Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Råa fälgar men tuffare innan.Min Tbird trillade nyligen ned på backen med stora fälgar @Aurum
Tröttnade på stora tjocka gatslicks, den har sett ut så i 8 år nu. Dags för en förändring.
Råa fälgar men tuffare innan.
Vare dig jag såg på Huddingevägen i förrgår tro?
Det tror jag ickeVare dig jag såg på Huddingevägen i förrgår tro?
OK cool, för han körde som en kärring, men bilen var jääävligt välpolerad. Lyckades dock inte notera fälgarna därav osäkerhet.Det tror jag icke
OK cool, för han körde som en kärring, men bilen var jääävligt välpolerad. Lyckades dock inte notera fälgarna därav osäkerhet.
OK cool, för han körde som en kärring, men bilen var jääävligt välpolerad. Lyckades dock inte notera fälgarna därav osäkerhet.
Låter som en typisk Mustang förare
Blev ju skitbra!
Eller kanske Toyota SupraBMW i8
Vänligen,
Martin
BMW i8
Vänligen,
Martin
Eller kanske Toyota Supra
En sak som jag inte gillar med den gamla MB: n är dimljusen fram. Har alltid tyckt att de verkar vara en ren efterkonstruktion... "Eehh... meine herren - wir haben eine kleine problem..."
De sticker ut som för stora framtänder. Labbade lite snabbt och enkelt i paint.
Original:
Utan:
Och om man verkligen ville ha dimljus - då kunde man dragit in dem i fronten:
Utan är klart bäst men indragna i fronten är bättre än original. Hade jag idag varit som för 30 år sedan hade jag gjort något åt det. Nu är jag inte det.
Ja den där med V10:an och manuell låda!Stämmer! i8 Roadster! Helt fantastisk maskin!
Rattade den här igår (inte min tyvärr men en bekants). Helt underbar.
458 Spyder.
Ja, den kombon hade varit odödlig!Ja den där med V10:an och manuell låda!
Han bytte faktiskt från en vanlig 458 till en Spyder (fullsmetad, tex full kolfiber, diamantslipade fälgar, keramiska bromsar självklart). efter ca 6 månaders ägande. Gick tom plus några lappar på affären. Speciale har jag dock inte testat.458 Speciale kan vara den bästa bilen producerad, och jag gissar att Spydern inte heller går av för hackor
Stor förbättring!Min Tbird trillade nyligen ned på backen med stora fälgar @Aurum
Tröttnade på stora tjocka gatslicks, den har sett ut så i 8 år nu. Dags för en förändring.
Det var en osedvanligt plump kommentar, är du lika odräglig i verkligheten lär din vänkrets vara försvinnande liten och synnerligen tolerant.Jag ber om ursäkt för ömma tår, men skicka skiten på skroten, bespara alla andra trafikanten den stinkande lukten och den usla medelhastigheten....
En sak som jag inte gillar med den gamla MB: n är dimljusen fram. Har alltid tyckt att de verkar vara en ren efterkonstruktion... "Eehh... meine herren - wir haben eine kleine problem..."
De sticker ut som för stora framtänder. Labbade lite snabbt och enkelt i paint.
Original:
Utan:
Och om man verkligen ville ha dimljus - då kunde man dragit in dem i fronten:
Utan är klart bäst men indragna i fronten är bättre än original. Hade jag idag varit som för 30 år sedan hade jag gjort något åt det. Nu är jag inte det.