HeheJag byggde inte för litet garage
Jag fick inte bygga större
Men som svar på din fråga, varje gång jag är där![]()
Jag förstår dig, ska jag köpa hus har jag ett krav.
Stort garage som sitter ihop med huset så man slipper gå ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HeheJag byggde inte för litet garage
Jag fick inte bygga större
Men som svar på din fråga, varje gång jag är där![]()
Gött! Ska ut och montera tändkablar och lite bränsleslangar sen, förhoppningsvis en sväng imorron.![]()
Ain’t life grand?
Oooh. Avundsjuk!Gött! Ska ut och montera tändkablar och lite bränsleslangar sen, förhoppningsvis en sväng imorron.
Vackert värre! Ser dock att du har en reg. skylt lampa som behöver bytas alt. glappar...![]()
Ain’t life grand?
Vackert värre! Ser dock att du har en reg. skylt lampa som behöver bytas alt. glappar...![]()
Hehe
Jag förstår dig, ska jag köpa hus har jag ett krav.
Stort garage som sitter ihop med huset så man slipper gå ute.
Det ger också krav på högre brandskydd i garaget eftersom det kan spridas fortare till bostadshuset än om det ligger separat.en sak som tjejens pappa sa (som har båda, alltså ett garage som sitter ihop med huset och ett fristående) är att om man svetsar, lackar och håller på med sånt som luktar får man lätt in den lukten i huset. Alltså från det som sitter ihop med huset då.
Det ger också krav på högre brandskydd i garaget eftersom det kan spridas fortare till bostadshuset än om det ligger separat.
Nej vid nybygge eller omfattande renovering baraÄr det alltid så?
När man snackar nybygge antar jag iof. Inte gamla hus där det redan finns garage?
Då blir man ju lite intresserad och se vilken brukis den monterats på, en japsare som klockan?Idag blev det att montera vinge på brukisen.
![]()
Lite tråkigare än så. Saab 9-5Då blir man ju lite intresserad och se vilken brukis den monterats på, en japsare som klockan?
Tråkig!? Njasi, en 9-5 är en riktigt fin brukis och börjar nog numer nästan bli klassiker dessutom! 9-5.an var/är en riktig milslukare och man brukar må rätt bra i kroppen även efter rätt många mil bakom ratten. Goa stolar och komfort, synd att det blev som det blev för SAAB...Lite tråkigare än så. Saab 9-5![]()
Sant. Skulle dock ha bra.tätat samt säkerhetsdörr mellan.en sak som tjejens pappa sa (som har båda, alltså ett garage som sitter ihop med huset och ett fristående) är att om man svetsar, lackar och håller på med sånt som luktar får man lätt in den lukten i huset. Alltså från det som sitter ihop med huset då.
Sant. Skulle dock ha bra.tätat samt säkerhetsdörr mellan.
För min del inga grovjobb som skulle ta plats mest mysmeck o bilvård.Precis vad som dom. Dessutom separat ventilation samt ett pannrum/förråd mellan men det hjälper inte för allt. Men det är väll något hål någonstans som han själv säger.
Äsch, den är i sämre skick än din och svårare att få tag i delarOooh. Avundsjuk!
Hade mer än gärna sett att det stod B7 Turbo i aktern på min. Men någorlunda nöjd som det är.![]()
Helt rätt.Premiärtur för min vigg igår efter stillastående från förra sommaren. Panikbesiktning pga. körförbud men gick igenom utan problem och vilken Saab-dag det blev!
Nu behöver den motioneras med en rejäl urblåsning och lite landsvägar för bromsarna. Men först bromsvätskebyte och ny v-lådsolja. Verkligen synd att det blev som det blev för Saab. Jag har till dags dato inte funnit den mysiga känslan i någon annan bil (BMW-pre 2003 kommer närmast).
![]()
Idag blev det att montera vinge på brukisen.
![]()
Ser jäkla härligt ut![]()
Ain’t life grand?
Raka sexor i all ära. Radfyror parade med sportchassi är inte heller så dumt!