Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tokigt bra!Äntligen!
@Norrlänningen kommer att hata digLite sugen på en passat eller V70 runt 2011-2013. Fördelar nackdelar?
Lite sugen på en passat eller V70 runt 2011-2013. Fördelar nackdelar?
Men helvete vad fin, berätta mer!Äntligen!
Härligt att se. BMW när de var som bäst! Nuvarande München-baserade "designers" har mycket att lära sig om märkets arv!Kvällsvallning av gammel BMW.n!
Jäklar så gött den går på lite goa kurviga vägar, och den där gammelmodiga mekaniska 6.an...mmm....
Trevlig nationaldagskväll alla bilintresserade KS.are!
Nu var visserligen denna post riktad till mig personligen, men jag tycker ändå att @Norrlänningens ytterst välbalanserade svar kan ge dig lite hjälp!Lite sugen på en passat eller V70 runt 2011-2013. Fördelar nackdelar?
Vill du veta mer om Passat finns det nog ingen som skrivit mer om dom än @Norrlänningen så han borde ha koll!Det finns gott om 7,5 silvermetallic Passater på blocket med halvskinn för dig att dregla över.
Sök gärna på taxikörd, dom är alltid välservade och ett riktigt klipp om man vill köra en 2013 till priset av en 2008
@Norrlänningen har bland de vettigaste inläggen i denna tråd.Nu var visserligen denna post riktad till mig personligen, men jag tycker ändå att @Norrlänningens ytterst välbalanserade svar kan ge dig lite hjälp!
Vill du veta mer om Passat finns det nog ingen som skrivit mer om dom än @Norrlänningen så han borde ha koll!
Det är en 911 SC, alltså basmodellen från början av 80-talet. 3.0l motor och strax över 200hk, så den är väl kanske ingen enorm raket med dagens mått men den är mysig och trevlig. Jag är nöjd med att detta ex är så oskruvat, det finns ett kvitto på byte av radio från c:a 1990 men i övrigt är allt original och välskött.Men helvete vad fin, berätta mer!
Så jäkla snygg, med fuchsfälgar och allt. Saknar mina tidigare Porschar. Får nog bli en snart igenÄntligen!
@Norrlänningen kommer att hata dig
Mja förutom att du blir en otroligt tråkig människa så finns det väl inget att egneltigen hata
Förstår inte varför det mesta ratas om det inte står merca eller bmw på fronten.Nu var visserligen denna post riktad till mig personligen, men jag tycker ändå att @Norrlänningens ytterst välbalanserade svar kan ge dig lite hjälp!
Vill du veta mer om Passat finns det nog ingen som skrivit mer om dom än @Norrlänningen så han borde ha koll!
Förstår inte varför det mesta ratas om det inte står merca eller bmw på fronten.
Förstår inte varför det mesta ratas om det inte står merca eller bmw på fronten.
Lite bryt i suv och passatsnacket
Vad tror ni om gula ok, to much? Kommer ha två gula emblem. Ett i grillen och ett på bagageluckan. Funderar annars på ha texten brembo i gult. Blir lite som svenska flaggan tänkte jag
Grymt cool bil!Lite bryt i suv och passatsnacket
Vad tror ni om gula ok, to much? Kommer ha två gula emblem. Ett i grillen och ett på bagageluckan. Funderar annars på ha texten brembo i gult. Blir lite som svenska flaggan tänkte jag
Texten Brembo skulle nog bli ok men hela oket i gult - nej det blir inte snyggt tror jagVad tror ni om gula ok, to much
Uhh...vilken dräpare! Håll hårt på den. Vilket jänkejärn och otrolig kombo. av lastbilsmotor och sportbilschassi! Vil ha...Vardagskör Vipern för tillfället. Dyrt att pendla 5 mil varje dag i den... Och helt ärligt inte så värst spännande.
Hoppas man får ordning på BMWn snart så man kan åka den kälken istället. Tar ju död på denna fantastiska känsla att köra Vipern när man pendlar med den...
Uhh...vilken dräpare! Håll hårt på den. Vilket jänkejärn och otrolig kombo. av lastbilsmotor och sportbilschassi! Vil ha...
Den låg ju dessutom i Vipern innan pickisen tillverkades så motorn har ju inte blivit avsedd för pickisen från första börjanCool bil/motor ja men att det är en lastbilsmotor är lite av en skröna eller? Kanske fel i översättningen från amerikansk engelska där motorn användes i en ”truck”, typ pick-up på svenska.