Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket BMW.
Vet ni skillnaden på en BMW och en snigel?
Slemmigt skämt!Mycket BMW.
Vet ni skillnaden på en BMW och en snigel?
@Empa Gratulerar! Stilpolisen hälsar att du ska byta insatser i extraljusen, dock. Blåa, huvvaMed vita glas och typ Philips eller Osram kvalitetshalogenlampor, typ 55w av typen +plussåmångaprocentdetbaragår blir ljuset riktigt vettigt. Kör den setupen på firmaskåpet.
Den här pinnar på riktigt bra ocksåFy satan så den lilla saken går. Inga vettiga bilder alls, haft fullt upp med att köra. Och ljudet sedan, M Performanceslutdämparen är ett måste! Startproceduren föregås av att köra ner sidorutorna, dom stannar nere tills jag kommit ur garaget.
Du skulle bara vet hur gött den motorn låter med ett fullt Akrapovic system. Får myspinne bara jag tänker på det...![]()
Kan eventuellt ha spenderat rätt mycket tid på youtube lyssnandes på just detMed rabarbersvaj. Sen googlade jag prislappen
M perf låter riktigt skapligt, och kostar typ en femtedel. Väldigt mycket bang for the bucks faktiskt.
Hur lyckas du komma ner så lågt?! det lägsta jag kommit ner med min 335a är 0.89 vid långkörning, 1.2l/mil när jag kör "normalt" hemmavidBrukar landa på runt eller strax under litern blandat. Långkörning på värsta miljöpartistmanér så har jag kommit neråt 0,75 men då får man anstränga sig. Gasar man på drar det uppåt såklart men inte extremt högt.
Hur kör du egentligen?Hur lyckas du komma ner så lågt?! det lägsta jag kommit ner med min 335a är 0.89 vid långkörning, 1.2l/mil när jag kör "normalt" hemmavid![]()
Hur kör du egentligen?
Jag kanske är en pensionär bakom ratten, vad vet jag. Brukar hålla mig under +30 för att klara kortet och kör inte race vid varje rödljus.
Har automatlåda som oftast står i icke-sport och motorn med dubbelturbo (n54) om något av det kan påverka.
Hur kör du egentligen?
Jag kanske är en pensionär bakom ratten, vad vet jag. Brukar hålla mig under +30 för att klara kortet och kör inte race vid varje rödljus.
Har automatlåda som oftast står i icke-sport och motorn med dubbelturbo (n54) om något av det kan påverka.
Citerar mig själv med att skriva att det är ren idioti, men lite så blir det faktiskt med sporthoj modell värre. Så, bra, då var det avklarat. Nu slipper ni skriva att jag är dum i huvudetStandard med bil. Med hojen brukar det dock gå lite sämre, får vara glad om det blir under +100...
Just därför vågar jag inte ta mc-kort/köpa sporthoj, hade förmodligen kört ihjäl mig =DCiterar mig själv med att skriva att det är ren idioti, men lite så blir det faktiskt med sporthoj modell värre. Så, bra, då var det avklarat. Nu slipper ni skriva att jag är dum i huvudet![]()
Smart tänkt, faktiskt. Men jävlar var roligt det är! 22 bast, inga gränser och helt flippad, vad kan gå fel tänker jag?Just därför vågar jag inte ta mc-kort/köpa sporthoj, hade förmodligen kört ihjäl mig =D
Haha för lätt hänt med monster som gör 300km/h, därför jag bytte till MotardStandard med bil. Med hojen brukar det dock gå lite sämre, får vara glad om det blir under +100...
Det är ju det.. Vettigt, skulle helst vilja ha både motard och min kära r6a! Men blir dyrt med tanke på att vara 22 år på en r6a kostar lite väl mycket för att kunna motivera ett köp av ytterligare en hoj, och är ännu inte redo att lämna sport!Haha för lätt hänt med monster som gör 300km/h, därför jag bytte till Motard![]()
Tänkte exakt samma sak, bytte dock från R6 till gsxr K5 (helvete, testa aldrig.. går FÖR bra..) och sedan blev det motard.. Ångrar det inte en dag, så helvetes roligt att busaDet är ju det.. Vettigt, skulle helst vilja ha både motard och min kära r6a! Men blir dyrt med tanke på att vara 22 år på en r6a kostar lite väl mycket för att kunna motivera ett köp av ytterligare en hoj, och är ännu inte redo att lämna sport!![]()
Haha, triggar ju ingenting...Tänkte exakt samma sak, bytte dock från R6 till gsxr K5 (helvete, testa aldrig.. går FÖR bra..) och sedan blev det motard.. Ångrar det inte en dag, så helvetes roligt att busa![]()
Snyggt, vad är det för någon?Det får vara slut på det roliga nu, igår blev det köp av en diesel![]()
![]()
Det får vara slut på det roliga nu, igår blev det köp av en diesel![]()
![]()
CLA Shooting Brake -15Snyggt, vad är det för någon?![]()
Wankel motor ?Var och provkörde nya Mazda MX 5. Var en väldigt kort rundtur men av det lilla jag hann köra så kan jag bara säga vilken bil. Nu var det modellen med Sport-paketet och den större motorn, men ändå.
![]()
![]()
![]()
Nope.Wankel motor ?