Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Miata är en bra bil! men karossen och motorn (M54) gör Z3 till ett roligare val IMHO. Funderade på en Boxter S i samma prisklass som är än mer körglad men kan inte förlika mig med utseendet på de tidiga årsmodellerna.Och jag som bestämt mig för en Miata NA...
Sjukt snygg färgkombo!!! Nice med svart tak!Kan bara instämma
Miata är en bra bil! men karossen och motorn (M54) gör Z3 till ett roligare val IMHO. Funderade på en Boxter S i samma prisklass som är än mer körglad men kan inte förlika mig med utseendet på de tidiga årsmodellerna.
Ett måste är den originalmonterade integrerade kebabvärmaren i handskfacket. Att se upp för är tidigare ägare som är pizzabagare med tung högerfot.
Agree to disagree. NA allt annat..Mycket bra val du gjorde istället för frisörbilen
Tror han syftade på Boxter och inte MiataAgree to disagree. NA allt annat..
My bad som ungdomarna sägerTror han syftade på Boxter och inte Miata
Tror han syftade på Boxter och inte Miata
Blanda inte ihop Boxster med Boxster S är mitt tips i alla fall. S:et gör stor skillnad med större motor, mer effekt, annan styrning, andra chassikomponenter, andra bromsar osv. Ungefär som med Z3 1.8 jämfört med de med sexorna...Helt riktigt inte för att jag är ett Miata-fan heller, kanske en Abarth 124 isf när jag blir gubbe och söndagskör med matchande keps
Påskölen som talar nu, ta allt med en skopa salt, förutom det om gamla Boxster.
Blanda inte ihop Boxster med Boxster S är mitt tips i alla fall. S:et gör stor skillnad med större motor, mer effekt, annan styrning, andra chassikomponenter, andra bromsar osv. Ungefär som med Z3 1.8 jämfört med de med sexorna...
Miata NA är en fantastisk bil på många sätt!
Vad gäller 124 Abarth så passar nog keps i de nya men helt klart inte i originalet från 70-talet. Betydligt råare och roligare bil än alla andra som nämnts i de här posterna
Trevligare än tillpiffade bilar som ser söndriga ut iaf.Helt riktigt inte för att jag är ett Miata-fan heller, kanske en Abarth 124 isf när jag blir gubbe och söndagskör med matchande keps
Påskölen som talar nu, ta allt med en skopa salt, förutom det om gamla Boxster.
Trevligare än tillpiffade bilar som ser söndriga ut iaf.
Bilar som trillat ned på marken, utan gummi på däcken, bristfällig ljuddämpning av oljudstrumpeten och massa extraplast pålimmat.Utveckla gärna.
Bilar som trillat ned på marken, utan gummi på däcken, bristfällig ljuddämpning av oljudstrumpeten och massa extraplast pålimmat.
Nån mer än jag som gillar att mixtra med sina bilar? dock inga förändringar nu på ett år. Min setup:
MHD steg 2+ 98 oktan
xHp steg 3 (mjukvara för växellådan)
VRSF 3” catless downpipes
VRSF tryckrör i aluminium
VRSF 7” intercooler
D2 sport coilovers
Pirelli P Zero 235/35R19 265/30R19
Är nog garaget.se eller vad de heter du bör Hänga på
Smakfull och stilren styling sure. Men det där var ju hemskt. Sry, bara ärlig. .
Kul du hottat upp prestandan lite iaf
Hemsk var att ta i.. ÄndradeHahaha, tyck vad du vill bara jag slipper garaget
Skulle bara ge dig lite distans till din egen kommentar angående vad som är rätt och inte. Beskrev vad jag inte gillade. Tycker det är kul att du uppenbarligen gillar din bil och lägger tid på den. Att den sedan är förstörd enligt mig är inte speciellt intressant för någon annan än mig själv.Sportchassi, ställbara dämpare med fullt rimlig sänkning om man inte planerat att åka offroad, gummit likaså, ingen stretch alls på det utan rätt däck för fälgarna, avgassystemet är original förutom downpipesen som är ett måste för min programvara, har fortfarande två kattar kvar. Så den är helt ok på den fronten med.
Hemsk var att ta i.. Ändrade
Skulle bara ge dig lite distans till din egen kommentar angående vad som är rätt och inte. Beskrev vad jag inte gillade. Tycker det är kul att du uppenbarligen gillar din bil och lägger tid på den. Att den sedan är förstörd enligt mig är inte speciellt intressant för någon annan än mig själv.
Det jag anmärkte på har väldigt lite med prestanda att göra, mest mode.Förstår att fälgarna exempelvis är en aquired taste, men det finns inget med prestandan som är förstört, där är allt förbättrat, låt oss inte glömma att det är en lekbil! Behöver inte Rolls-komfort och 225/65/R16 då.
Det jag anmärkte på har väldigt lite med prestanda att göra, mest mode.
Mycket trevlig bil du har!Viggen luftades lite igår och hittade ett syskon.
Parallellerna till kebab var visserligen om en RS3a tror jag men hade väl säkert fått den om min med även fast det mer är svart bil med svarta fälgar i min bok. Helst en Cls 350 med AMG badge.
Förstår att fälgarna exempelvis är en aquired taste, men det finns inget med prestandan som är förstört, där är allt förbättrat, låt oss inte glömma att det är en lekbil! Behöver inte Rolls-komfort och 225/65/R16 då.
Hur mkt. får du ut ur den?
Lagom till storleken kulInte bänkat men ligger lagom runt 430hk. Hanterbart kul!