Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just F30 28i har jag ingen direkt erfarenhet av men motorn har jag kört mycket med fast då i en F33! Riktigt rolig motor för dom pengarna men ska som sagt inte jämföras med BMW's sexor! Där får du mycket roligare motor. Q5 har jag bara kört ett par mil i och då med en 2.0 TDI, inte så mycket att bidra med, tyvärr!Något som har erfarenhet av BMW 328i F30 eller Q5 2.0 TSFI? Dela med er![]()
Något som har erfarenhet av BMW 328i F30 eller Q5 2.0 TSFI? Dela med er![]()
Har nu köpt bilen och det blev Audi, främst pga högre komfort och fyrhjulsdrift. Men ur lekperspektiv så håller jag ändå F31 högre.
Men är ändå nöjd, rätt bra utrustad och trevlig att köra. Pinnar på ganska bra ändå för 2ton bil.
![]()
Härligt, kul!!!
Har nu köpt bilen och det blev Audi, främst pga högre komfort och fyrhjulsdrift. Men ur lekperspektiv så håller jag ändå F31 högre.
Men är ändå nöjd, rätt bra utrustad och trevlig att köra. Pinnar på ganska bra ändå för 2ton bil.
![]()
@demondave dags för bild här snart?![]()
Det är en 2013 så den är faceliftad vilket är skönt.Kul, bra val tycker jag! Vad är det för årsmodell?
Många fina bilar här
Jag kör en BMW 335i Coupé.
306hk är trevligt men mer effekt lockar alltid... Kanske blir chip och byte av ic som vinterprojekt för över 400hk 2016.
Jäkligt trevlig bil i övrigt. Bra prestanda och rimligt praktisk till överkomlig förbrukning och servicekostnad. Sitter till och med en utfällbar dragkrok på
![]()
Många fina bilar här
Jag kör en BMW 335i Coupé.
306hk är trevligt men mer effekt lockar alltid... Kanske blir chip och byte av ic som vinterprojekt för över 400hk 2016.
Jäkligt trevlig bil i övrigt. Bra prestanda och rimligt praktisk till överkomlig förbrukning och servicekostnad. Sitter till och med en utfällbar dragkrok på
![]()
Brukar landa på runt eller strax under litern blandat. Långkörning på värsta miljöpartistmanér så har jag kommit neråt 0,75 men då får man anstränga sigVad drar den blandat resp. landsväg?
Ok då har de ju ändå lyckats ganska braBrukar landa på runt eller strax under litern blandat. Långkörning på värsta miljöpartistmanér så har jag kommit neråt 0,75 men då får man anstränga sig. Gasar man på drar det uppåt såklart men inte extremt högt.
Tack!Det där är egentligen anledningen till att det blev en 235Hade en 325xi E90, ville ha en 335xi. Tyvärr hade dom jäklarna andrahandsvärde som få andra bilar, tycker att dom kostade över 300k hur länge som helst. 325:an såldes, annat prioriterades, och när väl rolig bil kunde komma på tal igen fanns plötsligt tvåan med rätt motor och xdrive.
En drömbil, vårda den väl!![]()
Tack!
Ja den står fortfarande högt i värde jämfört med motsvarande 325 eller liknande. Gav dock under 200 för min i början på förra året och hoppas den står sig hyfsat. Känns som mycket bil för pengarna.
Din 235 ser grym ut. Snacka om drömbil! Fast nu finns ju M2 också![]()
ÄääähhhhhhNu är det nästan vinter! Dags att sparka igång Ssang Yongen!
![]()
Äääähhhhhh![]()
Ängsligt ibland,mellanchef aldrigCoolast bil ever. Inget för ängsliga mellanchefer.![]()
Vackert!Nu är det nästan vinter! Dags att sparka igång Ssang Yongen!
![]()
Nu är det nästan vinter! Dags att sparka igång Ssang Yongen!
![]()
Sådana interiörer görs inte längre! Fulländat! Backelit, hårdplast och vinylträ i skönaste förening, det är ju så att man blir tårögd
Får mig att sakna Broncons vinylträpaneler och syntetvinröda plast.
Skinninredning är det också!
Nu är det nästan vinter! Dags att sparka igång Ssang Yongen!
![]()
Haha fy fan.. Vad är det för årsmodell? Bild på bilen?![]()
Haha, ser ut att vara lika törstig som en Cherokee från samma årDet är en Ssang Yong Musso. 98-a. Koreansk godsägar-SUV.![]()
Haha, ser ut att vara lika törstig som en Cherokee från samma år![]()