En Audi?3 månaders väntan....
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Audi?3 månaders väntan....
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyvärr inte...lite utanför min liga.En Audi?![]()
Tyvärr inte...lite utanför min liga.
Det var ett skämt (med koppling till förra diskussionen) för visst är det en Skoda?Tyvärr inte...lite utanför min liga.
Dom är väl inte ens speciellt billiga längre?Trakigt att Skoda inte saljs har.
Tror det skulle ga riktigt bra i de fattigare omradena,speciellt efter VW's dieselproblem.Men det ar val nagon No Compete Clause antar jag
Finns ju billigare versioner såklart, men min Kodiaq gick på 400k efter rabatter (så fortfarande billiga).Dom är väl inte ens speciellt billiga längre?
Skoda?Dom är väl inte ens speciellt billiga längre?
Kexchoklad är det allra bästa. Helst i kombination med Alcantara. Mmm...
Jag trodde att de var samma personer...Teslafans känns precis som tidiga Apple fanboys.
Många likheter.
Ja men då är ju motorn renoverad. Borde inte vara några problem då.
Den är kul, den var rolig i Q5:an så den är säkert ännu roligare i A4:an. Men att Audi så oförskämt släppt motorn med de problem den hade får mig att inte välja Audi i framtiden. Iallafall inte i första hand.
De är ju riktigt snygga.Jepp, får hålla tummarna att den inte dricker! Fattar inte själv heller varför jag är så såld på B8 audis, har bara alltid gillat den. En BMW 335 e91 skulle ha varit perfekt men så sjuka försäkringar på dem så A4 kändes som det bästa valet.
Min första A4 B7 drack olja, min A5 drack inte alls så får hoppas denna ska fungera nu!
Finns defentivt intresse! Det finns ju fordon som är roliga och sedan finns Audi kombis samt Volvo container.Spontanköp på en söndag.
Något VW Passat blir det inte, dom pengarna är slut
1971 Ford Ranchero.
351c, C4 och 9" (för de som vet något).
Blir bra familjebil med helsoffa, och roligare än en släpkärra för återbruket
![]()
![]()
Finns intresse laddar jag väl upp bilder där man ens ser något, fick precis hem den.
Spontanköp på en söndag.
Något VW Passat blir det inte, dom pengarna är slut
1971 Ford Ranchero.
351c, C4 och 9" (för de som vet något).
Blir bra familjebil med helsoffa, och roligare än en släpkärra för återbruket
![]()
![]()
Finns intresse laddar jag väl upp bilder där man ens ser något, fick precis hem den.
Detta var en riktig goding! Klart trevligare vagn en ElCamino,och manga slantar kvar i planboken.
Ar det en H eller M code?
Du jag har inte ens kollat
Diggade bilen och den är sjukt ärlig i skicket och billig med. Så jag kände mig som en idiot om jag inte skulle köpa den.
Sen kanske det inte är det mest mogna valet att gräva ur pendlar kassan för ytterligare ett projekt
Vad är skillnaden på H och M? Jag är inte van vid mellanmjölksfordar. Q och R är ju heliga graaler, resten har jag ingen aning om.
En wannabee redneck pickup ar aldrig fel,och formodligen kosatde det runt 50pengar i Sverige. Tramsigt billigt jmfrt med har.
H ar 2BBL och M 4BBL. 45hp skillnad (240 mot 285). Bade Q och R kommer med en extra prislapp....och sa gor Z med. Dock ratt tama maskiner jmft med L och M
Fick frugan att gå ut och knäppa lite bilder på Hillbilly åket.
Behöver halmbal på flaket och halmstråhatt
![]()
![]()
![]()
Saker pa att det verkligen star Andrea...Kan ju vara Andreas....Inte nog med det, DEN HAR EN TRAMPSTAMP!
![]()
"Andrea"![]()
Fan vad jag drömmer i hemlighet om en sån där. Men jag är "förnuftig" så det kommer ju aldrig bli nånInte nog med det, DEN HAR EN TRAMPSTAMP!
![]()
"Andrea"![]()
Fan vad jag drömmer i hemlighet om en sån där. Men jag är "förnuftig" så det kommer ju aldrig bli nån![]()
Prövade en F-type S idag. Kul bil som är känd för att ha ett motorljud som är större än den lilla 6:a som sitter i den. Blev inte besviken på ljudet, men - trots 380hk känns den slöare än både M2 och Cayman som jag haft tidigare. M2:an har förvisso rätt mkt bättre vrid. Vidare, styrningen kändes slapp och allt annat än sportbilskänsla.
![]()
Väntar in M2CS som ska bli riktigt vass, alternativt en 991.2 (de börjar droppa i pris).
Förslag på annan rolig coupé runt 350-500hk?