Sjobedan
Silver
Säkert mycket roligare än D4... T6 rymdes inte i budgeten när jag beställde tjänstebil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert mycket roligare än D4... T6 rymdes inte i budgeten när jag beställde tjänstebil
Vad fick du in för utr i d4an? Jag tror personligen att jag hellre valt d3 och laddat på med lite paket o grejerSäkert mycket roligare än D4... T6 rymdes inte i budgeten när jag beställde tjänstebil
Inte alldeles för mycket. Övervägde D3 också. Men den var alldeles för tröttVad fick du in för utr i d4an? Jag tror personligen att jag hellre valt d3 och laddat på med lite paket o grejer
T6 är trevlig.. Men i oktober kommer min XC60 T8 polestar engineered
Den röda? Den är så jäkla najs!
Raka sexor. Woop, woop!
Sommarbil till jobb idag.
Yes, sextrettiofemman.Den röda? Den är så jäkla najs!
Kollat lite på en sån, var tycker du den brister?Hyrbil (Lexus NX300h)
Fungerar utmärkt så länge man bara kör runt kvarteret. Ingen bil jag hade stått ut med i längden.
Kollat lite på en sån, var tycker du den brister?
Härligt!! Ha en bra E24sommar!Yes, sextrettiofemman.
Besök på besiktningen var anledningen.
2021 nästa gång.
Lite sugen på en sån här. Hur står den sig mot tesla, fördelar/nackdelar?
Har hört att det ska va rätt bra klipp i dom där...Lite sugen på en sån här. Hur står den sig mot tesla, fördelar/nackdelar?
*trumvirvel*Har hört att det ska va rätt bra klipp i dom där...
Gräslig!Har hört att det ska va rätt bra klipp i dom där...
Kikade på en sådan nu vid lunch. Starka vill ha känslor. Säljaren tyckte jag var en idiot då jag bara har ~400m2 gräs..Lite sugen på en sån här. Hur står den sig mot tesla, fördelar/nackdelar?
Säljaren har förstås rätt i sak men vem bryr sig? Teknik är kul.Kikade på en sådan nu vid lunch. Starka vill ha känslor. Säljaren tyckte jag var en idiot då jag bara har ~400m2 gräs..
Inget alls ✌Grymt stuk! Hur mycket hemåsänk är det?
Inget alls ✌
Perfektion... det var du som sa det.Det här är min drömbil. Sedan jag var liten kid har jag alltid drömt om en CSL... Det är ren perfektion!
Sorry att jag spamar den här tråden, men jag måste få dela med mig av denna skönhet!
Ja vi klagar inteSorry att jag spamar den här tråden, men jag måste få dela med mig av denna skönhet!
Sorry att jag spamar den här tråden, men jag måste få dela med mig av denna skönhet!
Slänger in en bild på min C7 Grand Sport