Räven
Basic
Jag kör behandlingssamtal med patienter. Var tredje vecka kör jag även arbetsplatsens diskmaskin.Till och från jobbet?
Då undrar vi vad du kör på jobbet?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör behandlingssamtal med patienter. Var tredje vecka kör jag även arbetsplatsens diskmaskin.Till och från jobbet?
Använder du flaket/kåpan att förvara verktyg och sånt? Är du egenföretagare eller anställd? Tänkte på att hela momsen är avdragsgill.
Är snickare och funderar på att starta egen firma. Men osäker på om en Amarok är tillräckligt stor. Har kikat på denna : https://www.blocket.se/vi/84714516.htm
Amarok är för snickare som åker asfalt på alla sätt sämre än vilken skåpbil för 1/2-priset som helst. Den är bara coolare. Dock är ju det för många ett starkt argument och finns ekonomi i firman är det väl bara att njuta? För tillfället gör du en samhällsinsats om du köper en dyr bil med hög skatt.![]()
....men så var det det där med värdeminskning ocksånu är jag inte hantverkare men om du kollar på pickis borde ju nya Ram 1500 vara intressant då den har oerhört mycket lägre skatt än en Amarok. Jobbar själv på att få en som tjänstebil som IT-konsult inom fastighetsbranschen. Går sådär fast det är ”miljöbil”![]()
....men så var det det där med värdeminskning också![]()
Jag tycker att nästan alla nya bilar är fula, så jag förstår om ingen vill höra min åsikt om nya bilar.Nya E-klass ser ju verkligen tråkig och intetsägande ut. Så klart en bra bil men designen lämnar mycket att önska tycker jag. Snart som taxi nära dig
![]()
Till och från jobbet?
Väldigt rolig med sin lilla vikt. Exakt finns inte många exemplar kvar.
Haha jajjemenvar det med original plåtfälgar?![]()
Jäkligt trivsamt i Saab tycker jag. Älskar night panel. Borde finnas i fler bilar.Då var brukisen vårstädad och tvättad.
![]()
![]()
Även om det börjar märkas att det är en gammal bil med gammalt formspråk så märks det att de lade fokus på föraren. Instämmer med vad du säger, även om jag gillar den gröna led belysningen i mörkretJäkligt trivsamt i Saab tycker jag. Älskar night panel. Borde finnas i fler bilar.
Fin! Har en nästan identisk 3 serie med imperial blue lack med bruna dakotasätten.Tog en sväng ner till återvinningsstationen tidigare idag. Lacken Midnight Blue gör sig alltid bäst rentvättad och i solsken ...
![]()
Fin! Har en nästan identisk 3 serie med imperial blue lack med bruna dakotasätten.![]()
Bensin i en diesel?Avskyr bilar![]()
![]()
Bra val, tycker inte min inredning spelar lika bra ihop med lacken då det blir för stor kontrast mellan det bruna/oranga mot blåa.Det är något visst med blåa bilar, den färg jag har haft på flest bilar (5 av 20). Föredrar ljus inredning till mörk lack så jag valde beige dakota till min 420 GC.![]()
Bensin i en diesel?
Du får reklamera denNej, det tror jag inte går faktiskt givet tanköppningen på nya bilar(?).
Kom hem från landet och skulle tanka, därefter vägrade fanskapet att starta...
Mycket tråkigtNej, det tror jag inte går faktiskt givet tanköppningen på nya bilar(?).
Du får reklamera den
Mycket tråkigt
Lite konstigt att en så pass ny bil inte startar också.
Riktigt konstigt. Hoppas Volvo sköter sig nu!Verkligen, bara haft den i drygt en vecka så lite trist att den redan strular...
Verkligen, bara haft den i drygt en vecka så lite trist att den redan strular...
Nej, det tror jag inte går faktiskt givet tanköppningen på nya bilar(?).
Riktigt konstigt. Hoppas Volvo sköter sig nu!![]()
Köpte en helt ny Renault 12 TS på 70-talet. Den gick 12 mil innan den bara lade av ute på en väg. Någon hade glömt montera en kabel mellan generator och batteri ...![]()
Det brukar väl gå att tanka bensin i dieselbilar, men inte tvärtom. Det finns säkert nya modeller med spärr men generellt är det så.
Tråkigt fel dock! Jag hade blivit vansinnig.