Vem vill ha Audi är frågan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem vill ha Audi är frågan..
Det mesta nu när jag gick in och kollade. 80k till för saker som egentligen borde vara standard 2019. Men ja, mycket är såklart tillval även på övriga.Vad är det du saknar? Framförallt vad är det du tänker är bättre i standardutrustningen på de övriga? Det är ju bara att lägga till den utrustning du vill ha, det är inte lagerbilar vi pratar om.
Hans morfars buksvåger hade en Audi 100 -85 som var värdelös. Det brukar vara nåt sånt som ligger bakom.Vad är det för fel på Audi?
Att du vill ha 21" fälgar, spoilerkit och extra stereo gör liksom inte erbjudandet sämre när det jämförs sakligtDet mesta nu när jag gick in och kollade. 80k till för saker som egentligen borde vara standard 2019. Men ja, mycket är såklart tillval även på övriga.
Kan inte bestämma mig för nästa bil. Får höra vad hade ni valt? Och inga tråkiga praktiska tips. Jag vill ha körglädje ...
Audi A5 sportback tfsi 245 hk
A6 sedan tfsi 245 hk
Nya bmw 330i
Bmw 530i
Audi s3 sportback
Bmw x3 30i
Nu pratar du ännu mer kosmetika, jag menar moderna saker som back kamera, elektrisk baklucka, adaptiv farthållare, digital instrumentering, navigation, mm. Du vet, sånt man förväntar sig i en premiumbil.Att du vill ha 21" fälgar, spoilerkit och extra stereo gör liksom inte erbjudandet sämre när det jämförs sakligtDet är inte mer utrustning till de övriga och de är inte billigare att utrusta.
Från att du måste ha en SUV pga fem barn, till att överväga s3? Dubbla bilar på ingång?
Min A6, polarens A6 och andra polarens a3. Skar motorn på allihopa. Dne äldsta var en 06a..Hans morfars buksvåger hade en Audi 100 -85 som var värdelös. Det brukar vara nåt sånt som ligger bakom.I princip aldrig egna erfarenheter. Däremot går det ju inte att skoja bort en del kvalitetsproblem med rost, oljeförbrukning och kamkedjor mellan år 2000 och 2010 på bensinare. Just nu är det väldigt lite typfel på dem dock och som tjänstebil är det rätt ointressant. Det handlar ju om att få så mycket som möjligt in i kalkylen och där är just nu A5 oslagbar.
hur fan kör du pöjk?!Min A6, polarens A6 och andra polarens a3. Skar motorn på allihopa. Dne äldsta var en 06a..aldrig mer Audi. Rätt fula också
Fan nu är de hädelse på gång!Min A6, polarens A6 och andra polarens a3. Skar motorn på allihopa. Dne äldsta var en 06a..aldrig mer Audi. Rätt fula också
Fan nu är de hädelse på gång!
Ägt flertal Audi och varvat med en å annan Ford i mina dagar och aldrig kan jag känna att Audi är en skitbil. Känns svårslaget att åka RS6 med barnstolar och full packning men ändå åka ifrån det mesta på vägarna även året runt.
Hur mycket av det där behöver man egentligen?Nu pratar du ännu mer kosmetika, jag menar moderna saker som back kamera, elektrisk baklucka, adaptiv farthållare, digital instrumentering, navigation, mm. Du vet, sånt man förväntar sig i en premiumbil.
Jag har inte sagt att man får det som standard i de övriga, menar bara att man inte vill köpa en tysk för 400k.
Ja jag kan väl erkänna att jag tog i lite väl i överkant men du förstårNu kanske Rs6 lite annorlunda och mer välbyggd, även snyggarefår Vi hoppas..
Jag behöver i alla fall allt, men vi är ju olika.Hur mycket av det där behöver man egentligen?
Hade typ allt i min BMW medans min nuvarande bil är lite mindre utrustad.. Det enda jag verkligen saknar är rattvärme, allt det andra är onödigt krims krams!
Så vad blev kontentan? Vilken bil? Ska vi köra en omröstning
Köp RS6 så får hela familjen plats och du kommer vara gud på vögarnaSå vad blev kontentan? Vilken bil? Ska vi köra en omröstning
Kan inte bestämma mig för nästa bil. Får höra vad hade ni valt? Och inga tråkiga praktiska tips. Jag vill ha körglädje ...
Audi A5 sportback tfsi 245 hk
A6 sedan tfsi 245 hk
Nya bmw 330i
Bmw 530i
Audi s3 sportback
Bmw x3 30i
Bara 330 och ev S3 som är körglädje av dessa
M140i/M240i? Där har du körglädje iafAudi är lite stumma har jag hört. Ingen connection direkt med bilen men a5an vinner exteriört tycker jag
Bara 330 och ev S3 som är körglädje av dessa
Vem tusan köper en s3 eller 3-serien för körglädje, känns som en kass kompromiss där man får varken bra komfort i familjeräcern eller någon vidare prestanda, eller är körglädje lika med att gasa allt vad man har mot någon taxi-merca vid rödljuset vid Abrahamsberg?
Audi är lite stumma har jag hört. Ingen connection direkt med bilen men a5an vinner exteriört tycker jag
Min A6 från 2012 klarade dom 13k milen jag körde den utan några som helst problem förutom ett hjullager som blev dåligt. Saknar den varje gång jag ser en svart A6 sedan på vägarna.Min A6, polarens A6 och andra polarens a3. Skar motorn på allihopa. Dne äldsta var en 06a..aldrig mer Audi. Rätt fula också
Men nu var det väl körglädje.
A5:an är den som ser bäst ut av dessa även i mitt tycke. Personligen hade jag inte valt någon av dessa bilarna.
Är det inte obegränsat med resurser så är det genast mycket enklare. För de flesta så blir det oftast en kompromiss p.g.a ekonomi.
Menar du inne i bilen?A5an har ju sååå mycket mer utrymme, även om körglädjen kommer först.