiden ser ut är det bara att va tyst och spekulera på börsen. Jag vill inte va otrevlig mot dig nu, menar mer allmänt. Tycker det är samma på alla sociala medier.
Ska man spekulera skall man dock tänka på en sak. Teslas model X kom 2015. Om nu alla andra tillverkare blir så fantastiskt bra om några år. Vad är det som säger att Tesla skall stanna i utvecklingen? Iphone va först ut med sin grej. Tycker du att dom blir sämre för varje ny modell? Har Nokia och Ericsson kommit ikapp tycker du?
Jaja vi släpper detta nu. Jag får provköra bilen och bilda en egen uppfattning.