Står i grillen
Var så liten bild. Men såg nu att det var en M3 när jag zoomade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står i grillen
M5Var så liten bild. Men såg nu att det var en M3 när jag zoomade
Risigt med zoom
Tyckte inte de var några problem att se på min MBP! Men kan nog vara svårare på en telefonRisigt med zoom
Tyckte inte de var några problem att se på min MBP! Men kan nog vara svårare på en telefon
Syns ju att det är en M5 utan emblemet.
Tycker den senaste versionen är väldigt nedtonad i designen. Väldigt smakfull.
666 the number of the best...sidan 666 i tråden. kan vi få de ngt tuffare än en BMW?
666 the number of the best...
Inte min kärra, men väldigt trevlig att köra...
M5!Vilken är det?
Grattis till den.....tysk design och ingenjörskonst när den är på topp. Bilarnas bil....utsökt!Det tog sin lilla tid (8 månader!) men nu dök äntligen nya bilen upp
Du har finare stolar än mig
Grattis till den.....tysk design och ingenjörskonst när den är på topp. Bilarnas bil....utsökt!
Här är mitt X.....
Bruttolöneavdrag....så en dålig deal.....men stiligaDu har finare stolar än mig
Audi har börjat med samma märkliga logik som Volvo, dvs att motoremblemet inte har något med den egentliga motorns spec att göra utan effekten. Så 40 TDI är 190hk. Jag tycker det är så märkligt att jag valde bort motoremblem helt.Bruttolöneavdrag....så en dålig deal.....men stiliga
Vad betyder 40 emblemet som de börjar smälla på?
Aha.....bra gjort.....missade jag.....tar bort det med fiskelina efter nästa tvätt!Audi har börjat med samma märkliga logik som Volvo, dvs att motoremblemet inte har något med den egentliga motorns spec att göra utan effekten. Så 40 TDI är 190hk. Jag tycker det är så märkligt att jag valde bort motoremblem helt.
Grattis!! Mycket finHämtar ut min nya Q3 nästa vecka
M2 Comp är väldigt trevlig, men var de tvungna att dela grilldesign med KIA och Skoda?Bjuder på lite bilder från dagens event i det härliga Maj-vädret....
Dubbel vinst dock för Team Lestrup och Förenade Bil i GT4 Scandinavia!
Farligaste jag ser är trötta tjänstepulkor som knappt orkar förbi vid omkörningarna.
Har knappast med bilarna att göra.....det vet du nog också i ditt moln av fördomar....Farligaste jag ser är trötta tjänstepulkor som knappt orkar förbi vid omkörningarna.
Jo, bilarna är för långsamma. Farligt.Har knappast med bilarna att göra.....det vet du nog också i ditt moln av fördomar....
Hahahaha
Ha ha,
Den här bilden tog jag typ 2012 eller så.
Folk är för feta.....därför går bilen långsamt.....Jo, bilarna är för långsamma. Farligt.
Såg inte ens att det var två bilder, lika som bär Hahaha
Ha ha,
Den här bilden tog jag typ 2012 eller så.
Då kan man säga sama sak om BMW och Audi, ",har inte med bilarna att göra"Har knappast med bilarna att göra.....det vet du nog också i ditt moln av fördomar....
Visst!M2 Comp är väldigt trevlig, men var de tvungna att dela grilldesign med KIA och Skoda?