• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Torsten

Vacheron
2-Faktor
grymt, grattis men no picture = not car :p

85D70A51-78FF-418E-BACC-D01737CF6F6A.jpeg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Läste annonsen lite slarvigt och var helt övertygad om att den var vit tills jag såg den i bilhallen och insåg att det var den inte alls :D
Jag tycker den är riktigt fin. Är det hockenheim silver?
Den blåa och orange:a är roliga då och då men ibland känns det som att det blir för mycket. Den här är lite mer elegant :)
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Jag blir alltid så glad när min parkeringsgranne äntligen ställer upp sin bil jämte mot min (det händer tyvärr alltför sällan, han verkar vara bortrest besynnerligt ofta!)
För då kan jag alltid jämföra estetiken på en Merca Schwein-Klasse med min egen bil (jag tor att vi sitter på ungefär samma årsmodell?)!
Med tanke på Mercans för biltypen obegripligt onaturligt påsatta skärmbreddare, ytterst intetsägande strålkastaruppsättning och den synnerligen fula bakluckan så framstår min bil bara som ännu snyggare!:)
bil-an -mm -ks.jpg
 
Senast ändrad:

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag blir alltid så glad när min parkeringsgranne äntligen ställer upp sin bil jämte mot min (det händer tyvärr alltför sällan, han verkar vara bortrest besynnerligt ofta!)
För då kan jag alltid jämföra estetiken på en Merca Schwein-Klasse med min egen bil (jag tor att vi sitter på ungefär samma årsmodell?)!
Med tanke på Mercans för biltypen obegripligt onaturligt påsatta skärmbreddare, ytterst intetsägande strålkastaruppsättning och den synnerligen fula bakluckan så framstår min bil bara som ännu snyggare!:)
bil-an -mm -ks.jpg

Ena bilen har klass.
Andra är bara tysk läderhosen.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Grym!
Nu behöver du bara ett avgassystem så att den låter som en sportbil med :p
Jag har kört Volvo i många år så allt låter som en sportbil för mig! :D

Den stora ljuddämparen bak är inte så vacker så jag ska nog kolla runt lite och se vad som finns på marknaden som kan ge både bättre ljud och utseende :)

(Åkte en Dodge Viper i går. Satan vilket mulligt ljud! :eek:)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag har kört Volvo i många år så allt låter som en sportbil för mig! :D

Den stora ljuddämparen bak är inte så vacker så jag ska nog kolla runt lite och se vad som finns på marknaden som kan ge både bättre ljud och utseende :)

(Åkte en Dodge Viper i går. Satan vilket mulligt ljud! :eek:)

Traktor på tomgång, full rock n roll på fullgas :woot:

(Fast med gamla motorn och "708" kammen så låter den riktigt maffigt och hårt på tomgång. Som en v8 med stor kamm)
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Blir bra till nästa gång när du byter till en 8 eller 10a :p

Finns en del göttigt att välja till M2


Jag har kört Volvo i många år så allt låter som en sportbil för mig! :D

Den stora ljuddämparen bak är inte så vacker så jag ska nog kolla runt lite och se vad som finns på marknaden som kan ge både bättre ljud och utseende :)

(Åkte en Dodge Viper i går. Satan vilket mulligt ljud! :eek:)
 

Alex!

Omega
Jag blir alltid så glad när min parkeringsgranne äntligen ställer upp sin bil jämte mot min (det händer tyvärr alltför sällan, han verkar vara bortrest besynnerligt ofta!)
För då kan jag alltid jämföra estetiken på en Merca Schwein-Klasse med min egen bil (jag tor att vi sitter på ungefär samma årsmodell?)!
Med tanke på Mercans för biltypen obegripligt onaturligt påsatta skärmbreddare, ytterst intetsägande strålkastaruppsättning och den synnerligen fula bakluckan så framstår min bil bara som ännu snyggare!:)
bil-an -mm -ks.jpg

Snyggt! Vad har du för motor i den? Hur är det med driftsäkerheten?
 
Topp