Menar du inne i bilen?
För nya 3-serien är nästan på pricken lika stor som en a5 Sportback
Även lastutrymmet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du inne i bilen?
För nya 3-serien är nästan på pricken lika stor som en a5 Sportback
Precis men det skadar inte att bilen ser bra ut också är det så stor skillnad i körglädje mellan a5an och en 330? A5an har ju sååå mycket mer utrymme, även om körglädjen kommer först. Är det natt o dag mellan dessa två?
Ja, 480l i bådaÄven lastutrymmet?
Hmm, tråden har tagit en oväntad vändning iom ante_77s intrång. Jag följer med försiktig optimism utvecklingen..
Det är dock bräckligt. Minsta felskrivning kan väcka VAG-mupparna från sin håla. Det gäller att hålla fingrarna i styr på skärmen.
Hmm, tråden har tagit en oväntad vändning iom ante_77s intrång. Jag följer med försiktig optimism utvecklingen..
Det är dock bräckligt. Minsta felskrivning kan väcka VAG-mupparna från sin håla. Det gäller att hålla fingrarna i styr på skärmen.
Hjälper grannen, som sitter i rullstol, att göra hans bil åtkomlig efter all jävla snö!Hmm, tråden har tagit en oväntad vändning iom ante_77s intrång. Jag följer med försiktig optimism utvecklingen..
Kan inte bestämma mig för nästa bil. Får höra vad hade ni valt? Och inga tråkiga praktiska tips. Jag vill ha körglädje ...
Audi A5 sportback tfsi 245 hk
A6 sedan tfsi 245 hk
Nya bmw 330i
Bmw 530i
Audi s3 sportback
Bmw x3 30i
Hjälper grannen, som sitter i rullstol, att göra hans bil åtkomlig efter all jävla snö!
Han har hittat den perfekta vinterbilen nu, X5, lite hög kanske...
Hans 6:e BMW på 11år, den första kvistade han rätt bra, det var få han blev förlamad från bröstkorgen och ner.Din granne har utsökt smak.
Det var åtminstone värt ett försök!Meh.
Multipla har väl nån slags charm (alla Italienska bilar har), men 2-serien hjälps inte tillräckligt av BMW-stämpeln.
Stort tack! Hur ligger dom prismässigt? Behöver gärna inte kosta skjortanhttp://www.kentsbilplat.se/
testat med gott resultat
Vet inte. Det var ett försäkringsjobb. Såg inte dyrt ut. Smutsiga, trånga lokaler.Stort tack! Hur ligger dom prismässigt? Behöver gärna inte kosta skjortan
Tack, låter perfa!Vet inte. Det var ett försäkringsjobb. Såg inte dyrt ut. Smutsiga, trånga lokaler.
Jag gillar. Gråa annars?Snart dags för sommarfälgar igen, vad säger panelen om svarta fälgar på svart bil?
Sugen på en uppsättning svarta OZ Ultraleggera, men är kluven.. blir kanske lite mycket svart?
Lånade bilder ifrån www
Gunmetal är trevligt!Jag gillar. Gråa annars?
Blir aaaalldeles för mörkt tycker jag, men jag är å andra sidan inte så förtjust i svarta bilar/fälgar. Tycker vanliga silvriga fälgar passar bra, kan tänka mig att det lirar snyggt med de silvriga listernaSnart dags för sommarfälgar igen, vad säger panelen om svarta fälgar på svart bil?
Sugen på en uppsättning svarta OZ Ultraleggera, men är kluven.. blir kanske lite mycket svart?
Lånade bilder ifrån www
Är det en likadan bil som på bilderna?Snart dags för sommarfälgar igen, vad säger panelen om svarta fälgar på svart bil?
Lånade bilder ifrån www
Yes! har dessa originalfälgar som sommarhjul annarsÄr det en likadan bil som på bilderna?
Med den grillen och med den fronten kommer det ändå inte vara någon som lägger märke till fälgarna!
Emot reglerna att posta porr på KS
Måste vara en riktigt S-klasskomfort med de där pyttehjulen!
Den går som på luft...flyger fram mellan vägbulorna!Måste vara en riktigt S-klasskomfort med de där pyttehjulen!
Håller med!Blir aaaalldeles för mörkt tycker jag, men jag är å andra sidan inte så förtjust i svarta bilar/fälgar. Tycker vanliga silvriga fälgar passar bra, kan tänka mig att det lirar snyggt med de silvriga listerna
Plåt? Magnesium brorsan magnesium.Håller med!
Blir inget som bryter av färgmässigt, allt blir ju svart!
Då kan man ju köra med svart plåtfälj som på @Tripeiro. s räser!
Lillskrucken (Lupo) min rullar på magnesium, så lätta att det är obegripligt!Plåt? Magnesium brorsan magnesium.
Tyvärr är den inte min. Men visst hade det varit kul att ha en sådan sleeper, verkligen preppa den till gränsen!
Do it! Lär vara snorkul. Personligen, Så har jag nog aldrig haft så kul bakom ratten som på min otrimmade 75hk Polo (rust in peace) med dåliga sulor. Den enda bilen jag egentligen på allmän väg på riktigt kunde vara på gränsen med, och tom gå för långt, utan någon större fara för vare sig kropp eller plånbok.Lillskrucken (Lupo) min rullar på magnesium, så lätta att det är obegripligt!
Förlåt, missade att det var mags, sleeperkänslan måste vara total!
Funderar skarpt på optimering till 90+ hk på min, 910kg och 355cm lär bli skoj.