• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Praktisk bil
20200404_165620.jpg

Hehe :)
Jag förstår dig, ska jag köpa hus har jag ett krav.
Stort garage som sitter ihop med huset så man slipper gå ute.

en sak som tjejens pappa sa (som har båda, alltså ett garage som sitter ihop med huset och ett fristående) är att om man svetsar, lackar och håller på med sånt som luktar får man lätt in den lukten i huset. Alltså från det som sitter ihop med huset då.

en sak som tjejens pappa sa (som har båda, alltså ett garage som sitter ihop med huset och ett fristående) är att om man svetsar, lackar och håller på med sånt som luktar får man lätt in den lukten i huset. Alltså från det som sitter ihop med huset då.
Det ger också krav på högre brandskydd i garaget eftersom det kan spridas fortare till bostadshuset än om det ligger separat.

Sant. Skulle dock ha bra.tätat samt säkerhetsdörr mellan.

Premiärtur för min vigg igår efter stillastående från förra sommaren. Panikbesiktning pga. körförbud men gick igenom utan problem och vilken Saab-dag det blev!

Nu behöver den motioneras med en rejäl urblåsning och lite landsvägar för bromsarna. Men först bromsvätskebyte och ny v-lådsolja. Verkligen synd att det blev som det blev för Saab. Jag har till dags dato inte funnit den mysiga känslan i någon annan bil (BMW-pre 2003 kommer närmast).

IMG_7507.JPG

Premiärtur för min vigg igår efter stillastående från förra sommaren. Panikbesiktning pga. körförbud men gick igenom utan problem och vilken Saab-dag det blev!

Nu behöver den motioneras med en rejäl urblåsning och lite landsvägar för bromsarna. Men först bromsvätskebyte och ny v-lådsolja. Verkligen synd att det blev som det blev för Saab. Jag har till dags dato inte funnit den mysiga känslan i någon annan bil (BMW-pre 2003 kommer närmast).

IMG_7507.JPG
Helt rätt.
Jag hade en 9-3 som första bil. Den lite ovanligare 200 hk motorn , satan vad den gick speciellt från 80 o uppåt. Sen en E39 efter det.

Bästa myskänslan i dessa två bilar helt klart av alla jag haft.

Min 40-årskris kom redan när jag var 24, så jag köpte en Porsche. Eller, jag köpte fem, men det är bara en kvar sedan några år. Den jag gillade mest.

Den är inte den dyraste, snabbaste eller fräschaste Porschen jag ägt, men det är den som passar mig bäst.

931 (924 turbo) -81
Urplockat baksäte. Sportstol och en smula höjt laddtryck.
IMG_20160818_173838.jpg

Roligaste bilen jag ägt. Kommer antagligen behålla den tills jag dör då dom rusat i pris och jag kommer aldrig ha råd att köpa en igen.

Tillbaka
Topp