Skiljer ju 300k i grundutförande. Kan ju ha med det att göraVarför kör man Tesla 3 ist för den snygga modellen ? S heter den va?
Seriös fråga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skiljer ju 300k i grundutförande. Kan ju ha med det att göraVarför kör man Tesla 3 ist för den snygga modellen ? S heter den va?
Seriös fråga.
Ja ev. Men här låter det mer som folk byter ut sina amg etc mot tesla 3. Verkar mest logiskt att ta den snygga modellen. Förmånsvärdet lär inte skilja så mkt.Skiljer ju 300k i grundutförande. Kan ju ha med det att göra
Min anledning... åker 95% av tiden självVarför kör man Tesla 3 ist för den snygga modellen ? S heter den va?
Seriös fråga.
Så du har köpt bilen privat?Min anledning... åker 95% av tiden själv
I bilen. Svider då att ge nästan 500k mer för en bil som är lite större och med din åsikt snyggare.
Nej på företaget.Så du har köpt bilen privat?
well till alla Audi fan boys kan sluta läsa nu. Jobbar tillsammans med BOSCH som är världens största OEM leverantör inom automotive och skillnaderna mellan många bilar inom VAG gruppen är mindre nu en någonsin och mer lika ska de bli efter diesel skandalen. Tro mig jag vet... betyder det att någon av bilarna inom VAG är dåliga? Nej absolut inte. Har självt ägt volkswagen, Skoda och tre olika Audi ( A4 DTM, A6 3.0 Biturobo och nya karossen av S4) men grejen är att varje gång jag ägt en Audi så blir suget att köpa BMW störreundrar du vilket märke som ligger i framkant i egen utveckling?...Mercedes Benz...Obs.. kör själv tesla 3 och BMW X5( som är till salu)
well till alla Audi fan boys kan sluta läsa nu. Jobbar tillsammans med BOSCH som är världens största OEM leverantör inom automotive och skillnaderna mellan många bilar inom VAG gruppen är mindre nu en någonsin och mer lika ska de bli efter diesel skandalen. Tro mig jag vet... betyder det att någon av bilarna inom VAG är dåliga? Nej absolut inte. Har självt ägt volkswagen, Skoda och tre olika Audi ( A4 DTM, A6 3.0 Biturobo och nya karossen av S4) men grejen är att varje gång jag ägt en Audi så blir suget att köpa BMW störreundrar du vilket märke som ligger i framkant i egen utveckling?...Mercedes Benz...Obs.. kör själv tesla 3 och BMW X5( som är till salu)
Ja säkert litegrann i 300 knyck ja - men vem behöver motverka understyrning i 300 knyck i en Golf?
Hatad motor för att den drar olja som ingen annan. Hoppas du fått ett bra exemplar. Vår 2.0:a vi hade i vår Q5 från 2009 drog 3.1L per 100 mil. Audis redan mycket höga maxgräns ligger på 0.5L.Sedan igår en A4 2,0 tfsi Quattro från 2010 (kanske mest hatade motorn någonsin?)behovet av en bruksbil blev för stort efter flytt till hus. Finns 100% inte roligare bil för pengen, kvick och otrolig fyrhjulsdrift!
Nu får m2 välbehövlig vila och får komma fram fina dagar![]()
Hatad motor för att den drar olja som ingen annan. Hoppas du fått ett bra exemplar. Vår 2.0:a vi hade i vår Q5 från 2009 drog 3.1L per 100 mil. Audis redan mycket höga maxgräns ligger på 0.5L.
Ska hämta ut en ny BMW G31, inte kört BMW tidigare, något man ska be säljaren fixa vid leverans? Är det lätt att få ihop navigator mm till IPhone? Bilen har carplay och allt annat gällande navigation mm.
Tänk på att carplay trådlöst äter batteri vid långresa så en klassisk kabel är inte så dumt.Ska hämta ut en ny BMW G31, inte kört BMW tidigare, något man ska be säljaren fixa vid leverans? Är det lätt att få ihop navigator mm till IPhone? Bilen har carplay och allt annat gällande navigation mm.
Tänk på att carplay trådlöst äter batteri vid långresa så en klassisk kabel är inte så dumt.
Ja men då är ju motorn renoverad. Borde inte vara några problem då.Servad för 80k 2015, då drog den 3 liter på 100 mil
Tycker ändå den är otroligt rolig att köra, går inte att jämföra med tex en bmw 320
yesmen borde vara lugnt när telefonen ligger på den trådlösa laddplattan?
Jäkla vad snygg RS6:an är![]()
Provkörde båda, men S:en gav mig ingen magisk känsla. Det var en stor bil och kändes som en sådan. 3an kändes sportigare, mer responsiv och smidig. När den kom med dragkrok blev det en beställning och den fick ersätta min V60. Supernöjd efter 8 månader och jag njuter av varje åktur. Förutom när det regnar, då stör man sig på regnsensornVarför kör man Tesla 3 ist för den snygga modellen ? S heter den va?
Seriös fråga.
Lägg för gudsskull inte en påse Polly ovanpå telefonen vid laddning. Bara soppa av allting sen..men borde vara lugnt när telefonen ligger på den trådlösa laddplattan?
Äter du choklad i bilenLägg för gudsskull inte en påse Polly ovanpå telefonen vid laddning. Bara soppa av allting sen..![]()
Du skulle bara veta...Äter du choklad i bilen![]()
Äter du choklad i bilen![]()
Snygg färg!Provkörde båda, men S:en gav mig ingen magisk känsla. Det var en stor bil och kändes som en sådan. 3an kändes sportigare, mer responsiv och smidig. När den kom med dragkrok blev det en beställning och den fick ersätta min V60. Supernöjd efter 8 månader och jag njuter av varje åktur. Förutom när det regnar, då stör man sig på regnsensorn