• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Vafan jag hade ju parkerat 20m framför :D

Haha var det du som ratta röda faran(hyfsat välanvänd) , pratade en sväng han som ägde Voodoon samt SRT10:an samt han son.

Blixten har ju bara gått typ 4000 mil på bana :D
Den är extremt välanvänd. Banhoran kallar jag den :D
Kul! De är två trevliga grabbar det!

Lustigt sammanträffande för då såg jag din bil. Noterade en mörkblå ny Mustang framför oss :D

Yes bara att lägga ut!
Var det inte nr #30?

Snackade med en som heter Johan(tror jag han hette) förra året på Solvalla han som har den blå ACRn. Skön snubbe det med :)

Helt galet med 4000 mil på bana :D
Bra bilar som står pall för det :cigar:

Grymma bilder som fan! Ser att du diggade Vooodooo'n mest! 1 av 31, det exet är #31 och den enda Vooodoo I Europa :pompus:
Får man hugga dom och lägga upp på klubbens FB sida?

Yes bara att lägga ut!
Var det inte nr #30?

Snackade med en som heter Johan(tror jag han hette) förra året på Solvalla han som har den blå ACRn. Skön snubbe det med :)

Grymt! :cigar:
Hmm, kan mycket väl vara 30. Du har säkert rätt på det :D

Ajamensan, Johan.
Han lägger också extremt många mil på bana, vettefan om han ens kör den på allmän väg :woot:

Kommer du till Solvalla den 3e? Vi ska ha alla Viper generationer på plats :)

Har ni sett nya CLA45s?:woot: Har alltid haft svårt för CLA men nya karossen är mycket snyggare.
Dessutom 416hk och fyrhjulsdrift.

Att den ser ut som assnygga storebror GT63s kanske har något med saken att göra:rolleyes:

B76CDA6A-5D99-476B-9B93-609A4F4F83C0.jpeg

D3010F03-D87D-45B2-90E4-558D23DBA6A1.png

C8C1A447-2975-4461-846C-973AF902F5B8.png

4083F575-1F31-4009-8867-8A518C762615.png

417E27A2-5D7A-48FD-8E2B-CDA062317F9E.png

Bra tips! Hade missat den.
Återigen en kvalitetsprodukt för medvetna människor med god smak och en känsla för livets goda ting. :)

Nja, när MB introducerade CLS gick de sin egen väg. Men visst håller jag med dig att man ser skillnad på en MB och BMW. Men det var inte riktigt det som diskuterades här.
Du nämnde det och det var det som fick mig att fundera. "För att det ser brutalt ut och inte ska likna BMW. Tänk 911." MB har verkligen vässat sitt designspråk de senaste åren, men BMW är fortfarande min favorit, sett till helheten som verkstäder m.m. där BMW är outstanding i branschen.

Du nämnde det och det var det som fick mig att fundera. "För att det ser brutalt ut och inte ska likna BMW. Tänk 911." MB har verkligen vässat sitt designspråk de senaste åren, men BMW är fortfarande min favorit, sett till helheten som verkstäder m.m. där BMW är outstanding i branschen.

BMW är bra inget snack men de är så sjukt fula. Nya 3-serien är dock snygg och även Z4. 5, 6, 7 och 8-serie är så sjukt fula så att en Passat nästan är snygg vid en jämförelse.

Förstår inte varför de inte ger bilarna något bakparti, ser avhuggen och alldeles för rund ut bak.

Ja, någonting är fel med dessa. Ser ut som en tvål...typ. För att få ett kocktema på dessa så påminner bakdelen om Dali's klockor. Ser ut som att det blivit för hett i produktionen och bakdelen har smält och är påväg att rinna av.

Samma med GLC coupé'n. Vanliga fungerar, coupén är vanskapt. För rund, för fel och helt enkelt för ful

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp