Ohh yeah stort grattis
En barndomsdröm gick i uppfyllelse häromdagen och den kom perfekt till sommaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En barndomsdröm gick i uppfyllelse häromdagen och den kom perfekt till sommaren
Tack så mycketOhh yeah stort grattis
Riktigt clean den där, grattis!En barndomsdröm gick i uppfyllelse häromdagen och den kom perfekt till sommaren
Stort tack! Det är denRiktigt clean den där, grattis!
Någon dag när bankkontot är fullt och barna utflugna då är det min tur! Grattis till en fantastisk bil!En barndomsdröm gick i uppfyllelse häromdagen och den kom perfekt till sommaren
Tack! Du kommer inte ångra dig, den är fantastisk!Någon dag när bankkontot är fullt och barna utflugna då är det min tur! Grattis till en fantastisk bil!
Kolla så det är rätt ström fram i kontakten, om det är schysst dvs 12volt så troligtvis lambdasonden som är kass.
Och vad ända in i bomben betyder detta då?
Och framförallt, hur mycket kan detta gå loss på?
#odugligteknikdyslektiker
Riktigt fint speccad, ser grym ut i svart! Man blir ju inte lite sugen när man ser de bilderna..En barndomsdröm gick i uppfyllelse häromdagen och den kom perfekt till sommaren
Det var en osedvanligt plump kommentar, är du lika odräglig i verkligheten lär din vänkrets vara försvinnande liten och synnerligen tolerant.
Njaa du, jag hade inte tänkt svara på din kommentar men gör det ändå, mot bättre vetande..
Jag varnade för ömma tår, och därefter gav jag en personlig åsikt och mitt tyckande gällande en bil, vilket jag i all rimlighet borde få uttrycka?
Men din kommentar å andra sidan, Den om någon är plumpt och attackerar dessutom Min person, inte en sak, eller ett utseende av ett dött ting.
Du kanske borde reflektera över hur Du resonerar på ett diskussionsforum?
ps. För övrigt tycker jag att alla 80-tals bilar borde pressas på skroten förutom Urquattron och M3 E30, okej, F40 får leva och kanske 959
Fast ingen bryr sig om din kommentar.
Ingen vill höra den heller.
Njaa du, jag hade inte tänkt svara på din kommentar men gör det ändå, mot bättre vetande..
Jag varnade för ömma tår, och därefter gav jag en personlig åsikt och mitt tyckande gällande en bil, vilket jag i all rimlighet borde få uttrycka?
Men din kommentar å andra sidan, Den om någon är plumpt och attackerar dessutom Min person, inte en sak, eller ett utseende av ett dött ting.
ps. För övrigt tycker jag att alla 80-tals bilar borde pressas på skroten förutom Urquattron och M3 E30, okej, F40 får leva och kanske 959
...snip...
Den åker förbi mig ganska ofta. Väldigt fin!Rattade den här igår (inte min tyvärr men en bekants). Helt underbar.
458 Spyder.
Japp. Du bor i Vellinge om jag inte missminner mig?Den åker förbi mig ganska ofta. Väldigt fin!
(Dotterns dagis i bakgrunden)
Okej jag ger mig, jag ska blunda när en gamm-merca seglar förbi i tråden
Men apropå gammalt, jag är otroligt svag för 50- och 60-tals jänkare med massor av krom och fantastiska linjer, finns det några dylika fantaster som vill visa upp sina klenoder?
Mitt hjärta ligger helt klart nära 50-, 60- och tidiga 70-talsamerikanare också men har varit en allätare när det gäller entusiastbilar. Har haft italienskt (Alfa "Bertone"), tyskt (356 och riktigt tidiga VW) och amerikanskt (AAR Cuda, ponycars, etc) genom åren. Åt, levde och sk-t bilar från den första vid 16 års ålder. Körde stenhårt fram till att jag var ungefär 40. Sedan var jag slut. Sålde allt. Delvis parallellt körde jag på med veteranbåtar (1920 till 1940-tal - mahognylådor - Forslund, Plym och Chris Craft) och fortsatte med det fram till att jag var drygt 50. Sålde dem också.
Har alltid gjort allt själv. Det har kostat - och då menar jag inte pengar.
När MB: n dök upp hade jag dels vilat upp mig (i fem år) och dels gjort en del analyser av mig själv och mitt beteende. Kan väl säga att jag fått sjukdomsinsikt. Ny regel 1 - lämna bort allt arbete (tid är mer värt än pengar och lägg tiden på människor istället för ting) Regel två - använd fordonet. Regel tre - sluta att vara anal.
MB: n är en bra kompromiss utifrån just mina personliga preferenser och erfarenheter - V8 (viss amerikansk influens - även om den är utpräglat högvarvigt europeisk med SOHC, elektroniskt tändning och insprutning samt manuell låda), tyskt bra bromsar (modern effekt - förutom ej låsningsfria), bekväm fjädring (jag har inga racing/rally-ambitioner kvar och är gubbe), en klassisk design och bra byggkvalitet. Möjlighet till riktigt tyst coupé (hardtop), uppfälld cabriolet och helt öppet.
Till skillnad mot när jag var yngre bryr jag mig idag om vad min partner tycker är kul. Det blir bättre så... Vi reser väldigt bra ihop och speciellt med bil. Långa turer i Europa har vi gjort och kommer att göra även framöver. Min målsättning med den här bilen är att vi när som helst kan sätta oss i den och dra till Alperna, södra Italien, Sarek, Murmansk eller Portugal. Bilen är helt igenomgången, på längden och tvären, utifrån det perspektivet och jag har inte gjort ett skvatt. Det har varit skrämmande och samtidigt skumt tillfredsställande. På ett "ont-skönt" sätt.
Har inte själv ägt en bruksbil sedan slutet av 1900-talet men företagen har försett mig med A6, A5, S80, XC70, Kodiaq, etc. Bryr mig inte det minsta om bruksbilar. De skall fungera och inte vara mina.
Så - nu har ni min innehållsdeklaration. Entusiastbilar = allt är kul. Bruksbilar = vad som helst och bryr mig inte.
PS - nu har det stått "inlägg 161" för mig sedan minst 10 inlägg bakåt. Är det jag som har missuppfattat vad inlägg är eller är det något konstigt på G?
Nopp, finns kvar.
Jag kan inte sluta titta på den, har du din säng bredvid skönheten direkt i garaget?
Köpte en M3 E46 competition nyligen. Trevlig bil