BadkarsPiraten
Guld
Oroa dig inte.
Stabilisatorstagen är slitna om några månader igen
Provade diverse varianter men vart fan aldrig helt tyst.
Tack för dina värmande ord
![Heart :heart: :heart:](/styles/baisik/xenforo/smilies/heart.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oroa dig inte.
Stabilisatorstagen är slitna om några månader igen
Provade diverse varianter men vart fan aldrig helt tyst.
Äh! Blir ju dubbelt så kul att hoppa in i blåa faran nu efter AudinThe dynamic duokompletterar varandra bra. Jag dör lite inombords varje gång jag kör Audin ...
![]()
Kört ca 200 mil med min kära Saab 9-5:a den senaste veckan och kan inte annat än njuta av varje mil, denna underbara skapelse vinner över silvriga passater alla dagar i veckan.![]()
![]()
![]()
Schysst. Är det en eu eller us bil ftån början?Det uppvärmda och gnagarfria garaget har kommit en bit till. 9 x 3 m.
![]()
Igår och idag passade jag på att dra ut en sväng. Kanske är sista riktigt varma dagarna så det är bara att köra på.
Mycket insekter ute och på rutan...
![]()
![]()
Schysst. Är det en eu eller us bil ftån början?
Spännande. Måste vara ovanligtIngetdera - den är svensksåld 1971![]()
Åh jo! Både karaktär och komfort, passaterna saknar en av dem två.Well, not so much.
Valfri Gran Turismo modell? Eller en x16, x18 med M emblem?Kör en hatad BMWGissa vilken!
2 serie Active Tourer kanske?Kör en hatad BMWGissa vilken!
Rätt!! 320D GTValfri Gran Turismo modell? Eller en x16, x18 med M emblem?![]()
Inte sååå hatad2 serie Active Tourer kanske?
Inte sååå hatad![]()
Köp! Kommer stoppa dig varje gång för en provtur, den är så bra.![]()
Var och provkörde en 330i och blev totalt kär. Sjukt fin bil!![]()
Köp! Kommer stoppa dig varje gång för en provtur, den är så bra.![]()
Som min Passat då...Skiten gör ju 0-100 på typ 5,7 sekunder. Ungefär som min gamla M3 från 1996. Haha!![]()
Tycker faktiskt du är lite snikig som inte köpte den här om du nu ändå ska ha en 6-kombiDags att byta ut Q5an i oktober.
En stor familj kräver fortfarande stor bil så gick tillbaka till kombi (Audi A6 Avant 45 TFSI ) denna gång för att få tillbaka lite utrymme. Blev lite för dyrt att hoppa upp till Q7.
![]()
![]()
Välj för Guds skull till Matrix-strålkastarna, ser så otroligt tattigt ut utan.Dags att byta ut Q5an i oktober.
En stor familj kräver fortfarande stor bil så gick tillbaka till kombi (Audi A6 Avant 45 TFSI ) denna gång för att få tillbaka lite utrymme. Blev lite för dyrt att hoppa upp till Q7.
![]()
![]()
Dags att byta ut Q5an i oktober.
![]()
![]()
Haha. Ingen bil på jobbet dessvärre.. asch 245hk får duga!Vafan är du inte del av management. Då kör man väl minst en 55a eller?
Helst RS6
Riktigt fin. Tycker dock att BMWs nya grillar inte är någon hit.. Men vetetusan vad dom tänkte med där..![]()
Var och provkörde en 330i och blev totalt kär. Sjukt fin bil!![]()
Haha. Ingen bil på jobbet dessvärre.. asch 245hk får duga!![]()
Riktigt fin. Tycker dock att BMWs nya grillar inte är någon hit.. Men vetetusan vad dom tänkte med där..Denna grill på 330i hade kanske funkat om den var blanksvart.
Och sen nya M135 med en 2.0L 4cylindrig motor??? Vilken miss.. Tur att jag köpte en något äldre M135i.![]()
What?! Världens tråkigaste konfig, dvs 2,0l fyra, i en M135?! Det hade jag missat..fy fan vad trist!Riktigt fin. Tycker dock att BMWs nya grillar inte är någon hit.. Men vetetusan vad dom tänkte med där..Denna grill på 330i hade kanske funkat om den var blanksvart.
Och sen nya M135 med en 2.0L 4cylindrig motor??? Vilken miss.. Tur att jag köpte en något äldre M135i.![]()
Haha jag är ju vanlig knegare, sånt har man inte råd medTycker faktiskt du är lite snikig som inte köpte den här om du nu ändå ska ha en 6-kombi
![]()