Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ägarna älskar dem. Har man väl börjat vänja sig vid utrymmena så blir man bortskämd. Har en kollega som är inne på sin fjärde Multivan som tjänstebil.Handlar inte så mycket om sport, men någon som har erfarenhet av en nyare Multivan som "daily driver".
Ris och ros?
Törstig? Över litern?Ägarna älskar dem. Har man väl börjat vänja sig vid utrymmena så blir man bortskämd. Har en kollega som är inne på sin fjärde Multivan som tjänstebil.
Men de är dyra i inköp och en smula törstiga förstås.
Vi har aldrig diskuterat på centiliternivå, mer bara att det är det enda dåliga han kan pratat om. Soppan ingår också i hans avtal så det är ju rätt förmånligt. Han är extremt förtjust i bilen i största allmänhet men så skjutsar han runt en massa hockeyungdomar också.Törstig? Över litern?
Han bruksar den alltså? In och ut på parkeringar, centralt, p-hus osv och det funkar bra.
Är med.Vi har aldrig diskuterat på centiliternivå, mer bara att det är det enda dåliga han kan pratat om. Soppan ingår också i hans avtal så det är ju rätt förmånligt. Han är extremt förtjust i bilen i största allmänhet men så skjutsar han runt en massa hockeyungdomar också.
Är med.
Trivs ju rätt bra med passat, 280 hk och sportchassie. Frågan är om jag dör tråkdöden i en multivan.
Har postat denna i en annan tråd men den får hamna här med för att förhoppningsvis lugna ner dig lite McLaren 570GT.Den enda som dör tråkdöden är jag som måste läsa om Passat, Multivan och bränsleekonomi!? (wtf???)
Inlägget är anmält
Du måste lära dig att selektera bort störande saker, allt för ditt blodtryck och din hälsas skull.Den enda som dör tråkdöden är jag som måste läsa om Passat, Multivan och bränsleekonomi!? (wtf???)
Inlägget är anmält
Handlar inte så mycket om sport, men någon som har erfarenhet av en nyare Multivan som "daily driver".
Ris och ros?
Om alla sparar denna bild så kan vi snabbt posta den när det behövs.Har postat denna i en annan tråd men den får hamna här med för att förhoppningsvis lugna ner dig lite McLaren 570GT.
Skulle haft lite mer av skrevet med i bildenOm alla sparar denna bild så kan vi snabbt posta den när det behövs.
Brorsan var på snabbesök. Givetvis ville han ut och busköra XJR:en nån timme eller så. Och inte kunde jag förneka min käre bror ett sådant nöje! Bild från ett tillfälligt matstopp!
Såg väl inte direkt ut som någon kulinarisk förfining i klass med Jaguaren dock, med tanke på bakgrunden
Spot on! Vi satsade på ett snabbt näringsintag (käk på bensinmack) för att få så många mil som möjligt med Jaguaren! #detgällerattprioriterarättSåg väl inte direkt ut som någon kulinarisk förfining i klass med Jaguaren dock, med tanke på bakgrunden
Någon fler som hänger med i Teslas galna prissättning/rea/dump?
Nya model S 75D från under 700tkr efter miljöbilspremie.
Det gäller "demobilar", men man får intrycket av att det är nya bilar som står halvfärdiga och kan utrustas till viss del efter eget tycke och smak.
Googla runt lite och läs själva.
1.
Jag gissar att alla Model3-köpare är småsura för att man nu idag får en Model S till typ samma peng.
2.
Jag gissar att alla Model S-köpare är sura för att deras nya bil nu är typ 200tkr billigare än för några dagar sedan.
3.
Jag skulle lätt kunna tänka mig att köra en Model S för dessa pengar.
4.
Jag skulle nog inte uppskatta den alltför mycket när man är van en viss standard på sin bil och på företaget som tillverkar bilen. Sen är Tesla-ägare tröttsamma rent generellt. Det blir fånigt när man endast håller sig till ett fabrikat oavsett vilket och vägrar vidga sina vyer utanför detta tycker jag.
Det blir fånigt när man endast håller sig till ett fabrikat oavsett vilket och vägrar vidga sina vyer utanför detta tycker jag.
3 x vänner
3 x Porsche 911GTS
En vecka i tysk och österrikisk 'mountain passes'
Juli kan inte komma snabbare
Låter ju helt magiskt, vad kostar ett sånt kalas? Känns som åt hållet "smakar det så kostar det"?
Underbart!Hårdmekade igår kväll. Var tvungen att byta fälgar. Det slutade med att jag fick ta av hela karossen. Tungt arbete...
När man tittar på ovanstående bild och ser att fälgar och navkapslar har hål där det skall vara hål är det lätt att glömma skalan. Jämför nedan...
Monterade navkapselhjulen på den svarta bilen och vid tillfälle kommer jag att måla om centrumen i svart.
Nu skall den lilla bilen bara få raka ändrör till avgassystemet, röda solskydd och borttagna framljustorkare så matchas den stora bilen riktigt bra.
Stötte på denna idag kring Torslanda. Såg trevlig ut
Tror detÄr det polestar 2?
Polestar 1, är det väl?Är det polestar 2?
Polestar 1, är det väl?