Vad gör knappen på ratten?Köpte en M3 E46 competition nyligen. Trevlig bil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad gör knappen på ratten?Köpte en M3 E46 competition nyligen. Trevlig bil
Fint skick, sällan man ser 350,450 i det skicket.Ta det lugnt... På flera sätt har han rätt och allt är inte för alla. Skiten fick en professionell lackrekonditionering idag. Helt OK för en orenoverad 48 år gammal bil.
Första bilden skickade poleraren och den andra tog jag när jag kom hem.
Nä det ska vara kvar 100% original är oslagbartJag har precis samma problem på min Jaguar XJS, dimljusen hänger liksom utanför bilen. Det slutade med att jag tog bort dem förra sommaren, men jag är i ärlighetens namn inte helt nöjd med det heller.
Grattis! Härlig bil!Köpte en M3 E46 competition nyligen. Trevlig bil
Sätter antispinn/antisladd i "M Track Mode".Vad gör knappen på ratten?
Något på g
Låg bakom en ny Mustang igår på 100 väg.
Han körde 85
Jag är ej skyldig .
Kanske kör ekonomiskt, inte kul att behöva tanka varje dag när det kostar 17kr/L
Vi får ta ett race så dina 8L får visa vad dem går för
I år får vi fan ordna upp något.När som helst
Säg var och när så kommer jag!
Habegär på den där M2 competitionBjuder på lite bilder från dagens event i det härliga Maj-vädret....
Dubbel vinst dock för Team Lestrup och Förenade Bil i GT4 Scandinavia!
Ja den är inte dum. Eisenmann system och snart en optimering också!Habegär på den där M2 competition
I år får vi fan ordna upp något.
Det hade varit kul att jämföra, original så är de väldigt lika på pappret.
Jag är ej skyldig .
Kanske kör ekonomiskt, inte kul att behöva tanka varje dag när det kostar 17kr/L
Vi får ta ett race så dina 8L får visa vad dem går för
0-200 på hur många sekunder?
Sekunder?
Man mäter det i liter
Allt som börjar ifrån 0 vill alla med0-200 på hur många sekunder?
Allt som börjar ifrån 0 vill alla med
1: Med elbilar och dual motor setup köra(så roligt när det står en Tesla bredvid i ett rödljus och de skall minsann visa vad bilen för 1 miljon går för när de trycker iväg och låter som min cykel medan jag puttrar sakta iväg i min droska )
2: elbilar
3: fyrhjulsdrift
Mer intressant är 100-200/250 i sådant fall.
Får återkomma med 0-200, 0-160 går på under 9 (har sett folk och tidningar köra på 8.6-8.7). Har min Dragy hemma snart så vi får se.
Sån här minibuss du kör? Svårt att se på dina bilder.
Kört denna nu i tre dagar. Vilken j*vla best det är alltså!
Riktigt grym kan jag tänka mig..Kört denna nu i tre dagar. Vilken j*vla best det är alltså!
Står i grillenVilken är det?