• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

MaziK

Rolex
2-Faktor
The dynamic duo :D kompletterar varandra bra. Jag dör lite inombords varje gång jag kör Audin ...
20190827_083932.jpg
 
Senast ändrad:

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Riktigt fin. Tycker dock att BMWs nya grillar inte är någon hit.. Men vetetusan vad dom tänkte med där.. :eek: Denna grill på 330i hade kanske funkat om den var blanksvart.
Och sen nya M135 med en 2.0L 4cylindrig motor??? Vilken miss.. Tur att jag köpte en något äldre M135i. :)

Måste säga att när jag såg grillen på nya 7-serien så undrade jag vad de rökt. Idag gillar jag den faktiskt och då har jag inte rökt något. Tror det växer fram sakta men säkert och det är nog tanken också. :D
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Riktigt fin. Tycker dock att BMWs nya grillar inte är någon hit.. Men vetetusan vad dom tänkte med där.. :eek: Denna grill på 330i hade kanske funkat om den var blanksvart.
Och sen nya M135 med en 2.0L 4cylindrig motor??? Vilken miss.. Tur att jag köpte en något äldre M135i. :)
What?! Världens tråkigaste konfig, dvs 2,0l fyra, i en M135?! Det hade jag missat..fy fan vad trist!
 
Topp